Betrokken, kundig en snel

Wij hadden al jaren lekkage bij een aantal kozijnen. Van alles werd er geprobeerd, maar zonder resultaat. Jeroen nam het probleem serieus en ging ervoor. Eerst werd er 1 kozijn behandeld. Tijdens de eerste hoosbui op zaterdagavond appte hij: En? De lekkage was voorbij! Daarna werden de overige ramen behandeld. JEBO straalt betrokkenheid en deskundigheid uit en laat het zien.

Zeer tevreden over zowel de communicatie, de kwaliteit als het plaatsen ervan. Geen verdere op of aanmerkingen.

Snelle levering, goede service, nette prijzen!

Via een goed zakelijk contact bij Jeroen terecht gekomen voor nieuwe op maakt gemaakte kozijnen. Offerte kwam snel, werd aangepast naar wens, na akkoord: snelle levering. Aflevering in overleg en flexibel. Kozijnen passen perfect en super snel geplaatst.

Topservice!

Door JeBo een balkondeur in draaikiep uitvoering met draairaam laten maken Vlotte communicatie, snelle levering, vakkundig gemaakt door JeBo en even vakkundig geplaatst door Pijnappels Timmerwerken, zeer prettige en sociale omgang en geen bijkomende kosten achteraf Top service met een prachtig resultaat! Het gehele proces verliep boven onze verwachting

Mooie kozijnen en vakkundig geplaatst

Kozijn in bestaande dakkapel vervangen. Jeroen denkt met je mee om een goede oplossing aan te bieden voor het vervangen van het kozijn. Netjes geplaatst en afgetimmerd.

Prachtig werk en zeer fijne omgang

Enorme waardering voor hoe onze opdracht van een voordeur en badkamerraam werd uitgevoerd. Enorm goed materiaal en heel nauwkeurige montage door twee hele sociale vakmensen. Zelfs onze eigen professionele schilder wist het te waarderen. Wanneer wij in de toekomst ramen of deuren moeten vervangen is JEBO wederom welkom!

Top vakmannen

Wij hebben onze kozijnen en schuifpui laten maken door Jebo. Het ontvangst en de adviezen zijn van grote klasse, ook de materialen en de machines waarmee gewerkt wordt is van de hoogste kwaliteit. Ook de het tijdspad waarin alles geleverd werd was correct bijv. het glas en de kozijnen. Kortom mocht u op zoek zijn naar een zeer betrouwbare partner leg contact met JEBO timmerwerken. Daar krijgt u geen spijt van!!!! Ton Vogels

Jebo maakt klantgerichtheid helemaal waar door de snelle, deskundige, altijd vriendelijke benadering

in korte tijd heb ik een toenemend aantal kozijnen besteld, en die zijn vaak voor de afgesproken datum geleverd en van goede kwaliteit; verder is er uitstekende communicatie tussen Jebo en mij als klant, dus ik ben zeer tevreden

Goede en snelle levering

Vanaf de tekening van de architect hadden wij al een aardige indruk op het kozijn dat Jebo voor ons zou maken. Maar nu die in de gevel staat is het een schitterend resultaat geworden. Zeker aan te raden.

Prachtige houten kozijnen voor een eerlijke prijs. Jebo komt afspraken na.

Appartement verbouwd in Den Bosch viavia kwam ik uit bij Jebo. Het zijn werkelijk prachtige houten kozijnen incl glas excl installatie voor een hele eerlijke prijs. Jeroen komt al zijn afspraken na met een goede levertijd. Enorm blij met het resultaat.

Geweldig werk

Prachtige nieuwe schuurdeur en kozijn, geplaatst door een goede vakman en een goede sevice.

Jeroen Bogaerts heeft in opdracht een nieuwe houten voordeur gemaakt voor ons jaren '70 huis. Voor ons was het belangrijk dat deze deur netjes in stijl was, goed geïsoleerd en natuurlijk sterk en veilig. Het contact met Jeroen verliep goed en hij houdt zich aan de gemaakte afspraken. Iets wat niet vanzelfsprekend is in deze branche. Ook dacht hij goed mee en heeft hij oog voor detail. De lijsten van onze deur zijn helemaal in stijl zoals afgesproken. Daar zijn wij erg blij mee!

Prachtige ramen en super service.

We hebben 2 nieuwe ramen/ kozijnen besteld bij Jebo. Jeroen heeft super goed meegedacht over de vormgeving, rekening houdend met de stijl van het huis en de rest van de ramen. De vormgeving was een uitdaging vanwege een aanpassing in de hoogte van het raam t.o.v de rest van de bestaande ramen. De timmerman die ze gezet heeft, zei dat hij nog nooit zo goed passende ramen/kozijnen aangeleverd heeft gekregen.

Vakmensen die hun afspraken nakomen.

Bij Jeroen, diverse draaikiep ramen , tuindeuren en losse deuren besteld, Een man die liefde heeft voor zijn vak en alles netjes binnen de afgesproken termijn geleverd heeft door zijn eigen vakmannen inclusief glas en beslag. De ramen die nog vervangen moeten worden bestel ik zeker weer bij dit bedrijf.

Top service en kwaliteit!

Bij JEBO terecht gekomen voor het vervangen van ons badkamer raam. Na een duidelijk en eerlijk advies gekozen voor een draai-kiep raam. Het draai-kiep kozijn werd keurig op tijd geleverd en werkt perfect! Mochten we ooit andere ramen gaan vervangen kiezen wij zeker weer voor JEBO!

Betrouwbaar

Jeroen denkt goed mee en geeft duidelijke en heldere adviezen.

goede service en vakmanschap

Jeroen is een aardige jongen die je goed adviseert en er geen doekjes omdraait en ook snel reageert en anticipeert op je vragen. Mooie Pui bij hem besteld en deuren.

Top timmerwerk

Jeroen heeft voor ons een voordeur op maat gemaakt met kozijn en dorpel. Compleet met hang en sluitwerk. Kwaliteit is erg goed. En communicatie ook. Jeroen reageerde altijd snel op onze vragen. Ik ga er zeker terug als ik weer timmerwerk heb.

Betrouwbaar, vakkundig en meedenkend!

Afgelopen december hebben wij gebruik gemaakt van de dienst van JEBO. Zijn daar erg enthousiast over! Wij hebben diverse kozijnen besteld, deze zijn netjes in de grondlak en op tijd geleverd. Het team denkt graag met je mee en zijn stuk voor stuk vakmannen. We willen in het najaar graag een nieuwe voordeur, ik weet waar ik moet zijn. Zeker een aanrader!!

Meer dan uitstekend!

Wij hebben reeds meerdere jaren, naar alle tevredenheid, gebruik gemaakt van de professionaliteit, deskundigheid en service van Jebo die meer dan uitstekend is.

Nette serieuze vakbekwame werkers

Renovatie van dakkapel nieuwe draairamen ramen gemaakt, door JEBO, gemonteerd, voorzien van Hr++ thermopeen beglazing ook het vaste deel. Alles keurig in de grondverf. Afvoer van alle restmaterialen. M.a.w een zeer betrouwbare partner voor timmer/montage werken.