prima en hulpvaardig

Ik was op de ceintuurbaan aan het werk, en had snel onderdelen nodig. Via via kwam ik bij van Erve terecht. Alexander heeft me uitstekend geholpen met de benodigde materialen. Ik kon de klus klaren en de klant was dik tevreden. zo hoort het toch.

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Idioot duur

Ik heb een gaskraan gekocht voor €25. En heb net gezien dat hij bij andere zaken nog geen €6 kost. Ik kom hier nooit meer. Wat een rotstreek. Ook de andere koppelingen die ik gekocht heb waren veel te duur. Ik begrijp dat een bouwmarkt goedkoper kan leveren maar 4 keer de prijs is gewoon diefstal

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Badkamerkraan vervangen, zo gepiept, netjes gedaan!

Goede en aardige werklieden. Over nazorg kunnen we nog niets zeggen. Garantie is, nemen wij aan, de gewone wettelijke regel. Dus vandaar geen sterren, maar n.v.t.

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen