Goede service, vakmanschap, vriendelijke mensen

Had een storing met de intercom, het is snel en vakkundig gemaakt tegen een goede prijs.

• Nazorg en Garantie

Storing snel en vakkundig verholpen

• Nazorg en Garantie

Dit bedrijf was erg betrokken in hegt traject en gaf ons heel goed advies

In de renovatie van ons kantoorpand zin we heel goed geadviseerd door van Leeuwen Elektrotechniek over de moderne technieken die ons werk en het pand kunnen voorzien van de duurzame technieken met het oog om milieu en energiebesparing maar ook domotica om het pand erg slim te maken en toekomstbestendig. Echte vakmensen die meerwaarde leveren voor onze organisatie en hele korte communicatielijnen hebben. Erg fijn om zaken mee te doen, dit bedrijf wordt ons vaste huisinstallateur en adviseur voor alle technische vraagstukken.

Over Techniek Nederland