Goede service en ook nadat er storing was dit goed opgelost

Hun systeem zat in het huis wat ik gekocht had en toen ik ze belde wisten ze direct over welk systeem het ging en binnen een week was alles weer aangesloten en overgezet ! Goede service

Complimenten

Complimenten ook voor het inzicht en meedenken van Vodavi en de hartelijke manier van werken van en met de medewerkers van Vodavi. Hoop dan ook nog vaak van jullie kennis en diensten gebruik te mogen maken!

• Nazorg en Garantie

Luisterend naar AL mijn eisen én wensen!

Vodavi heeft een paar jaar geleden een alarminstallatie aangelegd. Niet alleen de installatie, ook de nazorg was in deskundige handen. Inmiddels zijn ook onze rookmelders gekoppeld aan het systeem. De app op onze telefoon maakt het systeem eenvoudig en overal vandaan te bedienen. Dankzij het jaarlijkse onderhoud EN de verbinding met de meldkamer, voelen wij ons prettig en veilig zowel uit als thuis.

Over VODAVI B.V.

Vodavi: uw gespecialiseerd partner op het gebied van beveiliging, geluid en telefonie.

Over Techniek Nederland