Super fijn en goed geholpen !

Goede dienstverlening en afhandeling

Bedankt Franck de Graaf.

Geweldige service

Franck heeft ons enorm geholpen met een vervelende situatie. Hij heeft ons begeleid, geadviseerd en vooral ondersteund in het gehele traject. Deskundig, maar vooral ook communicatief fijn. Het kwam zo allemaal goed samen, ik zou hem zeker aanraden!

Geweldig !!

Franck heeft alles zo ontzettend goed geregeld en hebben ons helemaal nergens druk om hoeven maken

Heel goed en snel geholpen. Leeft met je mee en neemt je serieus. Ik ben in 1 woord fantastisch geholpen.

Zeer professioneel en kundig geholpen na letsel auto ongeluk

Franck heeft mij goed, juridisch en deskundig geholpen op verschillende vlakken tijdens herstel van auto ongeluk. Aanrader!!

Fantastisch dat mijn belang serieus werd genomen en de doortastendheid waarmee te werk werd gegaan.

Nadat ik pas na 6 weken in staat was om een schade formulier in te vullen. Is dit ondanks ,een heel ander verhaal van de tegenpartij, direct serieus genomen. En de zaak werd heel snel opgenomen en geregeld. Waarvoor mijn dank.

Prima dienstverlening zoals benodigd

Helder en duidelijke communicatie. Sociale ondersteuning en daarbij zakelijk goed afgerond.

Onze ervaring was heel erg goed

Een luisterend oor ,heel correct behandeld op een rustige manier in een zeer moeilijke tijd, goed overleg en advies, op een hele fijne manier ,zo ook de goede en snelle afhandeling.

Uitstekende letselschade advocaat

Vanaf het begin is voor mij duidelijk geweest, dat Franck zichzelf 100% inzet, voor de belangen van zijn cliënten. Bijt zichzelf echt vast in een zaak. Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Goede en duidelijke begeleiding

Goede service alles werd netjes verzorgd en geregeld.

Boven verwachting vriendelijk en kundig geholpen.

Meelevend, betrokken, motiverend en gedreven. Op momenten dat ik het niet meer kon overzien of wilde opgeven, aangezien het een lang proces is geweest, werden ik altijd met veel begrip aangemoedigd. Er werd niet opgegeven, de adviezen waren zeer kundig, verre van afstandelijk, zeer kundig, hartelijk, persoonlijk en het woord ‘opgeven’ staat niet in het woordenboek. Ik zou Letsel Impact zeker aanraden en ik hoop het niet, maar mocht ik ooit nog hulp nodig hebben, dan weet ik waar ik naartoe ga. Ik was van de zenuwen altijd aan het uitstellen en met alle geduld kreeg ik een herinnering, de meeste dingen regelden Letsel Impact voor me. Alles werd tot op de bodem uitgezocht! Dat was me never nooit gelukt zonder de expertise van Letsel Impact. Dankbaar dat er nog zulke lieve mensen zijn, die wel pittig genoeg zijn om tegen de tegenpartij op te boksen! Boven verwachting vriendelijk en kundig geholpen.

Door vol te houden toch onze zaak gewonen

Door een ongeval bij Letsel impact terecht gekomen, hij is er tot op het bot voor gegaan na 3.5 jaar heeft hij het toch voor elkaar gekregen. Super bedrijf.

Goede begeleiding

Franck heeft alles perfect geregeld. Goede begeleiding, duidelijke uitleg, steeds alles terug gekoppeld Tot een goed eindresultaat gekomen Bedankt voor alles

Zeer goede service, persoonlijk betrokken.

Goede gesprekken gehad, persoonlijke betrokkenheid. Zeer vakkundig! Bedankt Franck

Franck heeft altijd het beste met mij voor gehad!

Wij hebben een lange samenwerking gehad met Franck, die wij als zeer prettig ervaren hebben. Franck dacht altijd goed mee en was altijd op de hoogte van alles! Door zijn kennis en kunden zijn we tot een goede eindregeling gekomen. Dank daarvoor!

FANTASTISCH

De persoonlijke begeleiding en het meedenken en doorpakken van Franck is maar in 1 woord uit te drukken, fantastisch. Ik had geen betere in zijn vak kunnen treffen.

Letselschade Impact is zeer gedreven en deskundig!

Dhr de Graaf heeft ons zeer goed ondersteund en onze belangen behartigd. Hij stond voor ons altijd klaar!

Top goede service en uitleg

Ik ben zeer goed geholpen en zeer goeden uitleg en werd altijd op de hoogte gesteld. Top service

prettige ervaring

ben heel goed geholpen werd altijd optijd op de hoogte gesteld van de stand van zaken.

Van begin tot eind goede communicatie en denkt mee wat het beste is voor cliënt Letsel impact is echt een aanrader Ben heel tevreden met hun

Zeer tevreden over de dienstverlening door Letsel Impact

Er komt wat op je af als er letsel ontstaat bij een ongeval. Omdat dit niet je dagelijkse bezigheden zijn vonden wij het niet onverstandig om Letsel Impact Belangenbeharting in te schakelen. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Franck van Letsel Impact. Hij legt alles duidelijk en helder uit en gaat vervolgens met de betrokken partijen aan de slag. Tussendoor wordt je volledig op de hoogte gehouden van de voortgang en is er een systeem waarop je kan inloggen waarin het gehele proces is vastgelegd. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. De gemaakte kosten en tijd zijn volledig vergoed en de schadevergoeding is passend voor het letsel.

Weet zaken goed aan te pakken

Is prettig in de omgang, heeft respect voor je, hij stelt je op je gemak. Is zeer betrokken, kan goed luisteren, ervaren in zijn werk, te vertrouwen. Kortom: hij heeft voor mij in positieve zin het werk verricht.

Ontzettend behulpzaam

Direct altijd terug telefoon of mail! Super!

Perfect en zeer kundig.

Heel fijne samen werking gehad met franck. Blijft altijd boven op de zaak zitten,en reageert gelijk als je vragen hebt. En denkt goed met je mee. Nog maals mijn dank hiervoor.