Filters

10

keurig en netjes afgehandeld. Bedankt.

Heb ik al gedaan, hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Ik ben zeer vakkundig, aardig en georganiseerd door Zandberg geholpen.

De klus is precies gedaan door een zeer aardige man. Na afloop heeft hij de plaats van het werk zeer opgeruimd achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Prima

Snel en vakkundig werk, gedaan volgens afspraak door prettige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snelle service en uitstekende klantbenadering

Snel in opvolging op aanvraag, meedenkend in oplossingen en keurig werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Professionele Service

Prima Service

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede kwaliteit, zeer vriendelijk en fijne communicatie

Prettige ervaring m.b.t. onze verbouwing. Korte lijnen qua communicatie, afspraken worden nagekomen, personeel denkt met je mee en werkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend

Vakkundig, klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Snel, vakkundig, vriendelijk

Fijne persoon, snel geholpen. Superservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede afspraken, vakmanschap !

Complete renovatie badkamer werd grotendeels uitgevoerd door dezelfde vakman > geen hinderlijke onderbrekingen, netjes gewerkt en een strak resultaat :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

altijd goed!

Fijne mensen, denken mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Vriendelijk en op redelijk korte termijn geholpen

Vriendelijke monteur die de klus snel en naar behoren uitgevoerd heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Zoals altijd, gewoon goed

Komen afspraken na en ook als er naderhand nog zaken zijn die opgelost moeten worden regelen ze dit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede en snelle service.

Al meerdere keren gebruik gemaakt van de dienstverlening. Altijd tevreden met resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Professionele bedrijf

Werkzaamheden zijn er netjes en op tijd uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Zorgvuldig en goede afspraken

Een goede en duidelijke service van wat kapot is en wat er gedaan moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Hard gewerkt en goed werk afgeleverd

Ondanks de zon die fel straalde de eerste dag, hebben de twee mannen keihard door gewerkt om heel het dak leeg te halen. Ook de voorbereidingen voor nieuwe dakbedekking zijn onder de gloeiende zon klaargestoomd. De tweede dag was voor de dakbedekker een aangenamere. Zon bleef weg en werk is tot goed einde gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goed werk geleverd!

Goed werk geleverd; vakkundig gerepareerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Heldere afspraken die worden nagekomen

Fijn persoonlijk contact, goede opvolging en uiteindelijk een mooi waterdicht zinken dak

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima vakkundig en goede service...

Goede ervaring met Zandberg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Professioneel

Onlangs de tijdsdruk is alles geheel volgens afspraak verlopen. Binnen 4 weken was de hele klus geklaard. Zelfs de stukadoor tegelzetter en schilder hebben ze voor ons geregeld, zodat wij na 4 weken weer heerlijk konden wonen. Kortom een dikke pluim voor de firma. Mannen nogmaals bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

To the point. Geen geleuter

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima

Reparatie is degelijk uitgevoerd. Wel merkte de medewerker op dat de vorige reparatie niet goed was gedaan. Nu kennelijk wel. Het aantal doorbelaste uren had ook wel minder gekund: de reistijd voor het halen van onderdelen werd ook berekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
6

Niet geholpen

Update: al met al wat ongelukkige samenloop en de 'nazorg' op deze review was perfect. -------------------------------- Mij werd om de oorzaak van een lek te achterhalen een camera-inspectie aangeraden. De inspectie werd een week uitgesteld omdat de camera in reparatie was. Niet fijn, maar kan gebeuren. Uiteindelijk bleek een inspectie niet mogelijk ivm bochten in de leidingen en was het advies om het plafond te slopen om zo het lek te bekijken en te repareren. Wederom, niet fijn maar oke. Toen de loodgieter dus na 15 minuten buiten stond omdat de camera inspectie niet mogelijk was, heb ik direct gebeld om een afspraak te maken voor het slopen van het plafond en repareren van de afvoer. Daarop kreeg ik te horen dat ik het beter zelf kon doen. Dat hebben we dus gedaan. Voor de inspectie die niet is uitgevoerd werd een uur gefactureerd. Na contact is dat teruggebracht tot een half uur. Ik vermoed dat deze ervaring deels komt door drukte en slechte communicatie tussen Zandberg en de extern ingehuurde loodgieter voor de inspectie, maar al met al geen prettige eerste (en dus ook laatste) ervaring. Jammer, want het klantcontact was vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen de heer Goossens, Bedankt voor uw reactie! Als ik het zo hoor is het een samenloop van omstandigheden maar ben ik het eens met u dat onze partner voor camera inspectie dezelfde normen en waarden moet uitstralen zoals wij dat bij Zandberg willen en doen. De deskundigheid die wij altijd hoog willen houden is normaliter bij onze partner op camera’s inspectie net zo hoog echter is de communicatie hier niet goed geweest! Ik ben blij dat u contact heeft opgenomen zodat wij in ieder geval de factuur konden recht vaardigen daar wij een start tarief hebben van een half uur en voorrijkosten normaliter. Wij hebben onze partner hierop ook aangesproken .Zoals u zelf al aangaf is de inspectie niet uitgevoerd door middel van een camera maar is wel advies uitgebracht om het probleem op te lossen. Daar wij ons echt bezig houden met installatie werken en nagenoeg niet met slopen is dit zo terug gekoppeld vanuit onze binnendienst. Ik kan mij voorstellen dat de ervaring niet was wat u voor ogen had en zoals u kunt zien op klantenvertellen.nl komt dit zelden voor. Ik ben benieuwd n.a.v. ons advies of het gelukt is nog om de afvoer aan te passen en het probleem verholpen is. Ik wil u graag behouden als nieuwe/bestaande relatie en dezelfde ervaring geven zoals zoveel klanten voor u hebben gehad. Mocht u in de toekomst nog gebruik willen maken van onze servicedienst wil ik u uit coulance de voorrijkosten t.w.v. € 37.50 in mindering brengen in de hoop dat wij alsnog de klantbeleving kunnen geven waar wij voor staan. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

10

Probleem, bellen, opgelost

Heerlijk dat er nog gewoon bedrijven zijn die je kan contacten en dat het dan "gewoon geregeld" word. Zonder allerlei vragen, portals en nummers e.d. Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Super snelle service

Zelfs in het weekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd