Vakmensen

Vanaf het eerste contact met van Berkum tot en met het moment dat de monteurs vanaf de oprit wegreden en de klus geklaard was, is het een feest geweest om mee samen te werken. Ze kwamen zeer snel langs om de situatie te beoordelen en een offerte te maken. Ze waren niet de goedkoopste maar de medewerkers kwamen zo betrouwbaar over dat dit geen rol meer speelde. Bij het installeren van de twee airco's en de buitenunit werd altijd gekeken naar de beste en mooiste oplossing. Geen haast werk, maar in overleg met mij, de oplossingen waar wij samen in overeenstemming kwamen. Tot het moment dat beide airco's ook via mijn mobiel te benaderen waren bleven de monteurs helpen. Al met al petje af voor deze mannen. Ik heb al diverse vrienden en kennissen doorverwezen en zal dat ook blijven doen. Chapeau van Berkum!!

• Nazorg en Garantie

Keurig verzorgde warmtepomp installatie door vaklui

Van Berkum is een bedrijf dat meedenkt en adviseert zoals je het nog maar weinig tegenkomt. Wensen van de klant worden serieus genomen en er volgt een eerlijk advies en dito voorstel / offerte. Bij ons is een volledig elektrische warmtpomp geplaatst door vriendelijke en nette vakmensen, in goed overleg met ons. Na afloop van de werkzaamheden is de installatie plek netjes achtergelaten en het afval (dozen e.d.) meegenomen. Van Berkum is een aanrader!

3 Prima airco's

Eigenaar weet waar hij over praat en denkt met je mee, heeft goede ideeën, welke netjes zijn uitgevoerd door de koeltechnici. Bij mij zijn 3 binnen-units en 2 buiten-units opgehangen in 1 dag, door beleefde jonge mannen. Ze vragen netjes of ze naar de toilet mogen en leggen dekentjes ter bescherming van je vloer e.d. De units koelen prima in paar uurtjes meerdere graden koelen geen probleem. Ik ben benieuwd hoe het verwarmen in de winter gaat, want bij mij was ook een doel om zoveel mogelijk van het gas te komen. Nazorg was ook prima, een vergeten werkschakelaar was binnen een paar dagen gemonteerd. Het was een warme dag en een paar kleine foutjes kon ik zelf oplossen en het ander hebben ze snel en accuraat opgelost. Ik vond het prima en ben er blij mee.

• Nazorg en Garantie

Vakkundige mensen en een uitstekende service

Wij zijn bijzonder tevreden over het bedrijf Van Berkum Klimaat- en Duurzaam. Goede vakmensen en een uitstekende service!

• Nazorg en Garantie

Vakkundige plaatsing en doede service

Onze airco ook vakkundig geplaatst en Van Berkum denk goed mee met je wensen.

Dikke 10

Van begin tot eind is alles prima verlopen. Nette en vriendelijke installateurs die niet voor gemakkelijkste weg kozen, maar hoe kunnen we alles zo mooi mogelijk wegwerken. Dat is prima gelukt en alles wordt ook nog eens heel netjes achtergelaten. Ook tijdens de werkzaamheden nog geregeld overleg met ons. We zijn erg blij met het geleverde werk en over de nazorg en garantie kunnen we nu natuurlijk nog niets zeggen, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Betrouwbaar bedrijf

Een bedrijf waar de klant nog echt een koning is. Betrouwbaar, kwaliteit en professionaliteit.

• Nazorg en Garantie

Keurig en netjes gewerkt. Super gedaan

• Nazorg en Garantie

Alles netjes afgeleverd en gemonteerd en de tijd genomen om alles uit te leggen

Van Berkum heeft alle werkzaamheden heel netjes uitgevoerd. Het is allemaal volgens planning verlopen en ze hebben heel goed meegedacht met de beste oplossing te bedenken voor ons. We zijn heel tevreden over het resultaat en raden van Berkum zeker aan aan mensen die goed advies en resultaat willen. Nogmaals dank voor de goede service en het mooie resultaat

vakkundig netjes en goed

perfect advies en installatie

Prima inventarisatie van onze wensen en van daaruit een goede passende advisering. Goede en correct werkende medewerkers. Een storing loze werking van de installatie, dus ook daarvoor complimenten. Financieel de prijs van de opdracht wat ons betreft zeker in goede balans. Enige kritische puntje dat genoemd kan worden is de installatieduur welke tweemaal is uitgesteld. Echter dit had te maken met de levering van materialen welke stagneerde. Iets waar veel bedrijven in deze periode last van hebben gehad, dus dat mag eigenlijk geen verwijt zijn richting Van Berkum.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een fijn bedrijf met uitstekende service.

