Geachte heer Gaillard, Recent hebben wij in het complex waar u woont 67 intercoms vervangen in opdracht van de VVE. De bewoners hadden hierbij de mogelijkheid om voor een Wifi-toestel te kiezen wat u derhalve ook heeft gedaan. Toen bleek dat u dit toestel na een tijdje toch niet wilde hebben, hebben wij met u afgesproken om een ander toestel te plaatsen. Om u tegemoet te komen hebben wij u korting gegeven en de kosten van het nieuw te plaatse toestel vooraf doorgegeven waarop u ons schriftelijk akkoord heeft gegeven. Na plaatsing van een ander toestel heeft u ons daarna diverse malen verzocht om de doos van het Wifi toestel. Echter deze doos is bij het vervangen van de 67 intercoms door onze medewerkers conform afspraak met de VVE afgevoerd. Hierop volgde een ellelange mailwisseling en telefonisch contact waarop u duidelijk te kennen gaf niet te willen betalen als u geen doos van ons zou krijgen. Vandaag hebben wij dan toch de betaling mogen ontvangen waarvoor onze dank en deze bijzondere review,
Beste Maurice, Dank u wel voor deze geweldige reactie. Hier worden wij blij van!!! Wij hopen dan ook nog vele jaren voor jullie en al onze klanten klaar te kunnen staan met onze kennis, ervaring, persoonlijk contact. Nogmaals dank, De jongens & meiden van Van Antwerpen Elektrotechniek
Beste Anja, Dank u wel voor uw reactie. Team Van Antwerpen
Dank u wel!!
Beste Henk, Dank u wel!!!
Beste Ted, Dank u wel voor uw reactie. Team Van Antwerpen
Dank u wel dat wij u mochten adviseren bij de keuze van uw schakelmateriaal. Blij dat u tevreden bent.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Ik zal deze delen met mijn collega's.
Geachte heer, Ondanks diverse mailcontacten en het een en te te verifiëren bij de monteur zijn wij er samen niet uitgekomen. Het klopt dat wij een extern bedrijf hebben die voor ons de storingen behartigd. Door ons nummer na werktijd te bellen heeft u een keuzemogelijkheid om hier wel of juist geen gebruik van te maken. De kosten worden vooraf altijd netjes vermeld door ons maar ook de telefoondienst welke u te woord staat vermeld dit nogmaals. Na het melden van de storing wordt u door de betreffende monteur vooraf gebeld of u een storing heeft gemeld en rijdt hij daarna pas naar u toe. Echter lost u in tussentijd zelf de storing op en gaat wederom bellen om de afspraak te cancelen. Echter is de monteur in die tussentijd al ter plaatse gekomen en worden de kosten derhalve hiervan in rekening gebracht. Met vriendelijk groet, Team Van Antwerpen Elektrotechniek
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.