Luisterend naar AL mijn eisen én wensen!

Vodavi heeft een paar jaar geleden een alarminstallatie aangelegd. Niet alleen de installatie, ook de nazorg was in deskundige handen. Inmiddels zijn ook onze rookmelders gekoppeld aan het systeem. De app op onze telefoon maakt het systeem eenvoudig en overal vandaan te bedienen. Dankzij het jaarlijkse onderhoud EN de verbinding met de meldkamer, voelen wij ons prettig en veilig zowel uit als thuis.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over VODAVI B.V.

Vodavi: uw gespecialiseerd partner op het gebied van beveiliging, geluid en telefonie.

Over Techniek Nederland