Top service!

Snel en deskundig geholpen.

Vakkundig vriendelijk en vlot

Prettige communicatie en afspraken cq uitvoering exact nakomen

Vakwerk

Nadat Van Wijngaarden onze meterkast had vervangen naar alle tevredenheid hebben wij ook gekozen om zonnepanelen te laten plaatsen. Ook dit project is naar alle tevredenheid verlopen. Monteurs zijn zéér kundig, en vriendelijk. Ze komen hun afspraken na, en dat vind ik heel belangrijk. voor ons een dikke 10!

Alles correct

Vriendelijke monteur, alles correct.

Goede advisering en uitvoering

Iedereen heeft zo zijn sterke en zwakke punten en dan is het prettig dat we weten dat de mensen van Van Wijngaarden meedenken bij een probleemstelling en dan ook de gemaakte afspraken nakomen.

uitstekende service

- komt afspraken na - heldere facturering - klantvriendelijk - nette monteur - heldere communicatie vwb gebruik meterkast

• Nazorg en Garantie

goede en vriendelijke technische mensen

Beide gingen eerst goed bekijken voor de beste oplossing kabel voor inductie koken en in overleg met ons. Ook de werkzaamheden zijn prima en netjes verzorgt; onze complimenten. Met vriendelijke groet, Fam. J van der Weijde

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Keurig gedaan en aardige en kundige monteur

zie boven

Goede ervaring

Goede ervaring. Rustige en correcte monteur.

• Nazorg en Garantie

Goed geholpen en snel en netjes gewerkt

Net als de vorige keer,goed advies en netjes gewerkt door de mannen.

Perfect, netjes, beleefd

Ik zou uw bedrijf iedereen aanbevelen

Keurig werk geleverd

Keurig werk geleverd, komen afspraken na.

• Nazorg en Garantie

De werkzaamheden werden zonder problemen, correct en volgens afspraak uitgevoerd.

Goed.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Snelle en goede service!

Voor mijn nieuwe keuken moesten er flink wat groepen bij komen. Dit is snel en deskundig in orde gemaakt, heel blij mee!

ExcelentPrima Monteur

Prima monteur

Installatie volgens afspraak, vriendelijke monteur

Plaatsing van een nieuwe meterkast en het trekken van een 2 fasen aansluiting door mijn loze gasleiding. Monteur was mooi op tijd, heeft kast keurig geplaatst. Een groep bleek niet te werken, direct opgelost. Zelfs geholpen om de stekker op de elektrische kookplaat te monteren. Kortom Tevreden met de service.

Keurig gewerkt.

De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en de werknemer was heel vriendelijk.

nieuwe meterkast

Ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn aanvraag is afgehandeld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geen goede service voor een te hoge prijs. Potentiele klanten lees dit goed!

Helaas moet ik constateren dat ik totaal niet tevreden ben over de service en transparantie van dit bedrijf. - Ik ben een klant in Papendrecht die hemelsbreed 1 kilometer van het bedrijf woon. Googlemaps geeft aan dat dit 3 minuten rijden is. Toch worden er 30,- voorrijkosten gerekend en staat dit niet transparant op de website. Tevens wordt dit in een oriënterend gesprek niet aangegeven. - Daarnaast wordt de duur van de arbeid berekend op de 'blackbox' van de auto. Dit houdt in dat wanneer de auto stilstaat, de tijd gelijk gaat lopen en pas weer stopt wanneer de monteur de auto start. Hierbij wordt geen rekening gehouden met de afstand van de auto naar het huis. Indien dit een aantal minuten lopen is, ben je nu dus al meer dan 40,- kwijt terwijl er nog niemand service heeft verleend. De effectieve tijd dat de monteur in ons huis service verleende was 42 minuten echter heeft de 'blackbox' 55 minuten geteld. Hierdoor is de service naar boven afgerond naar een uur. De kosten hiervan bedragen 69,- per uur. - Als laatste wil ik benoemen dat de daadwerkelijke service die is verleend niet het gewenste resultaat heeft behaald. Wij hadden een storing in onze meterkast en specifiek benoemd, groep 1. Dit betreft bij ons de woonkamer en een deel van de keuken. Voordat de monteur kwam hadden we alle stopcontacten al doorgemeten en alle stekkers van groep 1 er uitgehaald. Dit was helaas het probleem niet. Helaas kon ook de monteur in de 42 minuten dat hij er was, het probleem niet vinden en constateerde hij dat het dan wel aan het lichtpunt in het plafond moet liggen. Deze hebben wij dicht laten stucen (geen aanrader mensen!) en betekende dus dat de monteur aangaf dat wij het plafond moesten open breken om er zo achter te komen of het daaraan lag. Toen hij weg was gingen we nog eens alle stopcontacten EN lichtschakelaars na en voilà. Daar lag het probleem. Helaas heeft de monteur dat niet geprobeerd en moesten wij bijna ons plafond openbreken op zijn advies. Totale kosten 120

• Nazorg en Garantie

Uitstekend!! Vooraf goed en duidelijk advies gekregen. De werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Over Techniek Nederland