Filters

10

Vervanging buitenkraan

Snelle en professionele service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

vakwerk

Keurig, snel en vakkundig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goed werk geleverd binnen de tijd voor een redelijke prijs

positief, een ervaring die ik graag met anderen wil delen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Uitvoeren werkzaamheden uitstekend. Klantvriendelijkheid/behulpzaamheid en medeleven kan beter

Allereerst wil ik zeggen dat de uitgevoerde werkzaamheden keurig en kundig zijn uitgevoerd. Dat is het belangrijkste. Toch wil ik wel kwijt dat de benadering van kantoorpersoneel beter kan. Omdat de leidingen die gerepareerd diende te worden oud zijn (1976) heb ik niet gebeld voor een afspraak maar gemaild.(op 21-4-23). Op die manier kon ik door het tonen van foto's van de schade laten zien wat voor materiaal nodig zou zijn om de schade te herstellen. Het eerste contact, op 24 april 23 was niet bepaald vriendelijk. Mevrouw zei dat het wel een moeilijke klus zou worden. Met een toon dat het mijn schuld was dat het moeilijk zou worden. Ik wist dat zelf ook wel. Het repareren van oude leidingen is moeilijk. Maar ik had voor Zandberg gekozen omdat die bekend staat om zijn stelling: "Met een bredere kennis dan alleen loodgieterswerk, kunnen we u altijd helpen" En: "klantvriendelijk handelen staan bij ons altijd voorop" Dat had ze kunnen zeggen. Op 4-5-23 heeft de monteur de schade hersteld. Hij is nog even weggeweest om materiaal te halen. Wat niet verkrijgbaar bleek te zijn. Dat materiaal had hij van te voren kunnen verzamelen. Nu hebben we ongeveer een half uur extra betaald. Dit was niet nodig geweest als de monteur de foto's van te voren had gezien. De schade is door de verzekering vergoed. Dus het maakt ons niet uit dat extra half uur. Maar als ik het zelf had moeten betalen was ik er niet blij mee geweest. Het belangrijkste is dat mijn moedertje van 86 na de werkzaamheden van de monteur weer kon douchen. Daar was zij en ik erg blij mee. Nogmaals, de kundigheid van de monteur was geweldig. En hij was uitermate vriendelijk en correct. Toch wat meer medeleven had beter gekund. Met vriendelijke groet, Hanny Vissers

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

geweldig

vanaf het eerste contact met Zandberg prima verlopen .ik had gebeld voor een offerte voor een een 2e toilet. afspraken worden altijd nagekomen. dit bedrijf moet een voorbeeld zijn voor andere loodgieterswerk. ik ken een bedrijf die hier niet aan kan tippen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima contacten

Het contact verloopt soepel en er wordt direct gehandeld! Relaties waarvoor ik Zandberg inschakel zijn tevreden over de werkzaamheden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Snelle en goede service

Vriendelijk en kundig personeel. Zeer prettig dat op korte termijn een afspraak kan worden gemaakt. Heldere offerte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Heel blij!

Heel professioneel, snel, goed afgewerkt, netjes werk geleverd. Een loodgieter die zijn afspraken nakomt en ook de telefoon opneemt. Niks is te veel. Wat ik wel kan zeggen wat ik wat minder vond is de dames aan de telefoon, niet de aardigste/klantvriendelijk mensen. Dankjewel aan Pim die mij in het begin te woord stond. Hee blij met je service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top service

Lossen het probleem op, ze zijn zeer vriendelijk en komen gemaakte afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

De mannen waren deskundig en prettig in de omgang. En ook extra klusjes deden ze meteen en efficient. Een voorbehoud: het heeft sindsdien niet meer geregend. Weet dus niet zeker of probleem helemaal verholpen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Service zoals het hoort

Naast het perfect meedenken is Zandberg ook flexibel gedurende het werk. Alles conform afspraak, binnen tijd en budget.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend

Ik ben snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zandberg doet wat ze zeggen,ze vertellen ook graag wat ze gaan doen en waarom.

Aan te bevelen. Meedenkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Erg goed.

Erg goed, kwamen afspraak na, nog geen oordeel over de nazorg, merken we wel als het weer gaat veranderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Klantgericht handelen

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Vriendelijk en vakkundig maar wel Prijzig

Prettig contact en professionele afhandeling. Wel hoog bedrag voor 20 minuten omdat standaard bedragen voor bv gebruik camera etc worden gehanteerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Hij had heel snel de oorzaak ontdekt

De monteur kwam keurig op tijd. Op het dak beland kwam heel snel de vermoedelijke conclusie, de dakfolie was niet helemaal tot boven toe gelijmd rondom de beluchtingspijp waardoor de condens daar tussen kon vallen. Hij heeft de folie een stukje afgesneden en dat dicht gekit. Hopelijk was dat de oorzaak. Of dat werkelijk zo is weten we pas als alles droog is en er dan geen vocht plekken meer komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

vakkundig en snel

Gas lek snel gevonden en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

super service en altijd zoeken naar oplossing.

Thermostaatkranen geplaatst en oplossingen gezocht voor badkamer. Leiding omgelegd zodat we toch thermo konden gebruiken. Goed advies en deskundige monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Professionele benadering

Stipt volgens afspraak en keurige offerte ontvangen. Prima bedrijf. Ik had lekkage aan mijn platdak. Andere bedrijf zou alles vervangen. Bij Zandberg was reparatie voldoende. Volgende keer bel ik ze weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Zandberg een Professioneel bedrijf met goede Services en Garantie

Wij hadden klachten en die zijn serieus genomen en snel opgelost Toppie

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

betrouwbaar en uitstekende kwaliteit

uitstekend op alle gebieden, communicatie, service, vakmanschap en nazorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima werk geleverd

Goed kwalitatief werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

vakwerk

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Supersnel, supervriendelijk, supergoed geholpen

Condensafvoer vd CV verstopt. Dit leidde tot wateroverlast. Ik kon het niet 1-2-3 oplossen. Bij telefoontje werd meteen aangegeven dat monteur in de nabijheid reed en die zou ons adres aan zijn route toevoegen. Dit gebeurde en probleem (kalkaanslag) werd meteen opgelost. Van telefoontje tot oplossing in 1,5 uur! En dat alles met een zeer klantvriendelijke, professionele houding. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd