Bij onze C.V. werkzaamheden zijn 2 personen betrokken, n.l. een begeleider en een leerling monteur. De leerling monteur heeft de werkzaamheden onder toezicht uitgevoerd. De begeleider moest soms ingrijpen omdat het technisch inzicht en gevoel soms tekort schoot, maar ja, alles moet geleerd worden.
Mocht er iets zijn, een belletje en er komt iemand langs. Goede service. Krijgt netjes bericht wanneer ze langskomen bij onderhoud.
Zeer vakunig nemen de tijd om vragen te beantwoorden top
Voor zover ik er verstand van heb goed werk geleverd
Fijn als de zelfde persoon komt,dat voelt vertouwt.handelt alles nettes af.
Personeel dat weet waar ze het over hebben. Of het nu de CV ketel is of de WTW ze adviseren je goed.
Doen wat ze moeten doen tegen marktconforme prijzen.
Heb onderhoudscontract bij van Delft. Monteur geweest voor onderhoud CV. Moet een pijpje vervangen worden van 50 cm om te voldoen aan nieuwe richtlijnen. Kan hij nu niet doen omdat hij dat materiaal niet bij zich heeft. Krijg daarna prijsopgave voor deze aanpassing. Vast bedrag van €183,44 . Monteur vandaag geweest. Is zeker 15 minuten bezig geweest. Kunststof pijpje en 2 bochtjes voor dit bedrag gekregen. Monteur kan er niets aan doen, doet gewoon zijn werk. Maar ben wel teleurgesteld in firma van Delft. Betaal €160 voor contract onderhoud. Volgende keer graag bij onderhoud dit pijpje al vervangen. Dan heb ik alleen materiaalkosten te betalen. Nu €183 euro foetsie voor kwartiertje werk.
Al vele jaren tevreden klant, en bij verschillende woningen. Zowel offerte traject als de daadwerkelijke installatie van nieuwe ketel zijn gewoon puik in orde. alles keurig conform afspraak. En ook onderhoud is gewoon top, monteurs werken netjes en denken goed mee.
Wij hebben van Van Delft een offerte ontvangen voor een Itho Daalderop WTW HRU 350 ECO unit LR RFT (offerte referentie 102798PIW) Deze installatie wilden we graag laten plaatsen. In de offerte staan echter 2 sensoren RFT-RV (lucht) voor in de woonkamer en slaapkamer. Wij wilden graag de installatie zonder sensoren. Volgens Joeri Moonen kan de installatie niet geplaatst worden zonder sensoren. Ik heb met Itho gebeld. Dit is onjuist, omdat sensor RFT-RV in/bij de badkamer geplaatst hoort te worden. In de woonkamer/slaapkamer dient sensor RFT-CO2 geplaatst te worden. Joeri Moonen zou dit aanpassen. Dus hij heeft de verkeerde sensoren in de offerte gezet en bovendien gezegd dat de installatie niet zonder sensoren geplaatst kan worden. Nu ben ik verder op onderzoek uit geweest. Bij 5 huizen in onze straat worden ook nieuwe Itho WTW installaties geplaatst zonder sensoren. Ik heb zelf van Itho begrepen dat dit inderdaad mogelijk is. Deze 5 huizen hadden dit ook graag door Van Delft een WTW unit willen laten plaatsen maar dit kon niet omdat ze geen vaste klanten waren. Terug naar onze offerte: Joeri zegt dat Van Delft geen Itho WTW plaatst zonder sensoren. Hij gaat dus ook geen offerte uitbrengen zonder sensoren. Ik heb ernstige twijfels bij dit verhaal. Bovendien zegt hij "dat wij de WTW unit dan maar lekker ergens anders moeten bestellen". Een heel onprofessionele en teleurstellende manier van communiceren, want wij zijn al vanaf de bouw van ons huis klant bij van Delft (project het Wielsem Den Bosch). Uiteindelijk zijn wij dus "gedwongen" om onze nieuwe WTW unit elders te bestellen. Wij zouden Van Delft wel aanbevelen want wij hebben verder altijd goede ervaringen. Alleen liever met een andere contactpersoon dan Joeri Moonen.
Zie hierboven.
Ervaring rondom afspraak onderhoud ketel ivm contract. Eerst word je spontaan gebeld of ze binnen een half uur kunnen komen daar er een gaatje is. Dan hoor je weken niets, en komt er een afspraak via de mail. Deze hebben we verzet naar de middag omdat er dan pas iemand is. Vervolgens proberen ze tweemaal (s'morgens) te bereiken op de dag zelf , omdat ze eerder willen komen. Als de monteur klaar is en je vraagt of er bijzonderen zijn, en je krijgt te horen nee, heb alleen water bijgevuld, en er staat dan op de rekening dat er een 1,00 Bosch pakking set E Trendline I/II HRC is vervangen. bij na bellen blijkt dit tegenwoordig nodig, prima maar communiceer dit even vooraf. En dan de vraag voor dit formulier, 7 juli valt deze in de mailbox en 11 juli komt er al een weer een, een herindering prima, maar moet dat al na 4 dagen? We voelen ons nu meer een nummer, dat er even snel tussen gepropt wordt, ipv een betalende klant.
zie beoordeel !!
Plaatsen nieuwe ketel en afvoeren oude ketel en zonneboiler. Alles netjes meegenomen en opgeruimd.
Zoals voorheen scoort van Delft Groep uitstekend op het terrein van afspraak nakomen, werkkwaliteit en klantvriendelijkheid
Een nette aardige man top
Product besteld en keurig op tijd geleverd
Komen afspraken na
Op tijd, vriendelijk, tijd om het een en ander in het kort uit te kunnen leggen en geen overbodige handelingen. Super dus.
prima
al jaren tevreden klant
Professioneel, vragen goed beantwoord, netjes personeel. Afval heel snel en professioneel afgevoerd. Ga zo door!
Uitstekend
Er klopte iets niet bij de controlebeurt en dat werd opgemerkt door jullie werknemer, die vervolgens iemand waarschuwde van de garantie. Het werd een hele toestand, maar uiteindelijk is het verholpen, maar viel niet meer onder de garantieperiode, dus een force rekening volgde, inmiddels al betaald
Een normale onderhoud beurt Klant vriendelijk
Mandenmaker 18
5253 RC Nieuwkuijk
Wij zijn dé totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een écht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.