geadviseerd over het afstellen van de vloerverwarming

Onze vloerverwarming-regelaar was onvoldoende ingeregeld, waardoor we deels in de kou zaten. Leo heeft ons goed geadviseerd over het afstellen van de vloerverwarming.

Op tijd en behulpzaam

Ze kamen op tijd, als beloofd, en alles liep soepel. Hartelijk bedankt!

Tevreden

Waterland Installatietechniek heeft meegedacht bij de juiste oplossing voor ons huishouden. Zelfs om mijn gasaansluiting te laten vervallen. Ook toen ik een voorkeur had voor een andere ketel dan de geadviseerde is WI daarin meegegaan. Misschien het enige puntje van kritiek is dat WI de keuze moet bieden uit meerdere ketels en inzicht in de verschillen zodat de klant zelf kan bepalen om te opteren voor een (duurdere) andere versie. De installatie zelf is goed en vakkundig verlopen en doordat de monteurs onderling contact hadden konden ze waar nodig de collega die bij ons de werkzaamheden uitvoerde ondersteuning bieden (onderdeel dat mist langsbrengen, helpende hand bij de dak werkzaamheden).

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, vakbekwaam, goede communicatie, fijne mensen.

Binnen 1 dag na bellen hadden we al een offerte voor een nieuwe Cv-ketel, die de dag daarop geplaatst werd. Fijne mensen, eerlijke prijs. En de kachel werkt beter dan ooit.

topservice!

Binnen 3 uur na bellen was onze CV ketel gefixt en hadden we weer heet water. Geweldige goede service, zelfs op een niet door hen geplaatste ketel. Echte topservice!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dezelfde dag nog kwam er iemand langs om de kraan vast te zetten

Na vijf jaar schoot mijn wastafelkraan opeens los. Op mijn mailtje met hulpvraag kwam prompt een reactie en een telefoontje of er meteen iemand kon langskomen. Die had het heel behendig in een mum van tijd gefikst. Heel fijn, zeker in tijden dat vaklui omkomen in het werk!

Superservice

Wij belden op maandag Waterland Installatietechniek omdat we een lekkage bij de afvoer van de keuken ontdekten. Woensdag kwamen twee monteurs en een uur later was alles weer helemaal perfect in orde. Zo snel in deze drukke tijden waarbij een kapotte verwarming of bevroren leidingen toch een hoger prioriteit hebben. Fantastische service!!

Naar volle tevredenheid!

De uitvoering is conform de afspraken uitstekend verlopen. Ook het netjes achterlaten van de werkplek was dik in orde.

Top! Snel, vakkundig en betaalbaar

Wij wonen nog niet zo lang in Monnickendam en het water liep langs de muren vanwege een verstopping in de douche. Via een Facebookgroep kwam dit bedrijf meerdere malen langs als reactie op onze oproep. En de referenties klopten, binnen een paar uur was de loodgieter in huis, werd het probleem gefixt en de rekening vanochtend was nog iets lager dan ter plekke geschat en zeker lager dan gevreesd aan het begin van de dag! We hopen op korte termijn geen loodgieter nodig te hebben maar als dat wel het geval is dan bellen wij zeker weer!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

vakkundig, supersnel en een creatieve oplossing voor een gaslek!

Meteen dit betrouwbare bedrijf bellen. Eigenaar Cor denkt mee en heeft fijne mensen in dienst die no nonsens werken

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hele goede service en leveren complete oplossing

Heel fijn dat Waterlandinstallatie techniek snel op locatie kan komen als er een probleem is. Ze doen net even een stap extra en denken met de klant mee.

• Nazorg en Garantie

Deskundigheid en vriendelijkheid, hand in hand

Waterland Installatie Techniek is een innovatief bedrijf dat oplossingen kan leveren voor complexere verwarmingssystemen, ook voor particulieren. In 2011 heeft dit installatiebedrijf bij ons het Evo Home systeem van Honeywell geinstalleerd, toen nog een van de eerste systemen op de markt voor remote control van je cv systeem. Het systeem werkt nagenoeg feilloos. Na 9 jaar kregen we een klein probleem met de configuratie. Toen heeft de bedrijfsleider persoonlijk mij door de software gegidst om op afstand het probleem op te lossen. M.a.w.: professioneel bedrijf die hoge kwaliteit diensten levert.

• Nazorg en Garantie

Erg blij met vakkundige installatie Honeywell Evohome systeem voor vloerverwarming

Na slechte ervaringen met een ander installatiebedrijf zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe, betrouwbare partij. Uitgekomen bij Waterland op basis van de ervaringen van anderen. De 5 jaar garantie op Honeywell onderdelen was ook een reden om te kiezen voor deze partij. Erg tevreden met de service. We hebben een vrij complex vloerverwarmingssysteem met vier zones dat om de zoveel maanden kapot ging. Dit systeem is door Waterland aangepast en voorzien van een Honeywell Evohome. Werkt nu uitstekend. Erg blij mee.

Snelle en adequate hulp

Op een koude vrijdagmiddag stopte de ketel ermee. Binnen een half uur stond er een vriendelijke monteur. Het euvel bleek de wifi verbinding te zijn en in no time. Omdat hij er toch was is ketel is toen meteen maar even schoongemaakt. Ontzettend fijn en nogmaals heel klantvriendelijk (en ook niet duur!)

• Nazorg en Garantie

Dag 1 bespreken Dag2 offerte Dag 3 nieuwe ketel geïnstalleerd De monteurs werken snel en vakkundig.

Altijd paraat

Open oor voor probleem. Heldere meedenkers. Vlotte service. Vaklieden.

• Nazorg en Garantie

Zeer competent, efficient en vriendelijk

Alles is goed verlopen zowel de advies van Waterland Techniek over wat wij nodig hadden plus ideeën voor de toekomst en ook de tijdig bestelling van convectoren en radiatoren. Vervolgens werden de radiator en convectoren met de nodige aanpassingen geplaatst binnen een dag met een zorgvuldig eindcontrole van het systeem.

Geweldige service

De installatie van de nieuwe CV-ketel is snel en vakkundig gedaan. De monteurs zijn vriendelijk en denken mee met mijn wensen. Netjes gewerkt en afspraak is afspraak! Topservice!

Over Waterland Installatietechniek

Waterland Installatietechniek is een voorloper op het gebied van duurzaamheid en innovaties in de branche. Naast "meegaan met de markt" is het bedrijf ook zelf niet bang voor vernieuwing. Een nieuw systeem heeft er voor gezorgd dat er volledige digitaal gewerkt wordt, wat papier en brandstof bespaart, maar bovendien de service naar de klanten toe verhoogd.

Over Techniek Nederland