Alle gemaakte afspraken worden heel netjes nagekomen!

Fijn bedrijf om mee te werken.

• Nazorg en Garantie

Kwaliteit en flexibel, wij zijn heel blij.

Geweldig bedrijf en monteur Daniel is een topper. Denkt mee en niets is teveel gevraagd. Bij ons zijn alle stopcontacten verlaagd, kabels getrokken en tv aansluiting verplaatst. Ook is de meterkast vervangen. Wij zijn enorm blij met Van Wijngaarden en monteur Daniel.

• Nazorg en Garantie

zeer tevreden over plaatsen zonnepanelen

Tevreden over het plezierige contact in het voortraject, het plaatsen op het dak en de techniek binnen van meterkast naar panelen. Het geheel op korte termijn en vakkundig uitgevoerd. Fijn een deskundig lokaal bedrijf hiervoor te hebben kunnen vinden. De 10 panelen inmiddels een maand in bedrijf, en het is leuk de opbrengsten te kunnen volgen op een app. Ik verwacht makkelijk de verwachte jaaropbrengst te halen.

WAUW effect

De werkzaamheden dat er uitgevoerd moest worden is snel, vakkundig uitgevoerd en naar tevredenheid. Ik stond versteld van de snelheid waarmee het ging. Ook het voorbereidende werk. Vooral omdat het op een korte termijn moest gebeuren was ik blij dat dit kon.

• Nazorg en Garantie

Erg betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk, levert prima werk.

Erg betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk, levert prima werk.

goede servic

Vervangen groepen en doormeten alle groepen op functioneren aardlek ,

• Nazorg en Garantie

Snelle reactie na aanvraag. Snel gerepeteerd.

Deskundig en meedenken

Een zeer positieve ervaring. De werkzaamheden werden goed uitgevoerd en er werd goed meegedacht met mogelijke oplossing. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Monteur met kennis van zaken.

zeer goed werk geleverd

goed vakmanschap geleverd en een prettige persoon om over de vloer te hebben

Groepen kast vervangen

Zeer net bedrijf! Goed meedenkend vakkundig personeel

Snelle en goede service

Prima service, onderdeel was snel binnen en werd snel bij mij vervangen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij kregen op zondag 6 februari een stroomstoring en de monteur die kwam voor reparatie heeft ons toen goed uit de brand geholpen en toen gelijk gekeken waar de eventuele storing zou kunnen zitten. Hij kwam erachter dat het in de tuin moest zitten , dat zou dan bij het stopcontact moeten zijn want dit was het enige waar toen wat op aangesloten was. In overleg de buiten stroomvoorziening afgekoppeld en direct besproken dat zodra het beter weer werd dit dan zou worden nagezien. Ik ben heel tevreden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed geholpen om een lastig samengesteld oud huis te moderniseren qua meterkasten/ elektrische installatie. Keurig op de hoogte gehouden van alle planning en werkzaamheden, en op praktische manier de wensen van de Stedin ingevuld. Factuur was zoals geoffreerd.

prima vakmensen

Tijdens onze afwezigheid werd ons huis gerenoveerd. Van Wijngaarden heeft in samenwerking met de schilders de nieuwe stopcontacten, TV-en computeraansluiting etc. gerealiseerd. Prima!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima, van voortraject tot realisatie

Goed en actief meegedacht, ondanks steeds wisselende uitganspunten. Eindresultaat volledig naar wens!

• Nazorg en Garantie

Stukje vakwerk geleverd, en ook nog eens gezellig..

Prima, snelle service

Denken mee met de klant. Komen afspraken na en voeren werkzaamheden goed uit. Kortom een prima ervaring.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Van Wijngaarden Electrotechniek heeft voor de VvE Dassenburgh een alarmeringssysteem, bestaande uit 7 rook en 8 hittemelders geleverd en gemonteerd. Tevens zijn, vanwege het vernieuwen van de bestaande videofooninstallatie, 20 nieuwe monitoren van het type TEKNA Plus SE Color compleet met montage/verloopplaat en een camera-spreek-luister module met voeding en relais geleverd en gemonteerd. Het bestuur van de VvE Dassenburgh en alle leden hiervan willen het bedrijf en de monteurs, die bij deze werkzaamheden betrokken waren, bedanken voor hun inzet en klantvriendelijke omgang tijdens de uitvoering.

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf, deskundig, keurig personeel en komen hun afspraken na.

De adviezen en voorbereiding van de werkzaamheden door de projectleider (René Stout) waren eveneens uitstekend.

• Nazorg en Garantie

Snel, goed en vakkundig geholpen

Ik had op korte termijn een vakman nodig. Van Wijngaarden was flexibel en heeft mij snel en vakkundig geholpen

• Kwaliteit N.v.t.

Fantastisch!

Een zeer deskundige installateur om mee samen te werken. Deze professionals hebben mij al jaren geholpen met allerlei installatie werkzaamheden. Altijd netjes en deskundig. Ik kan iedereen deze installateur aanbevelen. Top!

Goede adviezen / montage

Bij het aanvragen is er een duidelijk en onderbouwd advies gegeven. De offerte is goed toegelicht. De monteurs waren deskundig, aardig en hebben netjes werk geleverd.

Visschersbuurt 27 3356 AE Papendrecht

Over Techniek Nederland