Tijdens thuisonderwijs voor 2 kinderen zorgeloos je CV ketel vervangen!!

Thuis was ik bezig met thusonderwijs voor 2 kinderen, het huishouden, huisdier en een overvolle agenda! Zonder enig twijfel heeft de medewerker van Wouterse mij meteen aangegeven "meneer, maakt u zich geen zorgen dit gaat echt helemaal goed komen". Dat heeft hij zonder meer waar gemaakt. Niet alleen was hij veel eerder klaar dan gepland, het werk ziet er keurig uit, oude cv netjes verwijderd en niet onbelangrijk: "Alles werkt, uitgebreide uitleg ontvangen en het is heerlijk warm in huis!" Vol vertrouwen raad ik een ieder aan om te gaan voor de service en de passie van Wouterse. Ze zijn niet de goedkoopste, maar dat hoeft ook niet als je als klant een no nonsense behandeling, goed advies en goede producten krijgt!

Danny is een topper.

Hij ging heel netjes te werk en heeft precies uitgelegd wat hij heeft gedaan. Dit is een persoon die zijn vak verstaat en je zonder enige tegenzin toelaat in je huis.

Gewoon zoals het hoort!

Zeer net en betrouwbaar bedrijf!

Vriendelijk en deskundig

De monteur was een vriendelijke jongeman. Steeds overleg en laten zien wat hij ging doen. Eerlijk advies.

Ontzettend goed!

De installateurs hadden een enorme klus bij ons: de oude ketel van zolder verwijderen en een nieuwe plaatsen in onze garage! Het aanleggen/verplaatsen van alle benodigde leidingen en de nieuwe dakdoorvoer vereist vakwerk en dat hebben ze zeker laten zien. En ondanks dat het eigenlijk teveel werk was voor 1 dag (met 2 installateurs), hebben ze de klus helemaal afgemaakt en zonder enige wanklank. Sterker nog, ze hielden de humor erin en hebben uitgebreid alles nagelopen of het allemaal goed werkte! Echte toppers! Dank jullie wel Roy en Ferron! Na de installatie bleek dat er toch bij een van de radiatoren een druppeltje water lekte, net op het moment dat de nieuwe vloeren werden gelegd. Wouterse gebeld en binnen no time kwam Sander langs (was gelukkig toevallig in de buurt). Wat een service! Wij zijn dus meer dan tevreden en raden Wouterse Installatie & Onderhoud zeker aan!

Uitstekend werk geleverd

Komen afspraken na, denken goed mee, niets op aan te merken!

Kundig Betrouwbaar Snel

Onze verwarming werkte niet. Na het invullen van het formulier op de site ben ik heel snel teruggebeld, al gauw belde de monteur en stond de monteur binnen een uur bij ons thuis. Na inspectie werdt alles duidelijk uitgelegd. In goed overleg de reparatie uitgevoerd. Rekent een zeer schappelijke prijs.

Keurig geholpen

Ik heb een onderhoudscontract voor mijn ketel en heb aanvullend mijn ventilatiekanalen laten reinigen. Vriendelijk personeel maakte foto's in de kanalen voor en na de reiniging. Wat tips zelf meegekregen. Perfect geholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Accuraat, behulpzaam, kundig en heel vriendelijk

Prima bedrijf

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

prima werk verricht

werk en rapportage is prima verzorgd

• Nazorg en Garantie

Uitstekend in alle opzichten!

Het woord uitstekend geeft het precies aan.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

alles prima gedaan en op tijd

zie boven

Snel en goed

Nadat we op zondag gebeld hadden was het probleem binnen twee uur opgeloste. Dat is toch fijn als de verwarming het niet doet en buiten vriest het.

Fijn, niet optimaal

Het paneel van de ventilatie-unit functioneerd nog steeds niet voldoende .Het kost me mijn vingers voor het reageerd Een nieuwe lijkt me beter.

• Nazorg en Garantie

Wat vervelend om te horen dat het probleem nog niet is opgelost. Ik vraag mijn collega van de afdeling ventilatie om contact met u op te nemen.

Prima onderhoud!

Goede service, komt op tijd, vriendelijk, werkt netjes, goed bereikbaar via telefoon en mail.

Prima service en advies

Wederom goede ervaring met Wouterse. Wou een radiator laten vervangen door een grotere, zij hebben hiervoor advies uitgebracht en de installatie verzorgd. Alles conform afspraken en probleemloos uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Netjes en snel geïnstalleerd en schoon opgeleverd

Monteurs kwam vroeg in de ochtend met z’n tweeën. Een monteur bleef voor de installatie en die vertelde netjes wat hij ging doen (water eraf, gas eraf ed.). Aansluiting met de kleine warmtewinner verliep soepel en de hele installatie werd netjes opgehangen en afgewerkt. Ik was zeer tevreden over het advies vooraf.

Komen afspraken na

Goed contact, kundig advies en onderhoud van mechanische ventilatie en ketel kortom dik tevreden

• Nazorg en Garantie

Vlotte en prettige ervaring met Wouterse

Contact verliep op een prettige manier. Duidelijke persoonlijke uitleg en offerte vooraf. De dag van plaatsing verliep volgens afspraak. Monteurs waren goed op elkaar ingespeeld en werkten netjes en nauwkeurig en waren prettig in de omgang.

prettig, servicegericht bedrijf

zeer goed

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De cv installateur was iets laat maar heeft goed geholpen. Probleempje met de thermostaat opgelost, vriendelijk vragen beantwoord en verder kon rustig thuis doorwerken. Top!

Prima!

Monteurs zijn correct in omgangsvormen en doen er alles aan om de klant zo goed mogelijk tegemoet te komen. In ons geval ontvingen wij een elektrisch kacheltje te leen om de avond door te komen en de volgende morgen stond hij al vroeg aan de deur om het euvel te verhelpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Klasse service en optijd !

Vriendelijke meneer beleefd en verstand van zaken een topper !

Wederom tevreden

Eerder goed geholpen bij een storing van de CV ketel. Daarom nogmaals Wouterse ingeschakeld voor onderhoud een jaar na dato. Weer een prettige ervaring en goed werk geleverd!

professioneel en klantgericht

monteur denkt met je mee en is klantvriendelijk

Over Techniek Nederland