Hele prettige samenwerking met vakkundige professionals

Na de koop van onze nieuwbouw woning hadden we een alarminstallatie nodig. We zijn via via terecht gekomen bij VDP beveiligingstechnieken. Van begin tot eind hebben we contact gehad met Leon Berens, we hebben deze samenwerking als zeer prettig ervaren. Gemaakte afspraken zijn altijd nagekomen, en de kwaliteit van het product in zijn geheel zijn we meer dan tevreden over!

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en kundige vakmensen

Wij zijn met dit bedrijf in aanraking gekomen toen wij een nieuw huis gingen bouwen. Vanaf de ontwerpfase tot en met de oplevering is VDP betrokken gebleven. Complimenten voor de deskundigheid en uitstekende service. Een echte aanrader!

• Nazorg en Garantie

Onze vragen zijn prima beantwoord

Ondanks dat er fysieke problemen waren bij u personeel werden we op onze wenken bedient

• Nazorg en Garantie

Uitstekend kennis, vaardigheid en integriteit

Goede afspraken gemaakt vooraf, tijdens de installatie goed overleg en een goede uitleg bij oplevering.

klantgericht

Klachten worden serieus opgepakt en goed afgehandeld. Prima oplossing geboden

• Nazorg en Garantie

Deskundig en denkt goed mee

In het voortraject goed gericht op de vraag, in de uitvoering degelijk en zorgvuldig.

Een deskundige organisatie

Alles is prima verlopen! Afspraken zijn nagekomen. Deskundige monteur die goede instructies gaf bij de installaties.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en persoonlijke aandacht

Erg goed geholpen door VDP en haar medewerkers. Ze hebben mijn beveiligingswensen goed in kaart weten te brengen en daar een gedegen advies en bijkomende apparatuur voor geleverd en ge-installeert. Systeem werkt goed en is te bedienen met gebruiksvriendelijke apps. Ga zo door.

• Nazorg en Garantie

VDP staat voor vakmanschap en kwaliteit.

Doe al meer als 10 jaar zaken met VDP. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vakkennis afspraken nakomen.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, servicegericht bedrijf met deskundige medewerkers

Ik doe al vele jaren zaken met VDP Beveiligingstechnieken. Ben zeer tevreden over de deskundigheid en behulpzaamheid van medewerkers. Zowel op kantoor als op de werkvloer. VDP Beveiligingstechnieken adviseert mij bij veiligheidsvraagstukken en probeert oplossingen te bieden die passen binnen het gestelde budget. Ik ervaar de samenwerking als zeer positief.

• Nazorg en Garantie

Deskundig professioneel bedrijf met goede service

Wij zijn al jaren klant bij VDP en kunnen altijd op hun hulp rekenen. Buiten de prima monteurs is vooral ook de platte organisatie van het bedrijf prettig. Dit geldt zowel voor de planning, administratie als de storingsdiensten. Altijd goed bereikbaar en altijd de drive je direct te helpen.

Betrouwbaar en adviserend

VDP doet al jaren naar volle tevredenheid al onze werkzaamheden rond brand-meldinstallaties. Dit gebeurt altijd in goed overleg en wordt er vakkundig advies gegeven bij vragen en/of probleem oplossingen. Wij als Elver zijn zeer tevreden over de samenwerking.

vakmensen

De ervaringen met VDP zijn louter positief. zij kennen de knelpunten in de branche. goede service is al jaren geen vanzelfsprekendheid meer. wanneer je een probleem/ storing bij VDP neerlegt kan je er op vertrouwen dat het netjes wordt afgehandeld. Ook in het voortraject bij nieuwe installaties is VDP een prettige projectpartner. Zij weten wat je nodig hebt en er komt een goed ontwerp met begroting zonder overbodige (en dure) onderdelen.

• Nazorg en Garantie

Prettige organisatie om mee samen te werken!

De samenwerking met VDP ervaren wij als heel positief. Deze positieve beoordeling komt tot stand doordat zij op diverse vlakken professioneel te werk gaan. Vanaf de fase van uitbesteding van de opdracht tot eindoplevering van het werk vindt er correcte, tijdige en volledige overdracht van informatie plaats.

Goede service en advies

Deskundig advies, prettig in de omgang en flexibiliteit tbv aanpassingen.

Biezenstraat 75

6541 ZP Nijmegen

Over VDP Beveiligingstechnieken B.V

VDP is een middelgroot technisch beveiligingsinstallatiebedrijf dat landelijk opereert. VDP levert een totaalpakket, van advies, ontwerp, realisatie en onderhoud. En is dé specialist in CCTV; inbraak beveiliging, brandmeld- en ontruiming installaties, toegangscontrole en 24-7 service.

Over Techniek Nederland