Prima bedrijf, deskundig, keurig personeel en komen hun afspraken na.

De adviezen en voorbereiding van de werkzaamheden door de projectleider (René Stout) waren eveneens uitstekend.

• Nazorg en Garantie

Snel, goed en vakkundig geholpen

Ik had op korte termijn een vakman nodig. Van Wijngaarden was flexibel en heeft mij snel en vakkundig geholpen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Fantastisch!

Een zeer deskundige installateur om mee samen te werken. Deze professionals hebben mij al jaren geholpen met allerlei installatie werkzaamheden. Altijd netjes en deskundig. Ik kan iedereen deze installateur aanbevelen. Top!

Goede adviezen / montage

Bij het aanvragen is er een duidelijk en onderbouwd advies gegeven. De offerte is goed toegelicht. De monteurs waren deskundig, aardig en hebben netjes werk geleverd.

Over Techniek Nederland