Filters

10

Snel en vakkundig

Ik had een service contract maar als er storingen die daar buiten vielen werd je toch snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Fantastisch

Echt een bedrijf met ouderwetse service. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Goede service

Monteur was netjes op tijd Vriendelijk en prima werk afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

prima, kan niet beter.

Medewerkers zijn correct, netjes, laten geen rommel achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Slepend probleem juist gediagnostiseerd.

Probleem adequaat opgelost met doorverwijzing en inschakeling van leverancier product. Vervolgens door leverancier snel en onder garantie afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
7

afspraak is afspraak en altijd prettige medewerkers.

Als jaren onverminderd positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima service

Veel gaat geautomatiseerd online qua afspraken en opvolging. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

onderhoud schiet tekort !!

Onlangs het jaarlijks onderhoud aan de CV-ketel uitgevoerd. Dit vond plaats niet door een medewerker van Van Delft (zoals voorgaande jaren), maat door een inhuukracht. Deze heeft zijn opdracht volledig uitgevoerd, in tegenstelling tot de voorgaande jaren, toen er feitelijk geen onderhoud werd gepleegd. Dit jaar werd de ketelkast geopend voor inspectie en schoongemaakt (de eerste keer sinds 2020) en werd het ketelwater bijgevuld. Ook constateerde hij dat de slang voor de afvoer van het condenswater tegen een heetwaterbuis aan was gemonteerd - bij de installatie in 2020 door Van Delft -, waardoor deze slang bezig was te smelten. Dit moet worden gerepareerd. Wij nemen aan dat Van Delft hiervoor de kosten voor zijn rekening neemt. Dezelfde monteur is al teruggeweest voor de reparatie van de bewuste slang, toen bleek dat hij een verkeerde slang had meegekregen, zodat hij weer onverrichter zake moest terugkeren. Wij zijn nog steeds in afwachting van deze reparatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Jaarlijks onderhoud aan warmtepomp altijd top geregeld

Zo'n negentie jaar geleden is onze warmtepomp door Van Delft geinstalleerd en sindsdien ook altijd onderhouden. Prettig contact met goede techneuten die er vanaf het begin bij zijn in deze sector.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Uitvoering was oké

Wacht nog wel op offerte die via Bram Smits aangevraagd zou zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima bedrijf , fijn personeel.

Prima bedrijf met fijn personeel. Zijn alle afspraken na gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
7

Vlot in communicatie

Afhandeling van problemen is goed afgehandeld. Ook communicatie met monteurs en kantoorpersoneel was fijn en begripvol nu mijn man is overleden, die de communicatie met jullie had in het verleden. Ook de wijziging in onze persoonlijke gegevens zijn vlug verwerkt in het dossier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

alles volgens afspraak uitgevoerd

onderhoudswerkzaamheden zijn verricht, ik heb het vertrouwen dat alles correct is uitgevoerd. (ik kan natuurlijk niet beoordelen of de uit te voeren handelingen ook zijn verricht, maar heb al > 20 jaar een contract met van Delft en nooit problemen gehad)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Duidelijk advies en uitleg over wekzaamheden

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Goede ervaring

Twee monteurs hebben prima werk geleverd bij het tweejaarlijks onderhoud. Ik heb wel een tip waar jullie aandacht aan kunnen besteden. Er werd na afloop gezegd dat alles weer prima in orde was, maar ik kreeg later een rekening voor een onderdeel wat vervangen was. Ik vind wel dat ze dat hadden moeten vertellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Alles gecontroleerd en verteld wat vervangen is.

Keurig volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

heel goed bedrijf

Goed bedrijf, zowel telefonisch als per mail goed bereikbaar. Vriendelijke medewerkers. Monteurs werken zeer netjes en hebben echt verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
9

Controle deskundig uitgevoerd/duidelijk advies over instelling thermostaat.

De installateurs deden hun werk , zover ik dat kan beoordelen deskundig en netjes. Desgevraagd werd er aandacht besteed aan de juiste storytelling van de Thermostaat voor onze vloerverwarming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prima

Aardige monteur, die ook nog wat dingen uitlegde en alles netjes achterliet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Prima bedrijf

Afspraken worden nagekomen en deskundigheid is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

goed geholpen

problemen met onze ketel en /of evo home besturingssysteem. goede monteur gehad die de problemen heeft uitgezocht en ons weer goed op weg heeft geholpen , waardoor we niet meer in de kou zaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Prettig en professioneel

Ze waren er conform de planning, werkten snel en ruimden alles op. Dus prettig en professioneel. Ook mooi dat er een jonge stagiair bij was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
8

Prima service

Snelle opvoging probleem. Duidelijke uitleg monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
10

Op tijd, vriendelijk en netjes gewerkt

Op tijd gekomen en netjes gewerkt. Spullen die verbruikt zijn weer meegenomen en werkzaamheden medegedeeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
9

De kou was van korte duur

Tijdens een servicebeurt viel mijn CV ketel (door verstopping van de warmtewisselaar) in zijn geheel uit. Dit was de servicemonteur niet te verwijten maar kwam wel heel ongelukkig uit net voor het weekend. Om snel te kunnen handelen kreeg ik gelijk een offerte voor de vervanging van de CV ketel (die na toetsing meer dan marktconform was). Na goedkeuring van de offerte werd de CV ketel een dag later (op een zaterdag) gelijk vakkundig vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Mandenmaker 18

5253 RC Nieuwkuijk

735186610

[email protected]

Over Van Delft Groep B.V.

Wij zijn dé totaalinstallateur met een aanstekelijk enthousiasme voor techniek en grote nieuwsgierigheid naar innovatie. Bij Van Delft Groep adviseren, realiseren en beheren wij duurzame gebouwgebonden installaties. Een écht Brabants familiebedrijf van 130 jaar oud waar eenvoud, humor en passie nog steeds voorop staan. Inmiddels met de 4e generatie aan het roer, zijn wij trots op onze rijke familiegeschiedenis. Wij voeren het Koninklijk Wapen ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’. Deze erkenning vormt de kroon op ons familiebedrijf en wij zijn super trots op deze Koninklijke onderscheiding!

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.