Vakkundig, klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding
Fijne persoon, snel geholpen. Superservice
Complete renovatie badkamer werd grotendeels uitgevoerd door dezelfde vakman > geen hinderlijke onderbrekingen, netjes gewerkt en een strak resultaat :)
Fijne mensen, denken mee
Vriendelijke monteur die de klus snel en naar behoren uitgevoerd heeft.
Komen afspraken na en ook als er naderhand nog zaken zijn die opgelost moeten worden regelen ze dit.
Al meerdere keren gebruik gemaakt van de dienstverlening. Altijd tevreden met resultaat.
Werkzaamheden zijn er netjes en op tijd uitgevoerd
Een goede en duidelijke service van wat kapot is en wat er gedaan moet worden.
Ondanks de zon die fel straalde de eerste dag, hebben de twee mannen keihard door gewerkt om heel het dak leeg te halen. Ook de voorbereidingen voor nieuwe dakbedekking zijn onder de gloeiende zon klaargestoomd. De tweede dag was voor de dakbedekker een aangenamere. Zon bleef weg en werk is tot goed einde gebracht.
Goed werk geleverd; vakkundig gerepareerd!
Fijn persoonlijk contact, goede opvolging en uiteindelijk een mooi waterdicht zinken dak
Goede ervaring met Zandberg
Onlangs de tijdsdruk is alles geheel volgens afspraak verlopen. Binnen 4 weken was de hele klus geklaard. Zelfs de stukadoor tegelzetter en schilder hebben ze voor ons geregeld, zodat wij na 4 weken weer heerlijk konden wonen. Kortom een dikke pluim voor de firma. Mannen nogmaals bedankt.
Prima
Reparatie is degelijk uitgevoerd. Wel merkte de medewerker op dat de vorige reparatie niet goed was gedaan. Nu kennelijk wel. Het aantal doorbelaste uren had ook wel minder gekund: de reistijd voor het halen van onderdelen werd ook berekend.
Update: al met al wat ongelukkige samenloop en de 'nazorg' op deze review was perfect. -------------------------------- Mij werd om de oorzaak van een lek te achterhalen een camera-inspectie aangeraden. De inspectie werd een week uitgesteld omdat de camera in reparatie was. Niet fijn, maar kan gebeuren. Uiteindelijk bleek een inspectie niet mogelijk ivm bochten in de leidingen en was het advies om het plafond te slopen om zo het lek te bekijken en te repareren. Wederom, niet fijn maar oke. Toen de loodgieter dus na 15 minuten buiten stond omdat de camera inspectie niet mogelijk was, heb ik direct gebeld om een afspraak te maken voor het slopen van het plafond en repareren van de afvoer. Daarop kreeg ik te horen dat ik het beter zelf kon doen. Dat hebben we dus gedaan. Voor de inspectie die niet is uitgevoerd werd een uur gefactureerd. Na contact is dat teruggebracht tot een half uur. Ik vermoed dat deze ervaring deels komt door drukte en slechte communicatie tussen Zandberg en de extern ingehuurde loodgieter voor de inspectie, maar al met al geen prettige eerste (en dus ook laatste) ervaring. Jammer, want het klantcontact was vriendelijk.
Goedemorgen de heer Goossens, Bedankt voor uw reactie! Als ik het zo hoor is het een samenloop van omstandigheden maar ben ik het eens met u dat onze partner voor camera inspectie dezelfde normen en waarden moet uitstralen zoals wij dat bij Zandberg willen en doen. De deskundigheid die wij altijd hoog willen houden is normaliter bij onze partner op camera’s inspectie net zo hoog echter is de communicatie hier niet goed geweest! Ik ben blij dat u contact heeft opgenomen zodat wij in ieder geval de factuur konden recht vaardigen daar wij een start tarief hebben van een half uur en voorrijkosten normaliter. Wij hebben onze partner hierop ook aangesproken .Zoals u zelf al aangaf is de inspectie niet uitgevoerd door middel van een camera maar is wel advies uitgebracht om het probleem op te lossen. Daar wij ons echt bezig houden met installatie werken en nagenoeg niet met slopen is dit zo terug gekoppeld vanuit onze binnendienst. Ik kan mij voorstellen dat de ervaring niet was wat u voor ogen had en zoals u kunt zien op klantenvertellen.nl komt dit zelden voor. Ik ben benieuwd n.a.v. ons advies of het gelukt is nog om de afvoer aan te passen en het probleem verholpen is. Ik wil u graag behouden als nieuwe/bestaande relatie en dezelfde ervaring geven zoals zoveel klanten voor u hebben gehad. Mocht u in de toekomst nog gebruik willen maken van onze servicedienst wil ik u uit coulance de voorrijkosten t.w.v. € 37.50 in mindering brengen in de hoop dat wij alsnog de klantbeleving kunnen geven waar wij voor staan. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Originele beoordeling
Mij werd om de oorzaak van een lek te achterhalen een camera-inspectie aangeraden. De inspectie werd een week uitgesteld omdat de camera in reparatie was. Niet fijn, maar kan gebeuren. Uiteindelijk bleek een inspectie niet mogelijk ivm bochten in de leidingen en was het advies om het plafond te slopen om zo het lek te bekijken en te repareren. Wederom, niet fijn maar oke. Toen de loodgieter dus na 15 minuten buiten stond omdat de camera inspectie niet mogelijk was, heb ik direct gebeld om een afspraak te maken voor het slopen van het plafond en repareren van de afvoer. Daarop kreeg ik te horen dat ik het beter zelf kon doen. Dat hebben we dus gedaan. Voor de inspectie die niet is uitgevoerd werd een uur gefactureerd. Na contact is dat teruggebracht tot een half uur. Ik vermoed dat deze ervaring deels komt door drukte en slechte communicatie tussen Zandberg en de extern ingehuurde loodgieter voor de inspectie, maar al met al geen prettige eerste (en dus ook laatste) ervaring. Jammer, want het klantcontact was vriendelijk.
Heerlijk dat er nog gewoon bedrijven zijn die je kan contacten en dat het dan "gewoon geregeld" word. Zonder allerlei vragen, portals en nummers e.d. Ga zo door
Zelfs in het weekend
Goede service
Reparatie aan dakgoot prima verholpen. Heeft wel even geduurd waar de lekkage zat. Fijn vakkundig bedrijf om mee te werken.
Opdrachten worden goed uitgevoerd bij een beroep op garantie waren geen discussie of vraag tekens . Nazorg / garantie / service zijn in mijn ogen goed
als boven omschreven
Al jaren onze partij voor al het loodgieters werk
goed
Takkebijsters 20
4817 BL Breda
Bij familiebedrijf Zandberg B.V. te Breda, opgericht in 1991 is dankzij de continue hoogwaardige kwaliteit van oplevering een begrip in Breda en de directe omgeving. Iedere dag werken wij met ons team, klanten en opdrachtgevers keihard om ons keer op keer te bewijzen. U verdient namelijk het beste en dat vinden wij ook. Wij halen onze motivatie uit de zeer positieve reacties die wij meermaals mogen ontvangen. Vandaag een opdracht, morgen een aanbeveling.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.