Prima werk geleverd

De installateur deed zijn werk ontzettend goed en wist precies wat te doen. Contact met de secretaresse om een afspraak in te plannen verliep niet echt heel soepel. Ik kreeg hierbij niet het gevoel dat het allemaal van harte ging. De follow up om contact op te nemen ivm mogelijkheden om woning verder te verduurzamen bleef helaas uit. Ook na het sturen van een mail aan de secretaresse waar geen reactie op kwam.

• Nazorg en Garantie

Erg tevreden over het werk wat gedaan is.

Klantvriendelijk

Te duur

Maken een offerte zonder ter plaatsen te zijn geweest.186 euro voor het plaatsen van een open dicht kraan op een radiator en het verplaatsen van een thermostaat kraan totaal een half uur bezig geweest met twee man Betaald onder protest.kraan lekt nog !!!

• Nazorg en Garantie

Zeer snelle en professionele services!

Voor een last minute klus, vrij grote klus fa. Zandberg ingeschakeld. Ze hebben snel kunnen plannen, goede Service en het werk goed afgeleverd. Zeer professionele firma. Zeker aan te raden

Goed gedaan

Prima Wil alleen even zeggen dat ik momenteel op vakantie ben (ben broer van Jan Paping en beheer financiën van mijn broer). Ik heb de factuur ontvangen maar kan nu niet betalen. 8 Augustus kom ik weer thuis, ik verwacht de 9 of 10 augustus te betalen. Excuses voor het ongemak!

• Nazorg en Garantie

Loodgieter ziet meteen het probleem en lost ook meteen op.

Geen haast bij enkele kleine lekkage problemen. Loodgieter kwam tich snel. Doorzag de problemen en loste in korte tijd alles op.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Tot op heden conform afspraak

Tot op heden conform afsprak. Zal nog contact worden opgenomen mantelzorger ivm recente overstromingen

Kundige vakmensen

Al diverse keren een beroep gedaan op Zandberg. Altijd netjes geholpen tot volle tevredenheid!

top !!!

zeer prettig en meedenkend.

• Nazorg en Garantie

Fijn bedrijf. Staan altijd voor ons klaar.

We zijn al bijna 30 jaar klant van dit sympatieke familiebedrijf; dat is niet voor niets

• Nazorg en Garantie

Zeer professionele vakman Manuel Zeer precies, kundig en ruimt heel netjes iedere keer alles op. Stofzuigen doet hij ook. Een hele fijne man Dank je wel Manuel

• Nazorg en Garantie

Tevreden, denken goed mee en komen afspraken na

Prettige installateur om mee samen met werken voor kleine woningaanpassingen

• Nazorg en Garantie

Tijd afspraak niet na gekomen

Veel geld voor vijf minuten werk! Verweten op factuur, moet wel water van flat dicht. Dit had ik met beheerder geregeld, dat monteurs anderhalf uur later komen als afgesproken. Als op tijd waren gekomen hadden ze een nieuwe stopkraan kunnen plaatsen. Om twaalf uur moest de hoofd kraan weer open, mede bewoners appartementen complex begonnen te klagen. Stopkraan moet als nog vervangen worden, lekt nog! Komt u maar met een voorstel.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Beste de heer Groeneveld, Ik heb u zojuist proberen te bellen om het e.e.a. na te vragen en het probleem op te lossen. Ik snap uw reactie m.b.t. weinig arbeidsuren ten opzichte van de factuur, Wij hanteren daarom ook altijd een startarief van 30 minuten en voorijkosten zodat dit altijd transparant is. Als u in de gelegenheid bent om ons terug te bellen dan kunnen we het e.e.a. afspraken samen. Wij zien uw reactie positief tegemoet. Met waterdichte groet, Het Zandberg Team.

Prima bedrijf goeie communicatie

Na

Prima begeleiding proces.

Zeer goede persoonlijke hulp. Ook goed gecommuniceerd met mij. Uitvoering meer dan goed en prettig. Plaatselijk familiebedrijf goede adviezen aan de klant.

Zeer betrouwbare loodgieter

De afspraken waren duidelik en zijn exact nagekomen. Heel netjes en efficiënt gewerkt. Monteurs waren zeer vriendelijk. Erg tevreden met de nieuwe cv ketel.

Felxibel, meedenken top uitgevoerd

John, Bil, Jaap en de rest bedankt allemaal super en op tijd geregeld.

Toegankelijk, afspraken worden nagekomen

Goed werk verricht bij het opnieuw aanbrengen van lood op.ons balkon.

Zeer professioneel bedrijf

Zeer professioneel bedrijf met daarbij behorende monteurs!

Snel, behulpzaam, vriendelijk

Wij zijn na een lekkage zeer goed en snel geholpen door de mannen van Zandberg. Ze werken netjes, laten geen troep achter en het probleem wordt goed opgelost. Bij mij mogen ze terug komen als er de volgende keer weer wat is.

Vriendelijk, Goed en deskundig

Voor deze klus werd Eric de Ruiter ingeschakeld. Hij kon snel komen, was alleraardigst en loste het probleem op.

Prima en vlotte service!

Onlangs ingeschakeld voor een kleine reparatie aan onze dakgoot. Heldere communicatie, prima op tijd en professioneel werk voor een faire prijs. Aanrader!

Snel en professioneel

Binnen 1,5 dag reactie op mijn mailverzoek en binnen 3 weken afspraak ingepland en kwalitatief goed afgerond. Wij zijn al jaren een tevreden klant.

Zeer gedreven vaklui

Reageren bijna direct op de e-mail en telefoon verkeer. Het badmeubel is vakkundig en strak geplaatst door specialist Piet. Zijn bijzonder tevreden over de geleverde dienst. Jammer dat er een foutje in de rekening stond. Is wel direct gecorrigeerd.

Over Techniek Nederland