Erg fijn bedrijf

Inmiddels al een aantal keren wat laten doen door Wesso, zoals groepenkast/ keuken/ storing, en elke keer dit tevreden. werken netjes en prettig, en belangrijk komen de afspraken na. Kortom zeer goede ervaringen

Super goed geholpen

Hele vriendelijke mensen, zeer klantgericht. ‘s ochtends gebeld, 3 uur later iemand op locatie, die het defect binnen een uur hersteld heeft.

• Nazorg en Garantie

Prettig en deskundig bedrijf?

Altijd fijn dat je goed en snel wordt geholpen. Persoonlijk klantencontact is bijzonder prettig. Wesso wordt van harte aanbevolen.

Uitstekend bedrijf.

Zowel voorbereiding, realisatie en contact deskundig, vriendelijk en duidelijk.

Professioneel en vriendelijk

Wesso heeft top werk verricht, zeer vakkundig en professioneel. Daarnaast is Maarten zeer vriendelijk. Het werk was snel gedaan, naar volle tevredenheid.

Prima Elektrotechnisch bedrijf

Via mail advies gevraagd over het aansluiten en uitbreiden van de groepenkast ivm plaatsen laadstation auto. Ik heb een keurig en goed advies gekregen. Maanden later een offerte laten maken en inmiddels zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Ook dit is keurig en correct uitgevoerd. Gemotiveerd personeel wat keurig werkt en de klus nettjes heeft geklaard. Aanrader dit bedrijf.

Topbedrijf!

Gisteren is mijn groepenkast vervangen door Maarten, een goede en zeer vriendelijke monteur van Wesso. Tevens heeft hij mijn inductiekookplaat aangesloten. Hiervoor moest een kabel in een natte kruipruimte worden gelegd van ca. 7 meter. Met eigen hulpmiddelen is dat gelukt zonder in de kruipruimte te hoeven afdalen. Erg knap! Ik ben zeer tevreden over de manier waarop alles uitgevoerd is. Niet meteen beginnen maar eerst goed nadenken over hoe je bepaalde klussen het beste kunt aanpakken. Dingen meteen goed doen, blijk van ervarenheid en vakkundigheid. Het resultaat is prima kwaliteitswerk! De meterkast is weer helemaal up-to-date en volgens de laatste regels/normen aangepast. Veiligheid boven alles. Na afloop is alles weer netjes achtergelaten. Top! Tenslotte: de bereikbaarheid van Wesso is prima. Ze staan je altijd geduldig te woord en komen met goede adviezen. Als ik weer een klus heb, schakel ik Wesso weer in en mag Maarten als het kan weer komen. Bedankt!

Vakwerk!

Nieuwe meterkast laten plaatsen door Wesso. Duidelijke offerte gekregen, snel in te plannen en perfect geplaatst. Wesso en monteur erg meedenkend over toekomstplannen met een mogelijke uitbreiding van de meterkast, zodat dit in een later stadium snel en goed gerealiseerd kan worden. Goed advies! Na de montage alles keurig achterlatend! Wesso zeker een aanrader! Rob Willems, Beuningen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

vakkundige, vriendelijke en efficiente monteur

In mijn huis was een hele elektrische groep uitgevallen. Daardoor werkte er een hele boel niet meer. Ik was er zelf achter gekomen dat het een kabelprobleem was, maar wist niet hoe de bekabeling in mijn huis loopt. De monteur wist dat wel, had zelf bij de bouw in 1985 die bekabeling nog aangelegd en had het probleem in een half uur opgelost.

Te duur

Het is het hoogste uurloon, voor ons, tot nu toe.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prima overleg met de monteur, zeer vakkundig!

Het begrip "renovatie en uitbreiding van de meterkast" is ruimhartig opgevat. Het rommeltje in de meterkast na 43 jaar is veranderd in een strak en overzichtelijk geheel. De installatie is uitgebreid getest op veiligheid en alles ziet er netjes uit. Prima werk! Het zal vast wel ergens iets goedkoper kunnen, maar bij een meterkast is veiligheid het belangrijkst.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer tevreden over alle werkzaamheden. Ordelijk gestructureerd en professionele aanpak. Ben er erg blij mee

