Goed werk! Prima service!

Nette installatie van een Easee-laadpunt voor de auto! Nazorg was top!

• Nazorg en Garantie

Deskundige, vlotte en nette installatie

Binnen één dag zonnepanelen op mijn garage en aangesloten in de meterkast. De medewerkers van Varego waren vriendelijk en werkten vlot en bijzonder netjes. Alles is netjes afgewerkt en alle afval werd meegenomen.

Snel geregeld

Een aantal zonnepanelen moesten er even snel af en op. Afspraken waren snel gemaakt en het 'heen en weer' traject ging vakkundig en rap.

Goed werk!

In twee lange werkdagen hebben de twee mensen van Varego de klus geklaard: 20 oude zonnepanelen en 3 omvormers verwijderd, 18 nieuwe panelen geplaatst en 1 nieuwe omvormer. Plus de aansluiting op WiFi. Er is netjes gewerkt. Veel panelen plaatsen op een heel steil dak was een pittige klus. Helaas is de Wifi-verbinding met de omvormer na een paar dagen uitgevallen en ik krijg dat ondanks vele pogingen niet hersteld. Dus nog even wat nazorg nodig.

• Nazorg en Garantie

Prima service, behulpzame medewerker!!!

De heer ter Mate is een zeer vriendelijke en behulpzame man, die met goede adviezen het karweitje voor de volle 100% heeft geklaard. Een aanwinst voor jullie bedrijf!!!

Fijn en goed geholpen!

Fijn geholpen en geadviseerd m.b.t. zonnepanelen. Ook de plaatsing probleemloos verlopen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel een offerte, goede service en top mensen op het dak

Na het ontvangen van de offerte meteen akkoord gegeven. Binnen een week was er een datum en terwijl het zonnetje op juist deze enige dag van de week scheen legden de vakmensen de zonnepanelen op het dak. Strak en netjes gewerkt. Zeer tevreden :-)

Goede service snel aangelegd

Binnen een week kon de inductiekookplaat aangesloten worden. Super service!!!!!!!

Komen afspraken slecht na

Helaas is de communicatie ronduit slecht van dit bedrijf. Zelf regelmatig moeten informeren naar de status van onze opdracht voor het plaatsen van zonnepanelen. Toen eindelijk de afspraak was gemaakt, komen de monteurs om half 3 (!!) 's middags aan. Vorige klus liep uit. Kan ik snappen maar communiceer dit dan netjes aan je klant. Maar helemaal niets!! Zo slecht! Die dag zelf hebben ze niets meer gedaan. Vrije dag voor niets opgenomen! Over de monteurs niets dan lof! Leveren prima werk maar directie en kantoorpersoneel: doe wat aan jullie communicatie en zet klantvriendelijkheid wat hoger op jullie agenda!!

Hoge verwachting waar gemaakt

Zeer net gewerkt, mooi aangelegd, top monteurs, heel vriendelijk, ontzettend net werken, open voor alle vragen, top!!!

Top ervaring

Ik had 2 zeer ervaren vakmensen voor de plaatsing van 10 zonnepanelen. Ze waren goed op elkaar ingespeeld en werkten netjes, nauwkeurig en veilig. Goede duidelijke uitleg van de werkzaamheden en zeer plezierig in de omgang. Alles in werking gezet en het werkt perfect. Ik kan Varego aan iedereen van harte aanbevelen.

Goede, snelle service!

Vlak voor het weekend problemen met kortsluiting/stroomuitval. Binnen no time kwam er deskundige hulp, daags daarna werden alle benodigde werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Zeer slecht

Niet aan te bevelen

Deskundig en hoge kwaliteit

De beide monteurs waren keurig volgens afspraak aanwezig en na een kop koffie zijn ze op het dak aan de slag gegaan. Het viel mij op hoe de deskundige monteurs zorgdragen voor hun eigen veiligheid door gebruik te maken van steigers en valbeveiliging. Tijdens het hele proces van offert naar aanleg was Varego het enige bedrijf die 10 zonnepanelen kon plaatsen als ze de ventilatiepijp van de badkamer vervangen door een ventilatiepan. Alle ander bedrijven kwamen uit op 9 panelen. Een van de monteurs heeft dit project als zijn proeve van bekwaamheid voor de opleiding eerste monteur woningbouw en utiliteit gebruikt en heeft het hele traject super deskundig begeleid en uitgevoerd. Twan is dan ook geslaagd met een 9. Bedankt Twan en Julian voor jullie perfecte werk.

