Inclusief energie besparende adviezen en direct praktisch met de afstellingen van de CV ketel

Waardeloos bedrijf

Bijna 10 jaar een serviceabonnement gehad bij dit bedrijf. De kwaliteit van de service wordt elk jaar slechter en de tijd die nodig is voor elke service wordt korter. Uiteindelijk besloten om mijn abonnement op te zeggen, maar kreeg te horen dat ik geen restitutie krijg omdat ze een aantal activiteiten zijn begonnen. Dit is een echt onzin excuus, aangezien de service het hele jaar door is en ik de eerste maand niet eens voorbij ben.

kundig maar echt 'te commercieel'

echt kundige mensen en willen absoluut kwaliteit leveren, maar na 20 jaar service contract verwacht je service, en als je dan een keer belt omdat je het niet vertrouwd, een geluidje in de net geplaatste nieuwe cv ketel dan is het wel een domper als je daar direct voorrijkosten en een rekening van over de 150 euro voor gepresenteerd krijgt, de monteur geeft aan in de buurt te zijn, rij op weg naar de zaak wel even langs, is 5 minuten binnen, was echt niets aan de hand bleek achteraf, gelukkig, maar om na zo'n voorval, het gevoel te hebben de samenwerking op te moeten zeggen, voelt spijtig, maar ik lees in de reviews een rode draad en zal het bedrijf het werkgebied noodgedwongen moeten uitbouwen.

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Graag kom ik met u in contact om te zien of we een oplossing hebben. Vr. Gr. Van Schaik Verwarming Ronald van Rijs.

Waardeloos bedrijf

Onvriendelijk personeel( administratie en monteur). Extra kosten berekend, voor terugkomen binnen 2 uur, na onderhoud werkzaamheden door lekkage.

Nvt

Komt afspraak na. Vriendelijke meedenkend.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Meer dan snel een euvel aan mijn CV installatie opgelost

Ik kon met een storing aan van mijn CV-installatie snelle worden geholpen dan gepland. Met het uitvallen van een klusje werd ik mijn storing binnen 1 dag opgelost en dat scheelde een wachtdag in de kou !!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Als trouwe klant slecht voorgelicht door monteur

Al jaren een onderhoudscontract bij Van Schaik. Nu lekte de automatische luchter afgelopen zondag, dus omdat we contract hadden gebeld. Na 1 uur kwam monteur. Ik zei dat we na 35 helaas gebruik moesten maken van ssrvicecontract. Hij vond het vervelend maar heeft nooit over voorrijkosten en uurloon gesproken. Ik zou onderdelen betalen en dat was het. Nu staat op rekening starttarief weekend en voorrijkosten. Is nimmer over gesproken bij aannemen klus. Voelt echt heel slecht en niet voor die 113 euro, maar voor de service en voorlichting. Echt heel jammer

Optimale service en klantvriendelijkheid

Op zondag geeft mijn ketel de geest. Noodnummer van Van Schaik gebeld in de veronderstelling dat er dan maandag wel iemand mij zou contacten. krijg dus om 13.00 uur een weekendmonteur (Ronald) aan de lijn die direct, adhv de code die de ketel gaf, wist te melden wat het probleem was. Ventilatiepomp overleden. Om 13.30 staat hij voor de deur en binnen een half uur is de ventilatiepomp vervangen. probleem opgelost. Zit in het onderhoudscontract en de ketel heeft nog garantie. In 2020 bijna te mooi om waar te zijn, maar het gebeurde wel. Meer dan tevreden over deze service!

Nette service

Monteurs correct en geven goed advies

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Van Schaik Verwarming B.V.

Bent u op zoek naar een professionele loodgieter of installateur? Met meer dan 40 jaar ervaring is Van Schaik Verwarming uit De Meern dé specialist op het gebied van centrale verwarming, badkamers, ventilatie, loodgieterswerk en duurzame oplossingen. Van advies tot het uiteindelijke installatiewerk is bij ons in vertrouwde handen. Daarnaast staan we bekend om onze uitstekende service: er wordt te allen tijde gestreefd naar 100% tevreden klanten. Ons werkgebied bestrijkt de regio De Meern, Vleuten, Utrecht, Maarssen, Woerden, Zeist, Nieuwegein, IJsselstein en Houten.

Over Techniek Nederland