Zz
Badkamer meubel top aangesloten. Gekeken wat mogelijk was, ondanks de ruimte. Nagedacht over wat het beste was en dit goed uitgevoerd. Volgende week beginnen ze met de sanibroyeur. Maar dit komt vast goed met de oude demonteren, weghalen en vervangen van een nieuwe
Sinds enkele jaren laat ik het onderhoud aan de cv installatie uitvoeren door Joosen installatiebedrijf. Na de overname door Zandberg installatiebedrijf is de service en het personeel even vertrouwd en deskundig. Prima bedrijf.
Komen afspraken na
De monteur was netjes op tijd en heeft de reparatie prima uitgevoerd!
er moest een chinese kap op onze schoorsteen geplaatst worden dat is door zandberg goed opgelost
Snelle respons, prompt gefixt
Vriendelijk te woord gestaan, houden zich aan de afspraak
Met dit deskundige familiebedrijf doen wij al 30 jaar tot grote tevredenheid zaken. Dit betreft zowel installatie en loodgieterswerk als het maken van mooie badkamers
Zie hieronder.
Na reparatie nu toch offerte voor een nieuwe goot
Prettig, met één man in plaats van de meestal onnodige twéé man.
Snel reageren op aanvragen en direct oppakken. Kwalitatief zeer goed voor een respectabele prijs
korte lijntjes en vaak snel geregeld. Vriendelijk personeel met een luisterend oor en graag adviseren. Maw een fijn bedrijf, spreek ik namens UTPV (ulvenhoutse tennis en padel verenigng
Kraan is verkeerdom gemonteerd, de bediening hoort aan de voorzijde te zitten maar zit nu aan de zijkant. Hierdoor moet je de bediening onder een hele rare hoek maken wat zeker niet prettig is. Ook kan hierdoor de kraan maar naar een zijde worden weggedraaid. Hierover heb ik een mail gestuurd maar kreeg als antwoord dat ik hem de andere kant op kan wegdraaien. Jammer om te horen. Ik zit nu met een probleem en kan hier twee dingen mee doen. Zelf de kraan proberen in de juiste positie te monteren maar ben ik dan mijn garantie kwijt of een andere kraan kopen maar deze kraan heeft me veel geld gekost. De manier van afhandelen en hoe ook me gereageerd is vond ik erg onprettig en graag met ik alsnog antwoord op deze vraag. Verder was ik eigenlijk keurig geholpen. Ik heb snel een afspraak kunnen maken en de monteur was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Voor werkzaamheden van 5 seconden is een rekening van bijna Euro 100 gestuurd. Het had de monteur gesierd als hij tenminste had uitgelegd dat de foutcode op de thermostaat alleen maar een 5 seconden indrukken van de resetknop op de CV ketel vereiste. Achteraf ben ik er zelf achter gekomen dat dit het enige is dat de monteur heeft gedaan. Vervolgens krijg ik een suikerzoete vraag om de beoordeling aan te passen. Dat ga ik niet doen. Mijn klacht blijft staan! Ik ben zeker met spoed geholpen, maar heb daar vooraf geen prijs opgave voor ontvangen. Tevens hadden ze op z'n minst kunnen aanbieden om dat half uur, waar ik voor betaald heb, vol te maken met bijvoorbeeld een service beurt ipv na 5 seconden werk weer te vertrekken. Ik oriënteer mij op een warmtepomp en zonneboiler, maar kan mij niet voorstellen dat ik dit bedrijf daar bij ga betrekken.
