Goede service, vakwerk!

Onze hele installatie (waterleidingen, afvoer, vloerverwarming, CV-installatie en centrale afzuiging) aangelegd en bedacht door van den Buijs. Zeer goed en kundig uitgevoerd door erg vriendelijk en betrouwbaar personeel! Ook goed bereikbaar voor vragen. Kortom: een hele goede ervaring en zijn er heel blij mee!

Top service!

Wij hadden een nare ervaring met Heduro:((( Zeg eerlijk die hadden we benaderd, heb in mijn leven nog nooit zoiets meegemaakt…. Na 5 keer niet komen opdagen was bij mijn man de maat vol. Maar ja we zaten met een toilet, wat niet meer naar behoren functioneerde, want ze zouden nog terug komen en het toilet lag open…. Maar toen naar van den Buijs gebeld. Mochten foto’s mailen met de uitleg en dat hebben we gedaan. Kregen keurig antwoord dat ze onderdelen konden bestellen moesten wel even wachten, maar dat zeiden ze er netjes bij! Ivm de tijd en slecht aan onderdelen te komen. En ze hebben wel de toestand opgelost wat een ander heeft veroorzaakt. Dat noem ik TOP service en een super aardige en zeer vakkundige monteur! Dankjewel van der Buijs, wij zijn super blij!

• Nazorg en Garantie

Alles is prima werkend aangesloten netjes

• Nazorg en Garantie

Had een lek in mijn dakgoot en is zeer snel verholpen toppie. Gedaan

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Opeens kennen ze ons niet meer.

Wij vragen om aanpassing van de centrale afzuiging, zoneregeling voor de verwarming en onderhoud van de ketel. In het verleden hadden we een goeie ervaring met van den Buijs. Maar helaas, van den Buijs kent ons niet meer. Nee meneer u zoekt het maar lekker. Van den Buijs is in mijn ogen een (klant) onvriendelijk bedrijf geworden. Wij hebben voor thuis een nieuwe badkamer nodig en de toiletgroep op ons kantoor moeten we ook vernieuwen., maar niet door van den Buijs. We gaan 12 oktober maar elders offertes opvragen voor deze zaken. Wil je als ondernemer het ene niet dan krijg je al het andere ook niet we kijken vlug verder. Reactie van van den Buijs op ons eerste verzoek in aanloop op meer contact. Uw adres is bij ons niet bekend en u geeft zelf aan dat de cv ketel niet door ons is vervangen, ik kan u alleen het advies geven om de installateur in te schakelen voor uw vragen en het onderhoud aan de cv ketel die bij u de cv ketel heeft geplaatst die is bij u bekend met uw installatie en kan uw onderstaande vragen meteen beantwoorden. Wij nemen op dit moment geen nieuwe klanten aan. Vertrouwende u voldoende te gebben geïnformeerd.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Kwaliteit en vakkundigheid

Een zeer kundig bedrijf dat maatwerk van hoge kwaliteit levert. Dit is absoluut een bedrijf waar je uw installatie werk aan toe kunt vertrouwen.

• Nazorg en Garantie

Ben je geen klant dan komen we niet

2 maanden geleden een eerdere storing naar tevredenheid laten verhelpen. Vanochtend opnieuw een storing doorgebeld. Na 4 uur teruggebeld door de storingsmonteur. "Meneer u bent geen klant dus ik kom niet, ik heb het al vreselijk druk!" Ja maar dan wordt ik klant, probeer ik nog. "Meneer u bent nog geen klant dus ik hoef niet te komen"! Bij navraag of hij wilde dat ik klant zou worden gaf hij nogmaals aan het al druk genoeg te hebben.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Stabiliteit en service gericht, klant staat centraal

in tijden van schaarste stond dit bedrijf ook gewoon klaar voor zijn klanten. En na jarenlange verbintenis blijven deze mensen de installatie beheren net alsof het hun eigen is.

Over Techniek Nederland