• Nazorg en Garantie

in offerte genoemde werkzaamheden zijn gedeeltelijk niet uitgevoerd

Bijbetaling voor afgesproken werk en niet alles gemonteerd. vierdelig stopcontact is een tweedelige geworden

• Nazorg en Garantie

Meer kapot dan dat werkt

Als ik de tijd kon terug draaien, zou ik er nooit van Varego gebruik maken.

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk en verstand van zaken !

De mannen van Varego weten waar ze het over hebben. Klantvriendelijk en een zeer goede dienstverlening. Ook na de oplevering van onze nieuwe woning in 2020 blijven ze betrokken en hulpvaardig bij garantie en aanvullende werkzaamheden. Parel op de Veluwe in electrotechniek!

weer perfect werk afgeleverd

Als nabestelling zijn kort geleden de birdblockers geplaatst: wij houden veel van onze kleine gevederde vriendjes maar liever geen nesten onder de panelen. J. heeft vreemde toeren moeten uithalen maar heeft de behoorlijk lastige klus uitstekend geklaard.

• Nazorg en Garantie

Niels, Niels en collega’s van jullie. hartelijk dank voor de goede zorgen. Duidelijke uitleg in het proces, snelle antwoorden op onze vragen en een goed werkende insrallatie! Helemaal top!

• Nazorg en Garantie

Bijzonder snelle en adequate behandeling.

Na vertrek installateurs bleek de vaatwasmachine kortsluiting te maken, bij het aanzetten. Leveren/- installeren jullie ook vaatwasmachines? S.v.p. antwoord per e-mail Bij voorbaat dank. M.vr.gr., P.E.Leever ([email protected]).

zeer aan te bevelen!

Na een duidelijk intake gesprek snel offerte ontvangen. Levering zou 2de kwartaal 2023 zijn maar afgelopen dinsdag stonden de heren al voor de deur. Goed team van snelle en harde werkers, uitermate vriendelijk en netjes. J. als voorman krijgt van ons een extra pluim! Ook kantoor reageert snel en vriendelijk op vragen. Ik verwacht daarom geen problemen met de garantie en nazorg.

• Nazorg en Garantie

Keurige en professionele montage!

Het plaatsen van de zonnepanelen inclusief aanpassing van de meterkast is uitstekend verlopen. Het is een goed samenwerkend team van monteurs die keurig werk hebben opgeleverd. Er ging iets mis in de communicatie, maar dat is prima opgelost. Inmiddels zijn de zonnepanelen een week actief en werkt het goed. Fijne SolarEdge app voor de monitoring.

Prima werk

Zeer tevreden in alle opzichten.

Snelle service!

Prima werk

100% Tevreden!

Mijn ervaring met Varego is zeer positief. Het advies gesprek was prettig en deskundig. De panelen zijn snel geleverd en vakkundig op mijn dak gemonteerd. Het systeem werkt tot nu toe uitstekend!

Over Varego Elektrotechniek

Varego Uw duurzame partner voor kwaliteitsoplossingen ‘De beschermers van de toekomst’. Bij Varego Elektrotechniek komen kennis van elektrotechniek en ervaring met duurzame installaties op unieke wijze samen. Geholpen door een jong en dynamisch team van gedreven specialisten, wordt de aanleg en het onderhoud van iedere elektrotechnische installatie even professioneel aangepakt. Daarbij houden wij rekening met de gewenste (leef)kwaliteit van nu, alsmede die van de toekomst.

Over Techniek Nederland