Fijn dat ik snel aan de beurt was met een lekkage op de zolder,

• Kwaliteit N.v.t.

Prima werk afgeleverd!

Reparatie aan dakgoot prima verholpen. Heeft wel even geduurd waar de lekkage zat. Fijn vakkundig bedrijf om mee te werken.

Zijn goed

Opdrachten worden goed uitgevoerd bij een beroep op garantie waren geen discussie of vraag tekens . Nazorg / garantie / service zijn in mijn ogen goed

• Nazorg en Garantie

Na wat misverstanden betreffende deofferte was de uitvoering perfect en geheel naar wens

als boven omschreven

Fijn bedrijf komen afspraken

Al jaren onze partij voor al het loodgieters werk

Alles volgens afspraak verlopen

• Nazorg en Garantie

Hoge kwaliteit, zeer vriendelijk en erg flexibel

Bijzonder vriendelijke en flexibele mensen, zowel op directieniveau als de medewerkers die het werk uitvoeren, van een zeer hoge kwaliteit.

Vriendelijke en vakkundige reparatie

Een lekkage bij een leiding onder de wastafel in de doucheruimte leverde na inspectie door de monteur de conclusie op dat een nieuwe mengkraan de meest efficiënte en voordeligste oplossing was. Akkoord gegaan met het voorstel en de monteur is daarna de nieuwe kraan gaan ophalen bij de firma. Daarnaast zijn twee vlotters bij de toiletten beter afgesteld. Binnen een uur was alle ongemak verholpen. Complimenten voor de klantgerichte en vakkundige reparatie !!

• Nazorg en Garantie

Komen afspraken na en sturen een prima loodgieter.

Reparatie van de door Kemkens kapot gemaakte waterleiding bleek slechts mogelijk na breekwerk in de vloer waarvoor weer gespecialiseerde bedrijven moesten komen. De loodgieter heeft onderzocht of er een andere oplossing mogelijk was en heeft vervolgens een bypass operatie uitgevoerd waarna alles weer prima functioneerde.

Mooi resultaat

Het was een fijne ervaring. Alles in goed overleg. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk.

Klantvriendelijk en deskundige.

Een gaslek in onze woning en dat is heel vervelend in de winter. Bij de firma Zandberg vonden we alle begrip voor de situatie en werd netjes en vakkundig opgelost. Bedankt daarvoor.

Perfect geregeld!

De reparatie is netjes en snel uitgevoerd, het lek is in één keer hersteld en de medewerker was vriendelijk.

Goede en snelle service

Ik had een probleem met mijn fonteintje in de toilet wat ik zelf niet goed kon oplossen. Binnen no-time had ik een mogelijke oplossing en richtprijs en enkele dagen erna hebben ze het netjes opgelost. Ze waren op tijd, snel en vriendelijk. wanneer ik weer wat heb, bel ik ze weer op. Mijn vertrouwen hebben ze.

goed werk

snelle service en prima werk verricht

Vakmanschap

Probleem: stankoverlast Loodgieter Kees had duidelijk verstand van mogelijke oorzaken en een adequaat plan van aanpak.

Goede service en snel

prima service

Vakwerk en schoon

• Nazorg en Garantie

Al jarenlang goede ervaringen met dit bedrijf!

Deskundig, klantvriendelijk, servicegericht, meedenkend, toegankelijk, snel beschikbaar.

Zeer Goed.

Zeer Goed werkzaamheden verricht Ik hoop dat de volgen de keer weer mag aanmelden en bij jullie als klant mag aan geschreven zijn

• Nazorg en Garantie

Ben erg tevreden met de werkzaamheden die verricht zijn.

Op zich ben ik erg tevreden met de werkzaamheden die verricht zijn. Mijn complimenten hiervoor. Wat meer aandacht zou mogen krijgen vlg mij is de communicatie met het kantoor en werkers en of medewerkers. Ik vond het soms moeilijk om uit te vinden hoe ik een specifieke werker of medewerker een gerichte vraag zou kunnen stellen. Ik voelde me vooral in t begin niet erg gehoord.

Prima afspraak en afwerking

klein foutje bij de montage van de WC bril (deze zit maar aan een kant vast) monteur II heeft dit gecontroleerd en aangegeven "laat het weten als u daar last van blijft houden, ik heb het in mijn verslag genoteerd"

Fantastisch

De loodgieter heeft uitstekend werk geleverd! Wij zijn erg blij met onze badkamer!!!

• Nazorg en Garantie

uitstekend en snel reparatie verricht

problemen met de verwarming snel opgelost

Over Techniek Nederland