Filters

8

Ik ben goed geholpen door vriendelijk, betrouwbaar en deskundig personeel.

Het bedrijf is goed bereikbaar en er wordt geluisterd naar mijn vragen en opmerkingen. Ik werk al jarenlang graag samen met medewerkers van het bedrijf en heb in het geheel geen negatieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
3

Geen reactie na akkoord op offerte

Recentelijk een offerte ontvangen voor een reparatie. Gereageerd dat het akkoord is en gevraagd wat nu de volgende stap is. Geen reactie ontvangen , mijn man heeft nu opnieuw laten weten dat we akkoord zijn met de offerte.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zoals gehoopt

Perfect verlopen onderhoudsbeurt. Van planning tot uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

In overeenstemming met afspraak

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Vakkundig en zorgvuldig

Vriendelijk en vakkundig de service uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Vriendelijk en kundig

Komen afspraken goed na en is de monteur vriendelijk en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prettig geholpen

Prettige communicatie met de medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goeie service

Monteur was service-gericht en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede keuze geweest om alles door van Delft te laten doen.

Positief, maar bij het onderhoud van de warmtepomp is de JUISTE monteur wel heel belangrijk. Dat is niet altijd het geval geweest. Daarom graag steeds dezelfde monteur waar we vertrouwen in hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Prima, correcte monteur.

Tijdens servicebeurt graag vooraf met de klant overleg, als er onderdelen moeten worden vervangen. Ik heb een abonnement bij van Delft en toch ontving ik nog een factuur van ruim €60,00.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima personeel

alles is prima verlopen goed uitgelegd netjes achtergelaten en ook heel vriendelijk graag tot een volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de manier van handelen van de firma van Delft.

vlotte afhandeling van het probleem . uitstekende firma. grote deskundigheid en vriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

uitmuntend

snelle service, goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Nieuwe groepen in meterkast Inductieplaat, keuken en garage apart groep, vaatwasser en droogtrommel

Geweldig gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Snel en vakkundig

Ik had een service contract maar als er storingen die daar buiten vielen werd je toch snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Fantastisch

Echt een bedrijf met ouderwetse service. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goede service

Monteur was netjes op tijd Vriendelijk en prima werk afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima, kan niet beter.

Medewerkers zijn correct, netjes, laten geen rommel achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Slepend probleem juist gediagnostiseerd.

Probleem adequaat opgelost met doorverwijzing en inschakeling van leverancier product. Vervolgens door leverancier snel en onder garantie afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

afspraak is afspraak en altijd prettige medewerkers.

Als jaren onverminderd positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima service

Veel gaat geautomatiseerd online qua afspraken en opvolging. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

onderhoud schiet tekort !!

Onlangs het jaarlijks onderhoud aan de CV-ketel uitgevoerd. Dit vond plaats niet door een medewerker van Van Delft (zoals voorgaande jaren), maat door een inhuukracht. Deze heeft zijn opdracht volledig uitgevoerd, in tegenstelling tot de voorgaande jaren, toen er feitelijk geen onderhoud werd gepleegd. Dit jaar werd de ketelkast geopend voor inspectie en schoongemaakt (de eerste keer sinds 2020) en werd het ketelwater bijgevuld. Ook constateerde hij dat de slang voor de afvoer van het condenswater tegen een heetwaterbuis aan was gemonteerd - bij de installatie in 2020 door Van Delft -, waardoor deze slang bezig was te smelten. Dit moet worden gerepareerd. Wij nemen aan dat Van Delft hiervoor de kosten voor zijn rekening neemt. Dezelfde monteur is al teruggeweest voor de reparatie van de bewuste slang, toen bleek dat hij een verkeerde slang had meegekregen, zodat hij weer onverrichter zake moest terugkeren. Wij zijn nog steeds in afwachting van deze reparatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Jaarlijks onderhoud aan warmtepomp altijd top geregeld

Zo'n negentie jaar geleden is onze warmtepomp door Van Delft geinstalleerd en sindsdien ook altijd onderhouden. Prettig contact met goede techneuten die er vanaf het begin bij zijn in deze sector.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Uitvoering was oké

Wacht nog wel op offerte die via Bram Smits aangevraagd zou zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Mandenmaker 18

5253 RC Nieuwkuijk

735186610

[email protected]

Over Van Delft Groep B.V.

Wij zijn dé totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een écht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.