Filters

9

prima

wel jammer dat ik mijn buurvrouw op nr. 11 heb aanbevolen maar die kreeg te horen dat er geen reparatie mogelijk was voor haar ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service door ervaren monteur

Goede service door ervaren monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
8

Prima ervaring met fout die rechtgezet is

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Kwalitatief goed bedrijf

Reparatie, service, advies , afwikkeling afspraken allemaal correct aan voldaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Positief

Mijn ervaring met betrekking tot het uitbrengen van een offerte was niet zo positief. Na een brand alles weer van stroom voorzien was daarentegen weer prima. Alles werd uit de kast getrokken om te helpen. Een beetje dubbel, maar overwegend positief.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Zeer tevreden

Netjes en correct werk geleverd bij het installeren van nieuwe cv ketel, ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Zeer professionele en vriendelijke medewerkers

Pluspunten: - vriendelijk - deskundig - komen op tijd - denken mee Minpunten: - geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

Duidelijke offerte. Soepele installatie.

De offerte die in kreeg was erg duidelijk. Afspraak gemaakt om de ketel te installeren. 2 mannen die wisten wat ze moesten doen hadden de ketel snel geinstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

ervaring is goed

Kwalitatief goede en betrouwbare partij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

heel goed

geweldige mensen om in huis te hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima

Prima bedrijf al jaren klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Wij zijn 100 % tevreden.

Afspraken zijn voor 100 % nagekomen. Men leverde en installeerde op de afgesproken dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Monteurs top

De vakmannen op locatie denken goed mee. De administratie is niet helemaal op orde, vaak kleine foutjes. Maar dat lossen ze dan wel op als je dit bespreekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede ervaring met van Delft

Komen afspraken na en word goede geholpen met vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goed

De nieuwe ketel is goed geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

snel en conform afspraak

eerlijk en duidelijk advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
3

na 4x werd het wel opgelost

Mijn eerste ervaring. Ik viel totaal tussen wal en schip doordat ze het werk hadden onder/uitbesteed aan mensen die van geen wanten wisten. Uiteindelijk bij de 4e afspraak wel geholpen. Dikke rekening - geen coulance. Mijn tweede ervaring. Ons werd verteld dat er geen storingsdienst was toen we hem 's avonds nodig hadden. Uiteindelijk konden ze toch iemand vinden die ons kon helpen. Dit was een prettige ervaring - al wel bijzonder dat de dame aan de telefoon aangaf dat er geen storingsdienst was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Fijn bedrijf, snel geholpen

Snel een nieuwe groepenkast nodig, van delft heeft ons hier goed en snel mee geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
4

Deze keer niet zoals gewenst

Ik heb een onderhouds contract op mijn Combi ketel bij Van Delft Groep en deze besteden zij uit aan een derde partij. Echter die derde partij heeft niet direct tijd om problemen op te lossen en daarbij mioet je dus erg voet bij stuk houden om snel een oplossing te kunnen krijgen. Uiteindelijk heeft Van Delft dit na 4 dagen toch zelf opgepakt en kregen we weer warm water.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Top monteur

Vriendelijk en kundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Goede service en snel afgewerkt.

Een klein lekkage leidde tot een compleet nieuwe CV ketel. Uitleg was goed en binnen 14 dagen kon er geleverd worden. Conform afspraak werd dit netjes afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Uitstekend

Professioneel personeel kundig vriendelijk en netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goed geholpen en gedaan wat gevraagd was

Snel en netjes de werkzaamheden uitgevoerd. Ook toen er nog problemen waren zijn die snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prettige sfeer, prima geholpen.

Paar uur na melding storing was de monteur ter plaatse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
5

Het kost veel moeite om redelijk behandeld te worden

Wij hadden een storing. De storingsmonteur deed voorkomen dat reparatie alleen tegen hoge kosten mogelijk was. Hij stelde voor om een nieuwe ketel aan te schaffen. Vervolgens Nefit gebeld. Die zeiden dat de reparatie van het onderdeel dat op storing ging onder de garantie viel. Veel moeite moeten doen om Van Delft zo ver te krijgen dat ze voor ons een monteur van Nefit in wilde plannen (dit mag je niet zelf doen). Ondertussen zaten we al 5 dagen zonder verwarming en warm water. De monteur van Nefit stelde vast dat het door de monteur aangewezen onderdeel niet stuk was maar dat er iets anders vervangen moest worden wat de storingsmonteur ook had kunnen doen. Wat eigenlijk tijdens het reguliere onderhoud al vervangen had moeten worden (daarvoor hebben we een storingscontract) Vervolgens een factuur gekregen over de storinsmonteur. Ik wilde daar een klacht over indienen maar er was niemand om de klacht in behandeling te nemen. Ik moest de factuur maar gewoon betalen want er was wel een storingsmonteur geweest. Geen enkele ruimte voor een gesprek, er is niemand die even op een redelijk niveau dit met je wil doorspreken om eruit te komen. Uiteindelijk gezegd dat ik de factuur wel wilde betalen onder voorwaarde dat ik geen factuur meer zou krijgen over de reparatie door Nefit. Uiteindelijk eruit gekomen met de dame van de administratie maar het heeft me veel energie en tijd gekost om een klein beetje service te krijgen van Van Delft. Dat vind ik jammer. Het is een logge, trage organisatie geworden met weinig oog voor de klanten. Overigens zou ik hier nog steeds graag met iemand van Van Delft over praten, dus je mag me bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Mandenmaker 18

5253 RC Nieuwkuijk

735186610

[email protected]

Over Van Delft Groep B.V.

Wij zijn dé totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een écht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.