Snelle en adequate spoedreparatie

Snelle spoedreparatie na kortsluiting op zolder op de dag van bellen. Volgens mij gered van een grote huisbrand. Vriendelijke, vakbekwame monteur, kosten volgens afspraak. Wij waren er erg blij mee.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed geadviseerd, netjes uitgevoerd

We wilde graag in airco in de slaapkamer. De adviseur heeft ons goed geadviseerd en de monteurs hebben erg netjes werk afgeleverd. We zijn klaar voor de warme nachten!

Slechte adviseur

We wilden een nieuwe cv-ketel. Een adviseur komt kijken. Op de persoon valt niets aan te merken. Komt op tijd. Neemt de tijd om alles goed te bekijken. Omdat we in een appartement wonen heeft hij twee opties. Die moeten we met de VVE bespreken, voordat hij een offerte kan maken. De VVE keurt optie 1 af, optie 2 is geen probleem. Dat doorgegeven aan de adviseur, maar die zegt dan doodleuk dat we maar naar een ander bedrijf moeten gaan dat meer ervaring met ons type woning heeft. Ik heb de adviseur gezegd dat hijzelf optie 2 had voorgesteld. Krijg ik als antwoord "excuses voor de overlast".

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed geholpen en nu lekker koel binnen

De monteurs van WKZ hebben erg mooi werk geleverd. De slaapkamer is nu goed op temperatuur.

• Nazorg en Garantie

De mensen van dit bedrijf maken waar wat de site belooft...

... op een uiterst plezierige manier. Van het eerste informatieve telefoontje voor een passend airco systeem voor mijn bedrijfsruimte tot aan de overhandiging van het logboek van de geleverde koelinstallatie verliep het contact en het proces zoals je het zou willen: klantgericht, professioneel en zeer prettig! Erick Hofland De Schilderijmakerij

• Nazorg en Garantie

Onze zonnepanelen en hybride warmtepomp zijn goed geïnstalleerd

Enkele maanden geleden geïnstalleerd en nu al flink aan het besparen!

• Nazorg en Garantie

Wij zijn heel goed geholpen

We hebben een warmtepomp laten plaatsen en alles waterzijdig in laten laten regelen. We zien het resultaat direct terug in de rekening en comfort is prima.

Over WKZ

Waar anderen net mee beginnen, doen wij al jaren. Duurzaamheid zit namelijk in ons DNA. Al sinds 1985 maken wij ons sterk voor duurzame en energiezuinige oplossingen. We zijn dus een ervaren, maar zeker geen doorsnee installateur. Van ontwerp tot onderhoud, WKZ is uw partner op het gebied van installatietechniek.

Over Techniek Nederland