Vakkundig, betrouwbaar, redelijke prjis

Wij doen al 30 jaar zaken met dit symphatieke familiebedrijf; dat is sinds wij in de Baronie van Breda wonen. Wij zijn 4 x verhuisd in de Baronie en Zandberg bv is er altijd bij betrokken tot onze volle tevredenheid

Prima afgeleverde werkzaamheden!

Zandberg was vergeten ons in te lichten over de start van de werkzaamheden. Maar verder zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Vakkundig en prettig in omgang. Alles zeer netjes en schoon achtergelaten. Bedrijf zeer aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hele fijne en correcte uitvoering van de werkzaamheden aan onze douche

Bij de volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van jullie diensten. Ook het personeel is erg vriendelijk en medewerkend.

Vriendelijk personeel, goede service

Met name positief over de klantvriendelijkheid, en altijd voor je klaar staan. En ze komen de afspraken keurig na en reageren vrij snel op emails en je hebt 1 vast contactpersoon. En denken graag mee, en doen nergens moeilijk over. Iets minder is wel dat de leverdatum in 1e instantie niet werd gehaald en dat ze zich in de 1e offerte vergist hadden en dat de offerte wat lang op zich liet wachten. Ze leveren kwalitatief erg goed materiaal. Kreeg wel korting omdat ze zich hadden vergist met offerte.

• Nazorg en Garantie

Kwamen snel en goed geholpen.

Vakwerk !!

Snelle actie op vraag over lekkage en na een goed advies snel en goed opgelost.

• Nazorg en Garantie

Dit is een firma die de afspraken goed nakomt. Men levert keurig werk af. Is niet goedkoop, wat veroorzaakt wordt door de hoge uurlonen. Heb vanmiddag mijn bevindingen toevallig nog benadrukt met Margot. Was met een vraag op de zaak. Met vriendelijke groeten, Julia en Paul Wijnands

• Nazorg en Garantie

Snelle service en meegedacht met de klant

De rioolontstopper kwam super snel en heeft heel vakkundig het riool ontstopt. Aardige man ook. Daarnaast heeft hij iets aangebracht waardoor ontstoppen in de toekomst nog sneller kan mocht dat nodig zijn. Super service!

betrouwbaar bedrijf

Zijn altijd bereid mee te denken. Prijs aan de hoge kant

Netjes geholpen

Prima service. Fijne monteur, fijne backoffice. Goed geholpen.

• Nazorg en Garantie

super goed en netjes werken

zou iedereeen aanraden voor deze zaak

Snel en deskundig

Goed en eerlijk advies. Heel betrouwbaar.

• Nazorg en Garantie

Een fijne ervaring om met Zandberg te werken.

De vakmensen die bij ons de C.V. hebben geplaats, zeker het mee denken van deze jongens was fijn om mee te maken, de netheid van werken en de gezellige omgang werd er op prijs gesteld door ons, Om binnen drie dagen een C.V. aan te leggen was mooi om te zien, Namens Ron zeg ik, Bedankt voor het goede werk dat gemaakt is, Met vriendelijke groet Gerrit Reniers Ron Paap.

Vakmanschap

Prima geholpen. Structurele oplossing

• Nazorg en Garantie

Als vaste klant is elke keer een bevestiging: kwaliteit en betrouwbaar, afspraak is afspraak

Al jaren klant tot volle tevredenheid. Goede kennis van zaken, goede service en kwaliteit en komen afspraak altijd na.

Super geholpen

• Nazorg en Garantie

kwaliteit is goed, maar de factuur valt enorm tegen

Offerte gevraagd voor enkele kleine aanpassingen aan mijn verwarmingssysteem (plaatsen thermostaatkranen). Dat was al best een aardig bedrag, maar kwaliteit heeft natuurlijk zijn prijs. Vervolgens nog ruim van tevoren aangegeven welke werkzaamheden er nog extra uitgevoerd moeten worden, bovenop de offerte (plaatsen van een bypass). Nou, daar werd achteraf echt de hoofdprijs voor gerekend, waardoor het totaalbedrag nauwelijks meer in verhouding staat tot het daadwerkelijk uitgevoerde werk en de gebruikte materialen. De offerte was al redelijk ruim ingeschat, dus daar had een gedeelte van het meerwerk makkelijk bij gepast (win-win). Natuurlijk mag ik niet terugkomen op afspraken over aangenomen werk, maar toch voel ik me bekocht. Op de kwaliteit van het geleverde werk is overigens niets aan te merken en de monteur dacht ook prima mee over een nette afwerking.

Prettige ervaring, vlot gewerkt

Ik vond het vrij lang duren voordat ik antwoord had op de vraag of de werkzaamheden die we gedaan wilden hebben door Zandberg ingepland konden worden. Maar op de dag zelf waren we zeer tevreden. Er werd zeer vlot gewerkt door een verzorgde prettige man.

Probleem is opgelost.

Goede dienstverlening

Werkt perfect

Goede cv ketel

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

prima service

In 1 keer goed!

Afspraak was eenvoudig gemaakt, reparatie was in 1 keer goed uitgevoerd door vakkundige experts. Fijne partij om mee te werken!

Blij

Ik was en ben nog steeds onder de indruk van de dienstbaarheid en de heldere communicatie van jullie medewerker(s).

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kundige vakman die efficiƫnt het probleem in mijn gootsteenkastje heeft opgelost.

Prima.

goede service

Je merkt dat er met vakmensen wordt gewerkt.

Over Techniek Nederland