Erg goed geholpen door Jaap

Had een gas lekkage en Jaap heeft mij goed geadviseerd en geholpen . Zelf heb ik de werkzaamheden gedaan die ik zelf op kon pakken. Samenwerking was erg fijn en heb niets dan goed gevoel over hoe het probleem opgelost is. Nogmaals bedankt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed werk geleverd. Vriendelijke en vakkundige loodgieter.

Nieuwe ketel geplaatst. Goed werk geleverd.

Prima werk geleverd

Van tevoren wordt duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn maar ook wat de risico’s zijn. Dus duidelijke informatie en tariefafspraken.

Goed en snel opgelost!

Vakmanschap

Goed geholpen. Doorgaan totdat problemen opgelost zijn !

Accurate aanpak

Nu maar afwachten of het lek ook verholpen is

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Altijd goed, snel, kundig en vriendelijk

Wij bellen Zandberg altijd meteen wanneer er iets niet goed gaat met leidingen en water en zij komen altijd snel om het op te lossen!

Lekkage badkamer perfect opgelost

Lekkage aan de douchekraan in de badkamer is perfect opgelost. Eerst kwam een loodgieter die een aantal tegels eruit haalde om het exacte lek op te sporen en te repareren. en aantal dagen later (nadat de muur opgedroogd was) kwam een tegelzetter om het weer dicht te maken. Allebei zeer vriendelijk en zeer meedenkend in mijn vragen en wensen. Als ik ooit weer iets soortgelijks heb, ga ik zeker Zandberg weer bellen.

goed werk

goed werk geleverd, netjes en duidelijk

Lastig communiceren

Hoe wij aan de telefoon te woord worden gestaan is echt schandalig.

Met een woord: Super

De loodgieter was een zeer kundig man en heeft alles netjes opgelost. Was een kleine klus waar hij toch alle aandacht aan heeft besteed. Opnieuw aanleggen van wat afvoerleidingen onder een keukenkastje. Super netjes uitgevoerd en geanimeerde gesprekken gevoerd. Zeker een aanrader!!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Probleem snel en vakkundig opgelost.

Nadat het eerste telefonisch contact alleen maar belangstelling had voor het doorsturen van de offerte en niet luisterde naar het probleem waar ik voor belde. maakte het tweede contact dat meer dan goed. De uitvoering was eveneens top.

• Nazorg en Garantie

deskundige mensen en denken mee!!!!!!!!!!!!!!!!

ondanks dat het een super drukke tijd is voor iedereen hebben ze toch mij geholpen binnen 24uur aan een nieuwe cv-ketel met een goed advies en niet onbelangrijk een goede prijs

Goed vakmanschap

Goede service, goede afspraak

Klantvriendelijk goede service

Klantvriendelijk goede service

Slecht en schandelijk.

Om voor een klus dat in 30 seconden is gemaakt en het onderdeel niet meer kost dan €30,- vind ik het niet terecht dat ik een rekening krijg gepresenteerd voor €180,-. Dit terwijl het bedrijf op fietsafstand ligt van de opdracht. Wat ze er niet bij zeggen is dat ik ook de rijkosten en de tijd moet betalen om het onderdeel wat er nodig was bij onze opdracht bij de groothandel te halen en ondertussen ook nog een collega moet bijspringen met een klus.

• Nazorg en Garantie

Beste relatie, beste klant, Bedankt voor uw feedback en de mooie beoordelingen op onze kwaliteit en deskundigheid!! Jammer om te lezen dat wij niet aan de afspraken en klantvriendelijkheid kunnen doen m.b.t. de rekening voor u. Zoals wij op 11-01-2024 januari per mail aan hebben geven is dat wij een starttarief rekenen van 30 minuten en altijd eenmalig voorrijkosten zoals ook verwezen is naar onze site waar alles transparant nogmaals staat. Wij hebben dus alle overige tijd ook niet aan uw doorbelast. Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Met waterdichte groet, Team Zandberg

Deskundig en netjes werk geleverd

Keukenmengkraan vervangen naar volle tevredenheid!

Keukenkraan gemonteerd.

Monteur heeft kraan perfect gemonteerd en dit alles dankzij de medewerking van de vrouw die de email opdracht afhandelde. Wel prijzig.

Goed werk geleverd

Prima advies met keuze uit twee mengkranen. Conform afspraak vakkundig gemonteerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed gemaakt maar erg duur

Het afdak bij de voordeur is voorzien van nieuwe dakbedekking. Het dak lekt niet meer maar de verf van het kozijn is jammer genoeg behoorlijk verbrand. Voor maar 2,5 uurtjes werk en niet veel gebruikt materiaal is 1058,75 Euro wel erg veel geld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Redelijk snelle afspraak voor ketelonderhoud. Jammer dat na overname de prijzen schrikbarend zijn gestegen

Geweldige service

Goede service snel geholpen en iemand langs geweest. Erg fijn Fijn personeel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een vakkundig en zeer net bedrijf

Ik ben snel en vakkundig geholpen de service was super

Over Techniek Nederland