Prima bedrijf.

Bij de aanschaf van een airco-inverter kregen wij bij een thuisbezoek van de heer Ban Berkum en tijdens een bezoek aan de showroom uitvoerige info en adviezen over wat voor onze situatie de beste opties waren. De plaatsing vond kort na aanschaf plaats door twee monteurs die ook tijdens de werkzaamheden nog met ons overlegden over bijv. exacte plaatsing van buiten-unit en leidingwerk. Het werk werd zonder meer heel netjes uitgevoerd en we werden goed geïnformeerd over de werking van de airco, inclusief de bijbehorende app. We hebben de installatie nog niet helemaal kunnen beproeven, maar gaan er zonder meer vanuit dat die net zo goed bevalt als de ervaring met Van Berkum tot nu toe. Fijn bedrijf!

Perfecte installatie

Van Berkum heeft zijn woorden zeker in dagen omgezet. Een perfecte installatie door vakkundige en zeer nette monteurs. Waren alle installateurs maar zo. En bedrijf om direct mee in zee te gaan. Bedankt Wim

super netjes en klantvriendelijk

We hebben nu naast de airco units ook onze combi warmtepomp/cv door van Berkum laten installeren. Van het adviseren tot aan de laatste puntjes op de i bij installeren, het hele proces verloopt plezierig en volgens de gemaakte afspraken. De installateurs zijn prettig in de omgang en werken netjes en doen alles in goed overleg. Kortom een echte aanrader, what you see is what you get zouden de Engelsen zeggen.

Uitstekend resultaat en servicd

Van Berkum heeft alles heel netjes gemaakt, denkt mee naar beste oplossingen en werkt alles erg netjes af. Daarnaast zorgen ze dat ze alles netjes en schoon achterlaten. Ook zijn de medewerkers erg fijn en betrouwbaar.

Raad het iedereen aan!

We zijn ontzettend blij met dit bedrijf, het is allemaal perfect verlopen en snel met vier man geïnstalleerd! Helemaal top hoor, vanaf het bezoek aan huis en de informatie tot aan de installatie……alleen maar lof. Waar kom je nu nog een bedrijf tegen dat geen grote aanbetaling vraagt en eerst alles netjes afhandelt en installeert? Dat is wat ze bij van Berkum dus nog doen……GEWELDIG!

• Nazorg en Garantie

>Duidelijk en deskundig advies >Installateurs vaardig en vriendelijk >Airco's zorgvuldig geïnstalleerd en afgewerkt >Het ziet er hartstikke netjes en strak uit dus dik tevreden

Zeer tevreden!

Komen afspraken na van offerte tot levering en alles is vakkundig gemonteerd. Er wordt meegedacht met de klant, en de airco werd sneller geleverd en gemonteerd dan verwacht. Vriendelijke kundige monteurs. Al met al zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Installatie airco met grootst mogelijke zorg geïnstalleerd

Keurig net werk, door vakkundig, beleefd en net werkend personeel.

Deskundig advies!

Bij van Berkum een hybride warmtepomp aangeschaft. Van informatievoorziening, uitleg tot aan de plaatsing van de warmtepomp een zeer prettige ervaring. Deskundig advies en zeer vriendelijk personeel, echt een aanrader!

Aanrader!

Via vrienden bij 'Van Berkum' terecht gekomen. Net als zij zijn wij ook zeer tevreden. Goed advies gekregen bij de aanschaf van airco's en een hybride warmtepomp. De installateurs zijn netjes en vriendelijk. Zij werken zorgvuldig en stevig door. Problemen worden (indien deze zich aandienen) meteen opgelost. Fijn bedrijf!

Klantvriendelijk en meedenkend

In ons appartement wilden we een airco aanleggen. Fa. van Berkum heeft ons zeer goed geadviseerd en meegezocht naar de mogelijkheden die aan de wensen van de VVE en van de wetgever voldeden. Blij met een heel goed advies en een heel mooie airco, die een lust is voor het oog!

• Nazorg en Garantie

Ze doen gewoon alles goed...!!

Wat een genot om weer eens met een bedrijf zoals Van Berkum te werken die zich aan de afspraken houdt. Duidelijke offerte, snel antwoorden op eventuele vragen en klantgerichte monteurs die ook nog eens alles netjes achter lieten. Super teamwork en wij zijn helemaal blij met onze airco's

• Nazorg en Garantie

Ronduit een bewijs van vakmanschap. installatie in overleg en geheel naar wens en goede instructie.

Bij alle contacten met van Berkum werd er goed naar onze wensen geluisterd en het resultaat is precies raak. De installatie in een dag is door vaklui gedaan op een perfecte manier, alles is keurig afgewerkt en de werkomgeving is brandschoon achtergelaten.