Beste de heer van Bragt, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Ik snap helemaal wat u zegt. Wij hanteren altijd voorrijkosten die zeer marktconform zijn en ook nodig zijn om werkzaamheden te kunnen verrichten bij u. Daarnaast hanteren wij altijd een start tarief van 30 minuten wat ook heel gebruikelijk is. Dit zijn geautomatiseerde processen dat als onze service monteurs binnen de 30 minuten blijven u altijd deze tarieven krijgt. Deze tarieven worden vaak aan de telefoon benoemd en ze staan transparant op onze site. Het belangrijkste is dat wij snel konden schakelen voor u en de storing hebben opgelost zodat u weer warm water en een warm huis had. Wij willen altijd meekijken zodat u een fijn gevoel er aan over houdt maar dan had uw beter even telefonisch kunnen bellen met ons zodat we dit beter konden toelichten. Ik vind het nu dan ook jammer dat onze beoordelingen een 1 krijgt terwijl onze dienstbaarheid, deskundigheid en doortastendheid hier los van staan. Ik zie uw reactie positief tegemoet, Met waterdichte groet en warme groet, Team Zandberg
Originele beoordeling
Voor werkzaamheden van 5 seconden is een rekening van bijna Euro 100 gestuurd. Het had de monteur gesierd als hij tenminste had uitgelegd dat de foutcode op de thermostaat alleen maar een 5 seconden indrukken van de resetknop op de CV ketel vereiste. Achteraf ben ik er zelf achter gekomen dat dit het enige is dat de monteur heeft gedaan.
Na een melding dat mijn cv ketel water lekte kwam er snel een monteur langs die helaas moest concluderen dat de cv ketel economisch gezien niet meer te repareren was. Om verdere schade te voorkomen heeft hij alles netjes afgesloten. Helaas heeft het wat langer geduurd voordat we een offerte kregen voor een nieuwe cv ketel. Maar hierover is Zandberg op een goede manier in contact met mij getreden, wat ik erg heb kunnen waarderen.
Originele beoordeling
Mijn CV ketel werkte niet meer. Tijdens een bezoek heeft de monteur aangegeven dat reparatie meer zou kosten dan de ketel waard en dat we een offerte zouden krijgen voor een nieuwe CV ketel. Om verdere schade te voorkomen heeft hij alles netjes afgesloten en hadden we geen verwarming en warm water meer. Inmiddels een week later zitten we nog steeds op een offerte te wachten terwijl de factuur voor het bezoek van de monteur de volgende dag al in de mailbox hadden zitten. Vanuit service oogpunt naar een klant een regelrechte blunder. Je laat een klant in de kou achter, weet niet hoe snel je een rekening moet sturen en lost het probleem niet op. Wat vinden jullie zelf van deze service?
Zandberg hebben wij leren kennen als een betrouwbaar familiebedrijf waarmee het goed zaken doen is. Het personeel dat bij ons over de vloer kwam, was vakbekwaam en prettig in de omgang. De grootste klus was een totale renovatie van het toilet. Bij het plannen van het werk dacht men goed mee. Als sommige werkzaamheden onze begroting te boven gingen, werd er een gepaste oplossing gezocht en gevonden. Ook als zich tijdens het werk onverwachte complicaties voordeden, werd dat snel opgelost. Bij de keuzes voor het sanitair en de materialen werd er geluisterd naar onze smaak en goed geadviseerd. Eerder werden reparaties aan het dak vlot verholpen.
Prima ervaring met dit bedrijf
Goed uitgevoerde job. Ik had het wel prettig gevonden vooraf te weten, dat afgeweken werd van de oude constructie.
Na één telefoontje was een afspraak snel gepland en stond er in no-time een nieuwe toilet. Toen een paar dagen later bleek dat de bril niet omhoog bleef staan, was ook weer één telefoontje genoeg om dit snel verholpen te krijgen, door dezelfde vriendelijke monteur.
kundige monteur / reparateur kwam langs en probleem was snel opgelost, helaas wel kon probleem niet vor weekeinde worden opgelost vanwege drukte.
Gedaan wat nodig was, niets overbodig.
Vakkundig, alles in overleg. Ik ben zeer tevreden.
Monteur kwam voor lekkage maar merkte op dat de warmwater afgifte van de cv installatie beter kon. Heeft dat ook afgeregeld. Goed staaltje van meedenken en servicegerichtheid.
Takkebijsters 20
4817 BL Breda
Bij familiebedrijf Zandberg B.V. te Breda, opgericht in 1991 is dankzij de continue hoogwaardige kwaliteit van oplevering een begrip in Breda en de directe omgeving. Iedere dag werken wij met ons team, klanten en opdrachtgevers keihard om ons keer op keer te bewijzen. U verdient namelijk het beste en dat vinden wij ook. Wij halen onze motivatie uit de zeer positieve reacties die wij meermaals mogen ontvangen. Vandaag een opdracht, morgen een aanbeveling.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.