Deskundig en keurig werk afgeleverd.

Fijne installateur/monteur die al mijn vragen kon beantwoorden. Keurig werk en schoon opgeleverd. Neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen betreffende het gebruikers menu van de ketel.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, servicegericht en snel.

De monteur is vriendelijk maar bovenal vakkundig en denkt mee met mogelijke oplossingen. Serviceniveau van gehele bedrijf is uitstekend en afspraken worden nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Leveren kwaliteit en staan altijd voor je klaar!

Vakmensen, vriendelijk, nette werkers, behulpzaan en verstand van zaken.

• Nazorg en Garantie

zeer goede en nette monteur!!

er is vanmorgen een monteur geweest,controle van de cv en de haard. het was een nieuwe monteur,werkt keurig netjes!! levert heel netjes af!!!

Op tijd en deskundig

Gelukkig heb ik de servicemonteurs maar 1 x per jaar nodig voor onderhoud. Komen op tijd, werken netjes en vertellen je precies wat ze doen. Ik ben tevreden.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Erg onprofessioneel en duidelijk niet capabel

Vinden het belangrijker om een nieuwe verwarmingsketel te plaatsen, dan een kleine reparatie uit te voeren. Nazorg en garantie, daar heeft dit bedrijf nog nooit van gehoord. Verder vraag ik mij af hoe betrouwbaar de reeds geplaatste reviews zijn, als er sowieso 1 van de 3 van de eigenaar van het bedrijf is.

Een prettig bedrijf.

Nadat ik mijn probleem met de vloerverwarming had verteld werd er met mij mee gedacht over de mogelijkheden. Het was fijn dat er niet meteen iets aangesmeerd werd maar er kwam een monteur langs om te kijken wat het probleem was. Ben zeer tevreden over de oplossing.

Onderhoud kachel

• Nazorg en Garantie

Correct en deskundig te woord gestaan.

Jaarlijks ontvangen we per mail een handige herinnering voor het onderhoud van onze CV ketel. Er wordt gecontroleerd, gereinigd, afgesteld en zo nodig worden er onderdelen vervangen. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gedaan is. Perfect!

Goed team, trots op!!

Blij met ons team, ga zo door!

Over Techniek Nederland