prima vakmensen

Tijdens onze afwezigheid werd ons huis gerenoveerd. Van Wijngaarden heeft in samenwerking met de schilders de nieuwe stopcontacten, TV-en computeraansluiting etc. gerealiseerd. Prima!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima, van voortraject tot realisatie

Goed en actief meegedacht, ondanks steeds wisselende uitganspunten. Eindresultaat volledig naar wens!

• Nazorg en Garantie

Stukje vakwerk geleverd, en ook nog eens gezellig..

Prima, snelle service

Denken mee met de klant. Komen afspraken na en voeren werkzaamheden goed uit. Kortom een prima ervaring.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Van Wijngaarden Electrotechniek heeft voor de VvE Dassenburgh een alarmeringssysteem, bestaande uit 7 rook en 8 hittemelders geleverd en gemonteerd. Tevens zijn, vanwege het vernieuwen van de bestaande videofooninstallatie, 20 nieuwe monitoren van het type TEKNA Plus SE Color compleet met montage/verloopplaat en een camera-spreek-luister module met voeding en relais geleverd en gemonteerd. Het bestuur van de VvE Dassenburgh en alle leden hiervan willen het bedrijf en de monteurs, die bij deze werkzaamheden betrokken waren, bedanken voor hun inzet en klantvriendelijke omgang tijdens de uitvoering.

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf, deskundig, keurig personeel en komen hun afspraken na.

De adviezen en voorbereiding van de werkzaamheden door de projectleider (René Stout) waren eveneens uitstekend.

• Nazorg en Garantie

Snel, goed en vakkundig geholpen

Ik had op korte termijn een vakman nodig. Van Wijngaarden was flexibel en heeft mij snel en vakkundig geholpen

• Kwaliteit N.v.t.

Fantastisch!

Een zeer deskundige installateur om mee samen te werken. Deze professionals hebben mij al jaren geholpen met allerlei installatie werkzaamheden. Altijd netjes en deskundig. Ik kan iedereen deze installateur aanbevelen. Top!

Goede adviezen / montage

Bij het aanvragen is er een duidelijk en onderbouwd advies gegeven. De offerte is goed toegelicht. De monteurs waren deskundig, aardig en hebben netjes werk geleverd.

Over Techniek Nederland