Tevreden

Op een maandag gebeld met een storing, direct iemand langsgekomen om te inventariseren en in korte tijd opgelost. erg tevreden hiermee.

efficiƫnte kwaliteit

Vandaag heeft Patrick ons geholpen om een elektrische storing bij ons thuis op te lossen. Met zijn praktische en heldere aanpak waren wij binnen een uur uit de problemen. Maar ook de telefonische communicatie voordat Patrick bij ons was , was duidelijk en efficiƫnt.

Goede communicatie, goede service

De aanbeveling die ik van derden heb gekregen over de kwaliteit van de dienstverlening is volkomen waargemaakt.

• Nazorg en Garantie

Prima kwaliteit, keurig gewerkt en prettig contact met de monteur. Top!

Fijn om gebruik te maken van lokale vaktechnische kennis. Meterkast erg netjes aangepast en op orde gebracht. Alle overbodige kabels verwijderd waardoor de kast er nu erg overzichtelijk uitziet. Op verzoek extra werkzaamheden door de monteur uitgevoerd, waarmee het prettig werken was.

Snel, keurig en deskundig

Na een spoedreparatie is er snel, deskundig en prettig alles weer operationeel opgeleverd met de nodige uitleg. Een aanrader!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf en alles perfect geregeld

Fijne mensen om mee te werken en alles klopt tot in de puntjes

Super snelle service

Na een melding dat we een storing hadden super snel opgepakt en verholpen!

Prima werk geleverd.

Netjes afgewerkt.

betrouwbaar bedrijf.

aanleg van een keukengroep ivm installatie inductiekookplaat (gat in vloer meterkast en in keukenkastjevloer nodig voor kabel) werd in een paar uur vlekkeloos uitgevoerd. compliment voor monteur.

Alles uitgevoerd conform afspraak

Werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd. Meegedacht voor de beste oplossing mbt de laadpaal. Komt afspraken na.

• Nazorg en Garantie

En bedrijf dat afspraken en kwaliteit nastreeft.

Het plaatsen van en nieuwe meterkast is netjes en vakkundig uitgevoerd, tevens kwam de monteur en storing tegen en heeft deze direct verholpen, bijna en sluiting tuinverlichting. (dit kwam na voren bij en eindmeting van de nieuwe meterkast) Verder was de monteur vriendelijk en zover ik kan beoordelen ook vakkundig. Al met al ben ik zeer tevreden van de uitvoering.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professionele montage en duidelijke communicatie

De communicatie via de mail of per telefoon ging vlot en was duidelijk. Er is goed mee gedacht. De monteur was erg vriendelijk en professioneel en was binnen de gestelde tijd klaar.

Werk keurig uitgevoerd .

Vakkundig personeel

super vlotte service

mijn ervaring met de firma v Wijngaarden is super morgens gebeld en middags al geleverd nou dat noem ik snel dus vandaar dank daar voor groet Thomas

Keurig werk

Nieuwe stoppenkast gemonteerd. Netjes geplaatst en netjes achtergelaten. Vriendelijke monteur

Goede service!

Bij mij is Van Wijngaarden langs geweest voor een nieuwe groepenkast te plaatsen en een extra groep te trekken voor mijn nieuwe inductieplaat. Zeer vriendelijk geholpen en hij heeft netjes en secuur gewerkt! Ziet er top uit en fijn dat alles weer veilig is. Kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Prima service!

Netjes en vlot opgelost. Monteur was zelfs bereid om in goed overleg een extra klus, buiten de opdracht om, naar tevredenheid op te lossen.

Prima.

Monteur was op tijd en het werk is keurig uitgevoerd. Super tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed werk afgeleverd, maar het had meer vvvoetenin de aarde dan verwacht.

De vraag was simpel genoeg om een niet meer werkzame dimmer in de keuken te vervangen. De oorspronkelijke schakelaar was niet meer leverbaar, maar er werd een voortreffelijke vervanger bij de fa. Jung gevonden. Toen de medewerker voor de bevestiging van de schakelaar kwam bleken de onderdelen niet op elkaar te passen en moest hij de volgende dag opnieuw komen. Beetje zonde van de tijd en jammer dat ze bij Jung en Van Wijngaarden niet gecontroleerd hebben of de onderdelen wel bij elkaar hoorden.

Heel goed geholpen

Vriendelijk persoon, met kennis van zaken. Prima geholpen en goed advies gekregen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Alle gemaakte afspraken worden heel netjes nagekomen!

Fijn bedrijf om mee te werken.

• Nazorg en Garantie

Kwaliteit en flexibel, wij zijn heel blij.

Geweldig bedrijf en monteur Daniel is een topper. Denkt mee en niets is teveel gevraagd. Bij ons zijn alle stopcontacten verlaagd, kabels getrokken en tv aansluiting verplaatst. Ook is de meterkast vervangen. Wij zijn enorm blij met Van Wijngaarden en monteur Daniel.

• Nazorg en Garantie

zeer tevreden over plaatsen zonnepanelen

Tevreden over het plezierige contact in het voortraject, het plaatsen op het dak en de techniek binnen van meterkast naar panelen. Het geheel op korte termijn en vakkundig uitgevoerd. Fijn een deskundig lokaal bedrijf hiervoor te hebben kunnen vinden. De 10 panelen inmiddels een maand in bedrijf, en het is leuk de opbrengsten te kunnen volgen op een app. Ik verwacht makkelijk de verwachte jaaropbrengst te halen.

WAUW effect

De werkzaamheden dat er uitgevoerd moest worden is snel, vakkundig uitgevoerd en naar tevredenheid. Ik stond versteld van de snelheid waarmee het ging. Ook het voorbereidende werk. Vooral omdat het op een korte termijn moest gebeuren was ik blij dat dit kon.

• Nazorg en Garantie

Erg betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk, levert prima werk.

Erg betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk, levert prima werk.

Over Techniek Nederland