100% vakman. Weet wat hij doet. Zeer betrouwbaar.

Ingewikkeld of een gewone Storing of aanleggen van nieuwmateriaal. Bij hem kan je goed terecht.

Prettig en deskundig contact

Goede communicatie en deskundig uitgevoerd, alles volgens afspraak.

Uitsekende servce

Goede behandeling/aanpak van de klus, snelle service, verstand vam zaken, billijke prijzen.. ik kan van Eijk zondermeer aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Had een spoedklusje. Gemaild en direct netjes antwoord gekregen. De klus is inmiddels geklaard Aardige mannen, vakkundig , behulpzaam en netjes gewerkt. Iedereen aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Accuraat, meedenkend en denkend in oplossingen

Jack van Eijk en zijn geweldige medewerker Tim hebben ons hele nieuwbouwhuis in één week voorzien van alle elektra. Geweldig om te zien hoe snel, netjes en precies deze mannen te werk gaan. Alle wensen werden keurig behandeld en eerst kritisch tegen het licht(van Jack) gehouden. Als het geen problemen gaf dan werd het uitgevoerd en als er een betere oplossing voorhanden was, werd er in overleg daarvoor gekozen. TOP!

Topservice!

Vriendelijk, vakkundig en snel. Zeer tevreden! Geen cent teveel betaald voor deze service. Heb het telefoonnummer van Van Eijk op mijn meterkast geplakt!

Erg klantgericht en meedenkend

Nadat we de offerte hadden doorgenomen en de uitvoering gestart was. Werd er in het werk een alternatieve oplossing bedacht die minder nawerk voor ons opleverde. Perfecte gedaan.

Werkt snel en oplossingsgericht

Uitstekende vakman

• Nazorg en Garantie

Dit bedrijf laat zien hoe het moet. Een geweldige service, goede communicatie en keurig werk

Na lang nadenken de stap gezet zonnepanelen aan te schaffen. Het oerwoud van aanbod maakte onzeker. Uiteindelijk besloten om af te gaan op het advies van Van Eijck. En op alle fronten zijn we daar enorm blij mee. De communicatie ging zo makkelijk, alle afspraken werden nagekomen en de overlast van het werk is echt tot een minimum beperkt gebleven. En voor een alleszins redelijke prijs, én het gevoel en vertrouwen dat je altijd terecht kunt. Klasse bedrijf, plezierige mensen.

Heel,goed

Werken goed door en leveren het werk netjes af Nazorg en garantie kan ik nog niet beoordelen; ik heb er alle vertrouwen in.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel bekwaam, denkt goed mee, altijd enthousiast en vindingrijk, prettig om mee samen te werken.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk, op tijd en bekwaam

Uit ervaring weet ik hoe frustrerend het is om op een elektricien te moeten wachten als je hebt afgesproken. Jack is duidelijk in zijn afspraken, komt ze na en is zeer bekwaam in zijn vak. Je kunt van hem op aan en dat is in deze tijd heel bijzonder.

• Nazorg en Garantie

zeer klantgericht, nauwgezet in nakomen van afspraken en afleveren werk. Jack gaat door totdat het G

In tijden dat het in de bouw erg druk is konden wij steeds rekenen op persoonlijke zorg, goede uitleg en vooral uiterst zorgvuldige advisering en afwerking.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Heel vriendelijk en behulpzaam

• Nazorg en Garantie

Komt afspraken na en levert goede kwaliteit

Prima communicatie.

TOP!

Denkt mee in oplossingen. Werkt netjes en komt afspraken na.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service en vakkundig opgelost.

Ik ben zeer tevreden met de service en de geboden oplossing van mijn storing.

Over Techniek Nederland