Geweldig vakmanschap

Van Leeuwen Elektra is een fijn bedrijf met nog echte vaklui in dienst. Onze ervaring is dat ze het onmogelijk lijkende door niet op te geven toch mogelijk maken. En dat ook nog eens voor een zeer acceptabele prijs. Ze leveren ook nog eens goede producten. Kortom kwaliteit dat bij Van Leeuwen Elektra hoog in het vaandel.

• Nazorg en Garantie

Professionele elektricien een verademing in deze tijden

Van Leeuwen heeft gisteren onze groepen kast nagekeken, alle aardlek schakelaars getest en hoofdschakelaar gecontroleerd en daarbij ook nog de belangrijke nul kabel vervangen door degelijk stuk bedrading. Dit was naar mijn mening professioneel uitgevoerd zoals je mag verwachten van een gecertificeerd bedrijf

• Nazorg en Garantie

Prima service en heel correct

Verdeelinstallatie met een 2 fasen kookgroep is prima geinstalleerd. De monteur ontdekte terwijl hij bezig was dat mijn keukenboiler en afwasmachine op dezelfde groep waren aangesloten door de vorige beunhaas. Werd tegen een hele kleine meerprijs gecorrigeerd ("we zijn er toch"). Ook werden alle stopcontacten doorgemeten. Ook hieruit kwamen een paar kleine punten. Tevens hebbend ze het hele Liander stuk geregeld. Hoefde alleen de rekening te betalen. Prima dus

Erg goede service

Er was een groot elektra probleem, gebeld en werd dezelfde dag nog opgelost!

• Nazorg en Garantie

Super service en vakwerk!

Nieuwe verdeelkast voor 3 fasen en aansluiting voor doorstroomboiler vakkundig geinstalleerd! Prompt op tijd gekomen. Vriendelijke en snelle reakties en uitstekend advies. Hartelijk dank Robert, Dennis en Michel voor jullie prima werk. Van harte aanbevolen, Ben

• Nazorg en Garantie

Goede service, vakmanschap, vriendelijke mensen

Had een storing met de intercom, het is snel en vakkundig gemaakt tegen een goede prijs.

• Nazorg en Garantie

Storing snel en vakkundig verholpen

• Nazorg en Garantie

Dit bedrijf was erg betrokken in hegt traject en gaf ons heel goed advies

In de renovatie van ons kantoorpand zin we heel goed geadviseerd door van Leeuwen Elektrotechniek over de moderne technieken die ons werk en het pand kunnen voorzien van de duurzame technieken met het oog om milieu en energiebesparing maar ook domotica om het pand erg slim te maken en toekomstbestendig. Echte vakmensen die meerwaarde leveren voor onze organisatie en hele korte communicatielijnen hebben. Erg fijn om zaken mee te doen, dit bedrijf wordt ons vaste huisinstallateur en adviseur voor alle technische vraagstukken.

Over Techniek Nederland