Prima bedrijf al jaren klant
Afspraken zijn voor 100 % nagekomen. Men leverde en installeerde op de afgesproken dag.
De vakmannen op locatie denken goed mee. De administratie is niet helemaal op orde, vaak kleine foutjes. Maar dat lossen ze dan wel op als je dit bespreekt.
Komen afspraken na en word goede geholpen met vragen
De nieuwe ketel is goed geplaatst.
eerlijk en duidelijk advies
Mijn eerste ervaring. Ik viel totaal tussen wal en schip doordat ze het werk hadden onder/uitbesteed aan mensen die van geen wanten wisten. Uiteindelijk bij de 4e afspraak wel geholpen. Dikke rekening - geen coulance. Mijn tweede ervaring. Ons werd verteld dat er geen storingsdienst was toen we hem 's avonds nodig hadden. Uiteindelijk konden ze toch iemand vinden die ons kon helpen. Dit was een prettige ervaring - al wel bijzonder dat de dame aan de telefoon aangaf dat er geen storingsdienst was.
Snel een nieuwe groepenkast nodig, van delft heeft ons hier goed en snel mee geholpen
Ik heb een onderhouds contract op mijn Combi ketel bij Van Delft Groep en deze besteden zij uit aan een derde partij. Echter die derde partij heeft niet direct tijd om problemen op te lossen en daarbij mioet je dus erg voet bij stuk houden om snel een oplossing te kunnen krijgen. Uiteindelijk heeft Van Delft dit na 4 dagen toch zelf opgepakt en kregen we weer warm water.
Vriendelijk en kundig!
Een klein lekkage leidde tot een compleet nieuwe CV ketel. Uitleg was goed en binnen 14 dagen kon er geleverd worden. Conform afspraak werd dit netjes afgewerkt.
Professioneel personeel kundig vriendelijk en netjes gewerkt.
Snel en netjes de werkzaamheden uitgevoerd. Ook toen er nog problemen waren zijn die snel opgelost.
Paar uur na melding storing was de monteur ter plaatse.
Wij hadden een storing. De storingsmonteur deed voorkomen dat reparatie alleen tegen hoge kosten mogelijk was. Hij stelde voor om een nieuwe ketel aan te schaffen. Vervolgens Nefit gebeld. Die zeiden dat de reparatie van het onderdeel dat op storing ging onder de garantie viel. Veel moeite moeten doen om Van Delft zo ver te krijgen dat ze voor ons een monteur van Nefit in wilde plannen (dit mag je niet zelf doen). Ondertussen zaten we al 5 dagen zonder verwarming en warm water. De monteur van Nefit stelde vast dat het door de monteur aangewezen onderdeel niet stuk was maar dat er iets anders vervangen moest worden wat de storingsmonteur ook had kunnen doen. Wat eigenlijk tijdens het reguliere onderhoud al vervangen had moeten worden (daarvoor hebben we een storingscontract) Vervolgens een factuur gekregen over de storinsmonteur. Ik wilde daar een klacht over indienen maar er was niemand om de klacht in behandeling te nemen. Ik moest de factuur maar gewoon betalen want er was wel een storingsmonteur geweest. Geen enkele ruimte voor een gesprek, er is niemand die even op een redelijk niveau dit met je wil doorspreken om eruit te komen. Uiteindelijk gezegd dat ik de factuur wel wilde betalen onder voorwaarde dat ik geen factuur meer zou krijgen over de reparatie door Nefit. Uiteindelijk eruit gekomen met de dame van de administratie maar het heeft me veel energie en tijd gekost om een klein beetje service te krijgen van Van Delft. Dat vind ik jammer. Het is een logge, trage organisatie geworden met weinig oog voor de klanten. Overigens zou ik hier nog steeds graag met iemand van Van Delft over praten, dus je mag me bellen.
geen problemen gehad
Ketel is weer schoon gemaakt. Div. onderdelen vervangen
Er werd goed doorgewerkt en keurig alles opgeruimd.
Bij lekkage uit mijn CV systeem stond er binnen 45 minuten een monteur op de stoep en een half uur later was probleem opgelost. De rekening viel ook erg mee.
Ben al jaren klant bij dit bedrijf tot volle tevredenheid. Ik vind het wel prettig dat je steeds met dezelfde monteur te maken hebt. geeft toch een bepaalde band. In geval van een storing staan meestal dezelfde al voor je deur om dit te verhelpen. Een pluim voor de snelle service.
de mannen kwamen op tijd en leverden goed en snel werk
Dinsdag gebeld omdat onze ketel lekte, woensdag ochtend stond er al iemand voor de deur om de ketel te maken. Na het maken werd dit nog duidelijke doorgesproken.
Sins 1976 klant van van Delft dat wil zeggen als je tevreden bent ga je niet naar een ander.
Zowel afspraken als reparaties en montage werden perfect nageleefd. Nette mensen die goede kwaliteit leveren en meedenken met de klant. In nazorg hebben wij alle vertrouwen.
We hadden s avonds n storing ,gebeld, en de monteur was er zo.Vriendelijk geholpen đ
Mandenmaker 18
5253 RC Nieuwkuijk
Wij zijn dĂ© totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een Ă©cht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen âBij Koninklijke Beschikking Hofleverancierâ. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch â iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.