Een verademing

Na eerst een prutser van een landelijke elektricien keten in huis gehad te hebben, die de stroomstoring niet oploste maar verergerde, was de monteur van Wesso een verademing. Rustig, maar toch voortvarend en zeer kundig analyseerde hij het probleem, kroop de kruipruimte in, en had binnen de kortste keren alles weer aan de praat. Aanrader dit bedrijf!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoge kwaliteit, fijne communicatie en prettige samenwerking

Voor de verbouwing van onze nieuwe woning hebben wij contact opgenomen met Wesso. Hier hebben wij geen seconde spijt van gehad: vooral de werkzaamheden goed besproken, deze zijn met een hoge mate van nauwkeurigheid en kwaliteit uitgevoerd en de monteurs hebben een hoge mate van meedenkend vermogen om tot een passende oplossing te komen. Kortom: een aanrader!

Geen verantwoordelijkheid voor fouten

Opdracht zelf prima uitgevoerd, maar Wesso probeert alle aansprakelijkheid voor fouten (die nu eenmaal gemaakt kunnen worden) af te schuiven. Reken niet op schadevergoeding als er per ongeluk iets mis gaat. Er werd gedreigd met "verdere stappen" als ik niet toch de rekening zou betalen (terwijl ik nog aan het proberen was een gezamenlijke oplossing te vinden voor de kosten die Wesso had veroorzaakt).

Keurig!!

Er moesten leidingen verlegd worden in mijn huis en nieuwe groepen in de meterkast. Toen ik in de avond thuis kwam kon ik niet eens zien dat er hard gewerkt was! Niet alleen de werkzaamheden keurig uitgevoerd maar ook alles heel keurig achter gelaten. Zeer, zéér tevreden!!

Zeer netjes gewerkt

Monteurs zijn zeer vriendelijk en het werk is heel netjes uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Snel afspraak gemaakt en snel opgelost

Afspraak goed gegaan. binnen 10min mijn sterong gevonden en in 10min opgelost.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

zeer snel en kundige service

Snel meegedacht met ons probleem en eerst telefonisch oplossingen gezocht. Toen bleek dat dit niet werkte waren ze binnen 4 uur aanwezig en voor een oplossing gezorgd. Zeer aan te raden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vertrouwd, kwaliteit en snel, zoals ik nu al meerdere keren ervaren heb.

Wesso is mijn voorkeurs installatie bedrijf voor de elektrische installatie. Meerdere keren grote en kleine klussen uit laten voeren en altijd goed gepland en naar volle tevredenheid, De grootste klus was het volledig vervangen van de groepenkast en al het schakelmateriaal in de woning. Afgelopen week is er een krachtstroomgroep bijgeplaatst.

• Nazorg en Garantie

Snel, betrokken en deskundig!

Een fantastisch bedrijf dat snel reageert na een aanvraag van mijn kant, thuis komt kijken omdat ik er geen verstand van heb en een zeer kundig monteur stuurt die eerst nadenkt en dan doet waardoor het geheel netjes en zeer vakkundig is aangelegd vanuit de meterkast naar boven. Zo netjes dat een andere monteur die er ooit bij zal moeten alles meteen kan herleiden. Ik ben erg gelukkig met dit bedrijf en beveel ze dan ook van harte aan, vriendelijk, vakkundig en zeer betrokken!

Een gouden tip!

We zijn met de firma "Wesso" in contact gekomen op aanbeveling van de firma "100% zonnig", en dit heeft zeer goed uitgepakt. Allereerst is de senior installateur en bedrijfsleider persoonlijk langsgekomen om over een aantal ideeën, die wij hadden, mee te denken. Dit meedenken beperkte zich niet alleen tot het positief adviseren met betrekking tot bepaalde investeringen, maar ook tot 'het afraden' van enkele andere. En dit laatste hebben wij zeer gewaardeerd. De monteur, die het werk kwam uitvoeren was efficiënt, spontaan, vriendelijk en had het kwaliteitsaspect 'hoog in het vaandel' staan. Verder kwam hij, ook weer in goed overleg, tot enkele zinvolle aanpassingen, het werk betreffende.

Top bedrijf

Senior installateur heeft voortreffelijk werk verricht. Hij heeft meegedacht met onze ideeën. Top bedrijf.

uitstekend

Komen op tijd en werken zeer netjes !

Prima en snelle service

Snelle en goede service door vriendelijk personeel

Over Techniek Nederland