Vakmensen

Vanaf het eerste contact met van Berkum tot en met het moment dat de monteurs vanaf de oprit wegreden en de klus geklaard was, is het een feest geweest om mee samen te werken. Ze kwamen zeer snel langs om de situatie te beoordelen en een offerte te maken. Ze waren niet de goedkoopste maar de medewerkers kwamen zo betrouwbaar over dat dit geen rol meer speelde. Bij het installeren van de twee airco's en de buitenunit werd altijd gekeken naar de beste en mooiste oplossing. Geen haast werk, maar in overleg met mij, de oplossingen waar wij samen in overeenstemming kwamen. Tot het moment dat beide airco's ook via mijn mobiel te benaderen waren bleven de monteurs helpen. Al met al petje af voor deze mannen. Ik heb al diverse vrienden en kennissen doorverwezen en zal dat ook blijven doen. Chapeau van Berkum!!

• Nazorg en Garantie

Keurig verzorgde warmtepomp installatie door vaklui

Van Berkum is een bedrijf dat meedenkt en adviseert zoals je het nog maar weinig tegenkomt. Wensen van de klant worden serieus genomen en er volgt een eerlijk advies en dito voorstel / offerte. Bij ons is een volledig elektrische warmtpomp geplaatst door vriendelijke en nette vakmensen, in goed overleg met ons. Na afloop van de werkzaamheden is de installatie plek netjes achtergelaten en het afval (dozen e.d.) meegenomen. Van Berkum is een aanrader!

3 Prima airco's

Eigenaar weet waar hij over praat en denkt met je mee, heeft goede ideeën, welke netjes zijn uitgevoerd door de koeltechnici. Bij mij zijn 3 binnen-units en 2 buiten-units opgehangen in 1 dag, door beleefde jonge mannen. Ze vragen netjes of ze naar de toilet mogen en leggen dekentjes ter bescherming van je vloer e.d. De units koelen prima in paar uurtjes meerdere graden koelen geen probleem. Ik ben benieuwd hoe het verwarmen in de winter gaat, want bij mij was ook een doel om zoveel mogelijk van het gas te komen. Nazorg was ook prima, een vergeten werkschakelaar was binnen een paar dagen gemonteerd. Het was een warme dag en een paar kleine foutjes kon ik zelf oplossen en het ander hebben ze snel en accuraat opgelost. Ik vond het prima en ben er blij mee.

• Nazorg en Garantie

Vakkundige mensen en een uitstekende service

Wij zijn bijzonder tevreden over het bedrijf Van Berkum Klimaat- en Duurzaam. Goede vakmensen en een uitstekende service!

• Nazorg en Garantie

Vakkundige plaatsing en doede service

Onze airco ook vakkundig geplaatst en Van Berkum denk goed mee met je wensen.

Dikke 10

Van begin tot eind is alles prima verlopen. Nette en vriendelijke installateurs die niet voor gemakkelijkste weg kozen, maar hoe kunnen we alles zo mooi mogelijk wegwerken. Dat is prima gelukt en alles wordt ook nog eens heel netjes achtergelaten. Ook tijdens de werkzaamheden nog geregeld overleg met ons. We zijn erg blij met het geleverde werk en over de nazorg en garantie kunnen we nu natuurlijk nog niets zeggen, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Betrouwbaar bedrijf

Een bedrijf waar de klant nog echt een koning is. Betrouwbaar, kwaliteit en professionaliteit.

• Nazorg en Garantie

Keurig en netjes gewerkt. Super gedaan

• Nazorg en Garantie

Alles netjes afgeleverd en gemonteerd en de tijd genomen om alles uit te leggen

Van Berkum heeft alle werkzaamheden heel netjes uitgevoerd. Het is allemaal volgens planning verlopen en ze hebben heel goed meegedacht met de beste oplossing te bedenken voor ons. We zijn heel tevreden over het resultaat en raden van Berkum zeker aan aan mensen die goed advies en resultaat willen. Nogmaals dank voor de goede service en het mooie resultaat

vakkundig netjes en goed

perfect advies en installatie

Prima inventarisatie van onze wensen en van daaruit een goede passende advisering. Goede en correct werkende medewerkers. Een storing loze werking van de installatie, dus ook daarvoor complimenten. Financieel de prijs van de opdracht wat ons betreft zeker in goede balans. Enige kritische puntje dat genoemd kan worden is de installatieduur welke tweemaal is uitgesteld. Echter dit had te maken met de levering van materialen welke stagneerde. Iets waar veel bedrijven in deze periode last van hebben gehad, dus dat mag eigenlijk geen verwijt zijn richting Van Berkum.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een fijn bedrijf met uitstekende service.

Het offertetraject en de uiteindelijke installatie is soepel en vlotjes verlopen. Ze schrijven daar service met een hele grote S. ;-)

Over Techniek Nederland