Prima bedrijf, levert kwaliteit en komt afspraken na.

Goede vakmensen die netjes werken, Heldere en uitgebreide offerte. Staat deskundig klaar voor vragen zowel in offerte stadium als tijdens de uitvoering.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Het bedrijf is erg professioneel! Ze denken mee in oplossingen en kijken verder dan alleen het installeren van zonnepanelen. Ik zal het zeker aanbevelen aan anderen.

goede ervaringen

volgens afspraak deskundig en veilig de panelen gemonteerd door zeer correcte monteurs

redelijk

Door mijn persoonlijke omstandigheden was het niet fijn dat de installatie nogal lang op zich liet wachten. Over het onderstaande: kwaliteit, vakmanschap, etc. kan ik zelf niet beoordelen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Dienstverlening op maat

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, uitstekende uitvoering en goede prijs/kwaliteit

Duidelijke offerte, goede toelichting bij ons thuis. Situatie zorgvuldig ter plekke bekeken. Alternatieve keuze's voorgesteld. Prijzen zijn vergelijkbaar / iets lager dan andere bedrijven. De plaatsing zelf is zeer goed gegaan. Er is netjes en zorvuldig gewerkt. In het begin verliep offerte-aanvraag / contactopnemen en afspraak maken wat traag. Dit is een aandachtspunt.

Wij zijn zeer tevreden

Op aanbeveling van kennissen , hebben wij contact opgenomen met Van Bijsterveld installaties. Dat is goed en prettig verlopen, zij hebben ons goed geïnformeerd en prima vakkundig werk geleverd. Wij bevelen ze zeker aan.

vakkundig en netjes

goed advies, geef over verschillende panelen advies en mogelijkheden laat een vertrouwd gevoel achter. de werkzaamheden zijn netjes en correct uitgevoerd

Over Van Bijsterveld Installaties

Van Bijsterveld Installaties levert en installeert zonnepanelen op particuliere woningen, bedrijfsgebouwen en terreinen. Het opwekken van groene stroom uit zonlicht is ons specialisme. Als één van de eersten in ons land hebben we in april 2013 de SEI erkenning ‘Zonnestroom Installateur’ behaald. Voor u de zekerheid dat u te maken hebt met een erkende installateur met uitgebreide kennis op het gebied van advies, ontwerp en installatie van zonnestroomsystemen.

Over Techniek Nederland