Filters

2

Onbeschofte houding

Klantenservice gebeld i.v.m geen verwarming bij mijn moeder van bijna 90 jaar. Men was daar woensdag 17 november voor geweest en de constatering was dat het gehele systeem gespoeld moest worden. Mijn moeder zou daar over worden gebeld. Jammer, de hele donderdag niet gebeld. Waarom zou je ook zorgen dat iemand van bijna 90 jaar in een warm huis zou zitten, dat is toch niet belangrijk als je het zelf maar warm hebt. Zelf zou ik zsm gebeld worden maar helaas ook hier weer een slecht bericht. Na 2 uur nog steeds niet gebeld, dus zelf maar weer gebeld. Kreeg als excuus te horen dat meneer zijn collega vergeten was mij te bellen. Waarom zou je je ook druk maken om een oud mens. Ik snap werkelijk niet dat een bedrijf van een dergelijke omvang zo slecht omgaat met zijn cliënten. Weet wel weer waarom ik een paar jaar geleden tegen heb gestemd met succes om een contract aan te gaan met dit bedrijf. Ik mag gebeld worden om mensen te leren wat een goede klantenbehandeling is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Unica Bodegraven heel slechte service!

10 jaar geleden hebben wij Unica opdracht gegeven om een wtw installatie en vloerverwarming laten aanleggen in ons nieuwbouw pand te Moordrecht. Wij hebben het onderhoud na jaren weer bij Unica ondergebracht, achteraf een foute beslissing. Omdat wij een specifieke koudeklacht hadden wat het andere bedrijf niet op kon lossen hebben wij Unica het onderhoud laten uitvoeren. Koude klacht opgelost door een monteur die net in dienst was en geen historie kende van de apparatuur. Na een studie van 7 uren en een dikke rekening werd de klacht uiteindelijk opgelost. We hebben 1 jaar op het onderhoudscontract moeten wachten wat we wilde afsluiten. Slechte communicatie en slechte service. Nadat er 2 airco's waren geservised hebben deze niet meer gewerkt. Printplaten zouden kapot zijn. Heel toevallig beide zijn kapot gegaan na service beurt Zij werkte nog heel goed en hadden geen klachten. In de hete zomer moest het personeel thuis werken omdat het 45 graden was op de zaak, probleem werd niet opgelost en laten 2 kapottte airco's achter en een dikke rekening. We moesten maar 2 nieuwe airco's bestellen deze waren 10 jaar oud van Samsung welk normaliter 20-25 jaar meegaan en deze hadden wij ook bij Unica gekocht. Boiler Na onderhoud van de Boiler kwam er een borrelend en brommend geluid uit . Na vele telefoontjes werd dit uiteindelijk opgelost, lucht in de leiding. WTW installatie De Servicebeurt van de WTW installatie is ook niet vlekkeloos verlopen Na onderhoud kwam er een fluitend geluid uit de luchtroosters waar men gek van werd. dit werd niet opgelost. en Unica gaf niet meer thuis.. Wij werden onbeschoft behandeld door de werkvoorbereider de Hei Genoodzaakt om een ander bedrijf te bellen die de geluidsklachten van de WTW Installatie moest gaan oplossen. Van WIjngaarden gebeld uit Nieuwerkerk ad IJssel binnen 1 half uur was de klacht gevonden . Ventilator kapot dit dus ook na onderhoudsbeurt Dit bedrijf had ik eerder moeten raadplegen

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

De Wel 15

3871 MT Hoevelaken

337508622

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.