Het offertetraject en de uiteindelijke installatie is soepel en vlotjes verlopen. Ze schrijven daar service met een hele grote S. ;-)

Professioneel

Ik vond het heel fijn dat de monteurs met mij meedachten en goede adviezen gaven over de installatie, waar hangen we de airco’s, wat zijn daar de voor- of nadelen van, zo komt het er dan uit te zien, waar de buitenunit etc. Heel zorgvuldig en hier namen ze alle tijd voor. Daarna gingen ze vakkundig aan de slag en hebben alles, goed werkend en netjes achtergelaten. Complimenten.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf, vakkundig en nette installatie!

Na een goed advies een snelle offerte. We moesten even wachten op installatie maar dat was ons eerlijk verteld. De installatie is snel en zeer netjes gedaan door vakkundig personeel. Dus zeer tevreden!

Goed en vakkundig geplaatst

Het duurde enkele maanden voordat ze de airco konden komen plaatsen. Hier waren we op voorbereid. Het was het wachten waard. Goede monteurs die netjes te werk gingen. Ze dachten goed na voordat ze een definitieve aansluiting gingen maken en controleerden zichzelf of gingen in overleg. Alleen maar positief over het werk dat ze hebben afgeleverd.

Goed werk vericht

Werken goed bekijken hoe zij het zo netjes mogelijk kunnen maken en zij luisteren naar de klant

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Installatie was sneller dan verwacht, monteurs goed en vriendelijk. Laten niets achter en ruimen alles netjes op. ook fijn dat ze ter plaatse meedenken met de wensen van de klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima contact. Levering was sneller dan verwacht. Nette en vriendelijke monteurs, die creatief ter plekke meedachten om de installatie nog iets mooier te laten zijn dan gepland. Na installatie alles keurig schoongemaakt en netjes achtergelaten. Professioneel, punctueel en vriendelijk. Top.

• Nazorg en Garantie

Een prima firma, waar je als klant heel goed behandeld wordt

Altijd prima contact met hen gehad. Levering van de airco was eerder dan verwacht en werd zelfs op zaterdag gemonteerd. Monteurs waren zeer vriendelijk en hebben de plaatsing heel netjes in goed overleg met mij gedaan.

• Nazorg en Garantie

Van deskundig advies/offerte naar vakkundige installatie Airconditioning

Van deskundig advies en offerte naar een vakkundige levering en installatie. Duidelijke communicatie over de verwachte levertijd van ca. 2,5 maand tot keurig maken van gewenste afspraak. Tijdens de installatie hebben de monteurs nog geadviseerd over de beste positie van units voor het beste rendement. De monteurs hebben netjes gewerkt, alles opgeruimd en de werking van de installatie goed uitgelegd. De nazorg of alles na wens was verlopen was ook goed.

• Nazorg en Garantie

Zeer goede begeleiding en advies, van adviesgesprek tot aan installatie van de monteur

Er wordt aandachtig naar je behoeftes geluisterd en tevens kritisch meegedacht over wat wel en niet mogelijk is in het gehele traject. Ook inzake onderwerpen die je wellicht zelf over het hoofd had gezien. De monteurs volgen tijdens de installatie dezelfde lijn en vertrekken niet tot dat alles is geregeld, zelfs tot aan de Airco App aan toe in je telefoon.

• Nazorg en Garantie

Een goed bedrijf dat ik aanbeveel.

Keurige offerte. Teleurstelling dat de installatie op het tijdstip van afspraak niet geleverd kon worden. Eerste dag miscommunicatie over de uitvoering. Na telefonisch contact met directeur, alles verder heel netjes naar wens uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies,werk netjes,klantvriendelijk en vakbekwaam

Ik heb een goed advies gehad en ze ze hebben het netjes gemaakt ze laten geen rotzooi achter ben zeer tevreden

• Nazorg en Garantie

Prima service en netjes gewerkt

Via kennissen gewezen op dit bedrijf. Na bellen snel een offerte gehad. Was duidelijk over de wachtijd van 2,5 maand. Monteurs hebben netjes en vriendelijk hun werk gedaan.

• Nazorg en Garantie

In alle stappen van het proces was het echt perfect samenwerken! Mooie en goede produkten.

Dit bedrijf nam in het voortraject echt de tijd en had de belangsteling om de beste oplossing uit te werken en duidelijk voor te stellen. Daarna zijn ze alle afspraken keurig nagekomen. Ook de installatie was perfect en probleemloos. Goede uitleg. Daarna paar dagen later controle of alles naar wens is en vervolgens serviceplan besproken. Goed produkt en goede service! Ga zo door! Yentl & Stans Grijseels

Over Techniek Nederland