Filters

10

Service

Snel opgepakt en perfect opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

goed en vriendelijk

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Netjes, betrouwbaar, beleefd, en kundig.

Vakkundig en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

positief

controlebeurt is netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goed

Duurde langer dan verwacht en moest vaak nabellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
5

Matig, erg duur

Heb dure warmtepomp maar veel problemen gehad. Niets viel onder garantie. Veel verschil in personeel, Jarno is erg goed en kundig. Hij staat voor zijn klanten. Bij aanbevelen kan ik geen tussenweg invullen, het is ja of nee. Heb geen ervaring met andere bedrijven. Weet niet of ik volgende keer weer voor Vissers zou kiezen. Het is wat mij betreft twijfelachtig. Ik ben over Jarno erg tevreden en ook over de receptie. Heb ooit meerdere malen een offerte aangevraagd voor een airco, er werd niets mee gedaan tot ik zelf naar de zaak ben gereden en toen kwam er pas actie. Ik mag toch zeggen dat Vissers bij ons een erg grote opdracht heeft gehad bij de bouw van ons huis en ik vind dat je voor goede klanten en daar wil ik mezelf toe rekenen best eens wat toegeeflijker mag zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima vakwerk geleverd

Netjes geïnstalleerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Technische service redelijk tot goed

Voor onderhoud geen klachten, hoewel dit bij (vooral jonge) monteurs soms tegenvalt. Wel altijd vriendelijk en beleefd. Als je via hun website informatie opdracht, bijvoorbeeld voor een nieuwe ketel, wordt er helemaal niet op gereageerd. Daarom rechtstreeks een bericht gestuurd en gebeld, helaas na twee maanden geen reactie. Mijn conclusie, puur onderhoud perfect, voor installatie / offerte nieuwe apparatuur zeer slecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima

Prima en nog een advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Goed werk geleverd

Kleine werkzaamheden goed vrij vlug opgelost,maar het is droevig dat ik voor een offerte voor andere werkzaamheden een maand moest wachten en dat die dan meer dan dubbel zo duur uitviel als bij concurrent

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel, vriendelijk en super goede service

Fijn en deskundig bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Slecht

De eerste monteur komt kijken Staat na 20 minuten buiten zonder iets gedaan te hebben ( factuur 50 minuten arbeid plus voorrijkosten ) Monteur twee vervangt onderdelen maar zegt de tegel niet terug te plaatsen ( factuur 1 1/2 uur werk werkelijk 50 minuten binnen geweest inclusief koffie pauze en weer voorrijkosten ) Na enkele keren te hebben gebeld en niet beantwoord Toch maar even een mail gestuurd. Met als antwoord volgens het trace en trace systeem zijn ze echt 50 minuten bij u bezig geweest. Zonder enige bon of iets te overleggen En twee keer voorrijkosten was de proceduren volgens hun. Dus slechte ervaringen met Vissers

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie
2

Ballentent

Wat een ballentent, stelletje prutsers. Bellen niet terug, antwoorden geen e-mails, en als je zelf weer belt zegt de typemiep gewoon dat ze niet terug zullen bellen. Waardeloze ballentent. Erik Zeijpveld, wat ben je toch een waardeloze vent. Onbegrijpelijk dat niemand ??? dit ervaart.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

vriendelijke monteurs netjes en correct

uitermate tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
4

Veel te laat

Loodgieter komt ruim half uur te laat. Wanneer ik naar zaak bel, komt men met een "rare" smoes dat er nog een werkoverleg was. Hierdoor heb ik mij klant die ik gepland had, af moeten zeggen. Dan een verhaal over beugelen, dat dit nu verplicht is. Na nader onderzoek blijkt dit niet recent te zijn en is dat nu toch onduidelijk. Toilet niet gemaakt. Waarom kan iets niet gerepareerd worden als het "bouwmarkt-merk is"? Je bent toch loodgieter, haal het onderdeel dan bij de bouwmarkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Ruim dertig jaar ervaring mee.

Betrouwbaar, op tijd en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

goed na tweede melding storing

bij melding van storing met warm water bij douchen na korte tijd koud water . heeft de eerste monteur niet direct iets kunnen vinden , wel dat het expansievat maar voor 30 % functioneerde, dus maar vernieuwen. fac. no.19944533 30-07 2019 Storing bleek niet verholpen . na enige tijd weer gemeld . en de melding op de thermostaat gaf aan dat een ventiel niet werkte , deze vervangen , en bij verdere controle door die ervaren monteur geconstateerd dat de radiatoren allemaal dicht stonden, dat bleek de oorzaak te zijn. Dus eerste monteur niet alert genoeg geweest !!. Fac. No.19943202 29-11-2019

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel en goed

Ze hebben mij snel en goed geholpen. Duidelijke communicatie en direct opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Het heeft wat lang geduurd,ook door miscommunicatie, maar prima

Prima monteur die wist waar hij mee bezig was en snel en efficiënt te werk ging

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

zeer goede medewerkers

goede monteurs die graag willen helpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

No nonsense installateur die ons al jaren tot tevredenheid ondersteund bij onze installaties.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Ben tevreden over Janco.

Janco doet zijn werk goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Gebruikelijk efficient onderhoud CV ketel

Dit jaar heeft Vissers zelf contact gezocht voor het onderhoud. Normaal deden we dat jaarlijks zelf. Afspraak en uitvoering prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Alles oke

alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

leveren goed werk af.

gewoon goed en prima werk gedaan door uw medewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Energieweg 3

5145 NW Waalwijk

416332924

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.