Prima, goed op elkaar ingespeelde vaklieden.

Bij alles spelen leveringsproblemen tegenwoordig een rol. Zodra alles binnen was, zijn ze meteen aan de gang gegaan. ‘s Morgens beginnen en ‘s avonds klaar. Alles werkt meteen. Mooi om te zien hoe de zon haar werk kan doen!

Vriendelijke en goed

Als in prima overleg uitgevoerd

Zeer goed geregeld!

Kan geen minpunten bedenken. Alles is gewoon goed voor mekaar!

Prima werk geleverd.

Alles is heel goed verzorgd. Ik ben erg tevreden.

Zeer postifief

Goed vakmanschap en meedenkend met de klant

• Nazorg en Garantie N.v.t.

deskundige voorlichting, prima begeleiding, vakkundige monteurs

Door een persoonlijk thuisbezoek van Chris Talsma hebben wij een deskundige voorlichting gehad. Daardoor konden wij een goede keuze maken. Tijdens hele proces persoonlijk door hem begeleid. Nooit was het te veel om onze vragen te beantwoorden. De monteurs waren vriendelijk en beleeft. De installatie werkt prima en was de volgende dag op de app te volgen. Voor ons een zeer betrouwbaar bedrijf!!!!!

• Nazorg en Garantie

Na volle vertrouwen, toch enigszins teleurstellend !

Na een fijn eerlijk offertegesprek gehad te hebben gehad met Chris, hadden wij het volle vertrouwen om vd Weij onze Zonnepanelen te laten plaatsen. Op dag van plaatsen, kwamen 2 ZZPers, wij dachten dat eigen mensen van vd Weij zouden komen. Jammer dat dit niet even gemeld is, maar verder geen probleem. Prima aardige nette jongens, die werk goed deden. Alleen kregen wij het gevoel dat in de middag het werk een beetje werd afgeraffeld. Werdt geen netwerkkabel aangelegd, maar via TP-Link. Dit werkte net zo efficient als kabel, maar ging sneller. En kregen geen uitleg (beschrijving )meer over hoe e.a. werkte, geen tijd voor. Zouden we wel van Chris horen.Na plaatsen TP-Link, direct Wifistoring. Gezegd, maar kon niet door TP-Link komen. Paar dagen later kwam Chris, en Martin zou wel langs komen om op te lossen. Prima,super. Direct gevraagd of vd Weij ook nog ventilatiebox kon vervangen, ja zou offerte krijgen en klein klusje kon wel. Martin gekomen, inderdaad moest toch netwerkkabel en wifiprobleem was opgelost. Super gedaan Martin. Was ook één micro optimizer van zonnepaneel uitgevallen, Martin gezien en melding gemaakt bij Solar Edge, gaan sturen en werdt verholpen. Na paar dagen deed micro optimizer het weer. Volgens Chris waarschijnlijk data probleem en zo nog laten. Na één week, viel deze weer uit. Gebeld, en zouden vervangen. Hij doet het nu wel weer, maar dan wel en dan weer niet...is niet oké. Dus moet nu nog vervangen worden ? Kregen ook bericht dat vd Weij geen tijd meer heeft voor het plaatsen van ventilatiebox, voor de afgesproken datum ivm ziekte. Ook niet meedenken, nee gewoon...lukt niet ! Nou en bedankt, dat hoor je dan 3 weken later, terwijl het geen probleem mocht zijn volgens Chris een klein klusje. Heb best begrip als mensen ziek zijn en er druk op de ketel komt. Zulke dingen gebeuren binnen elk bedrijf, maar om dan gelijk af te kappen en niet mee te denken. Heb Chris ook een eerlijke mail hierover gestuurd, en totaal geen reactie. Dat voor ons genoeg

• Nazorg en Garantie

We zijn tevreden over het voor-consult, de plaatsing en de after sales.

Prima consultgesprek van Chris en de plaatsing is gerealiseerd naar tevredenheid.

Fantastische service

Echte serieuze vaklui. Prima uitleg. Heel erg blij mee

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne mensen en goed bedrijf om zaken mee te doen

Betrouwbaar in hun uitspraken. Komen op tijd, maw doen wat ze beloven. Volgende job weer hopelijk winnaar!

Zzpers netjes en correct

Verwachtingen niet hooggespannen maar montage is vlot en zonder chaos uitgevoerd

Eerlijk en betrouwbaar.

Ik heb vele weken onderzoek gedaan naar zonnepanelen en ik moet eerlijk zeggen dat mij gevoel na dit installatie bedrijf ging. Duidelijk bij vragen en staan ze altijd klaar. Geen verkooppraatje maar gewoon eerlijk

Prima vakmensen

Vanaf de eerste afspraak +het installeren van de panelen is alles naar wens verlopen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Advies en plaatsing in een woord, perfect!

Contacten, levertijd en vlotte montage waren geheel zoals vooraf besproken. De geplaatste SolarEdge zonnestroominstallatie werkte vanaf het eerste moment van koppeling op het electronet perfect met een zeer goede registratie en optimale opbrengst. Ik kan een ieder aanbevelen om door v.d.Weij installatie een zonnestroominstallatie te laten installeren.

uitstekend

alles heel mooi afgewerkt

• Nazorg en Garantie

Zonnepanelen netjes geïnstalleerd, aardig en deskundig personeel

De zonnepanelen en bijbehorende installatie zijn netjes geplaatst. Aardige monteurs, harde werkers. Na afloop alles keurig schoon achtergelaten. Ook ondersteuning vanuit kantoor bij offerte, opnemen werkzaamheden en begeleiding papierwerk is prima. Voor Van der Weij gekozen omdat zij destijds ook de groepenkast hebben vernieuwd en ook dat verliep uitstekend.

• Nazorg en Garantie

Supergoed werk geleverd bij plaatsing zonnepanelen.

Deskundig en betrouwbare vakmensen, prima communicatie.

• Nazorg en Garantie

Chris is bij mij thuis geweest voor een gesprek en alles duidelijk toegelicht. Na een prima offerte tot bestelling overgegaan. Daarna alles keurig volgens afspraak en op tijd gemonteerd en aangesloten. Zeer tevreden, ik zou van de Wey iedereen aanraden.

Prima service en fijne mensen

Prima service en fijne mensen

Een dikke 10 plus

Vanaf moment van offerte tot plaatsen, zeer prettig te woord gestaan, heldere afspraken en goeie communicatie. Wat we ook heel fijn hebben gevonden dat er met je mee wordt gedacht. Monteurs die prettig zijn in de omgang en correct werk afleveren. Werkzaamheden waren plaatsen zonnepanelen enz.

• Nazorg en Garantie

Prima communicatie en uitstekende montage

De communicatie en informatie vooraf door Chris was erg duidelijk. De montage van de panelen heb ik als zeer professioneel ervaren. Beide heren waren efficiënt aan het werk, wat resulteerde in een vlotte en nette montage. Ook fijn dat alles weer netjes opgeruimd werd. Ook binnen in de woning zijn de kabels mooi weggewerkt. Erg blij met het resultaat. Van der Weij Installatie is zeker een aanrader voor een ieder die zonnepanelen overweegt.

Zeer tevreden.

Prima installatie, duidelijk advies en goede nazorg.

• Nazorg en Garantie

Een prima ervaring. Toegewijde mensen , die hun vak verstaan.

Als boven. Prettig.

Prima bedrijf

Communicatie prima

Kundige service

Vriendelijk personeel dat het monteren van de zonnepanelen naar volledige tevredenheid heeft uitgevoerd. Kundig personeel dat alles netjes achtergelaten heeft.

Over Techniek Nederland