Professioneel en vriendelijk

Prettig bedrijf om mee te werken. Klantvriendelijk en behulpzaam, en ook bereid om extra werkzaamheden op te pakken mocht dat last minute nodig zijn.

Hybride warmtepomp

De hele installatie (warmtepomp, buffervat, pomp en aansluiting met de recent geinstalleerde vloerverwarming) had nogal wat voet in de aarde, maar Hagas heeft super werk afgeleverd (samen met Fons die de techniek deed). Achteraf, omdat ten tijden van de installatie het nog te warm was, is Thomas langs geweest voor de correcte instellingen zodat het hele hybride systeem inclusief de vloerverwarming, nu naar behoren werkt. De energie nota van oktober heb ik (halve maand) en ik hoop dat de maand november (hele maand) er nog steeds voorspoedig uitziet. Al met al een hele klus om te verduurzamen (incl zonnepanelen en oplaadpunt) maar vooralsnog lijkt het, ondanks de investering, financieel en met zo min mogelijk gas, de moeite waard!

Perfect en snel geïnstalleerd

Fons vertelde precies wat hij ging doen en heeft eea netjes geïnstalleerd en werkend gemaakt.

Afspraak is afspraak

Fijn bedrijf Korte lijnen Duidelijk en geen verassingen

Top mensen.

Fixen alles

Altijd goed geholpen !

Ik weet dat er altijd een vakman komt om mijn problemen in een oud huis op te lossen, een gaslek, gesprongen waterleiding, mijn dak, de goten, het onderhoud van de ketel, lekkende radiatoren. Dat alles elke keer gewoon wordt opgelost geeft me heel veel rust.

snel en efficient

snel en efficient

Kundige beroepskracht met humor

De man die onze cv werkend heeft gekregen was kundig, vriendelijk en alles werkt weer.

We zijn helemaal ontzorgd

Het contact, de door jullie gemaakte planning, de flexibiliteit, de goede uitvoering van de monteurs en de vriendelijkheid waren top! Bedankt dat jullie ons met de nieuwe keuken hebben geholpen met alles. We zijn heel erg tevreden!

Al 32 jaar tevreden!

Goede kwaliteit

Goede service beleefde mensen heel netjes en goed behandeld toppie

Kan niet beter!

Ben al tig jaren klant. Vakkundige en vriendelijke monteurs. De afspraken met het kantoor worden altijd nagekomen.

Vakmanschap is Meesterschap

Wij zijn blij dat we Firma de Boer de opdracht hebben gegeven om een nieuwe cv-ketel met warmtepomp bij ons te plaatsen. Zowel wij, als de firma, hebben heel lang op de levering van de warmtepomp moeten wachten, maar dan heb je ook wat. Het personeel van de Boer is zeer vakkundig, werkt heel hard, snel en efficiënt. Maar is ook uitermate correct naar ons als klant. Uiteindelijk is het plaatsen in een hoog tempo verlopen.

• Nazorg en Garantie

Monteurs met verstand van zaken en keurig netjes werk

Na het doorbranden van onze dimmer in de keuken hebben we T.I.B. De Boer ingeschakeld. Het was namelijk het zoveelste stroomdingetje hier in huis. Met elkaar naar alles gekeken een al snel een heldere offerte in huis. Ook op meer dan redelijke termijn een afspraak voor alle klussen. In een ochtend de groepenkast vervangen en uitgebreid met een groep, aardedraad aangelegd in de werkkamer boven, inbouw spotjes is de keuken en nog een verlichtingspunt verbeterd. Top werk! En toen ik meldde dat de nieuwe dimmer in de keuken geluid bleef maken is deze kosteloos vervangen.

• Nazorg en Garantie

Prettige ervaring met geduldige monteur

Vervanging groepen kast in combinatie met het plaatsen van een laadpaal. Goede of zelfs beter alternatief aangedragen als laadpunt. Monteur kwam op tijd was vriendelijk en geduldig toen het aanmelden bij de app van de laadpaal even tegen zat. Prima meegedacht met de situatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nieuwe cv-ketel verkeerd geïnstalleerd door een ander technisch bedrijf

Na installatie van de nieuwe cv-ketel door een ander technisch bedrijf bleek iets aan de watertoevoer te mankeren. Hun monteurs konden niets vinden. Wij hadden in het verleden al een goede ervaring met de Boer Hazerswoude. Hun technicus constateerde dat de retourleiding van warm water gemonteerd was op de koudwaterleiding. De juiste constatering en daarna de juiste oplossing.

Goede vakman langs huis gekregen

Nadat de vloerverwarming weinig deed is binnen 24 uur een goede monteur langs geweest die precies wist hoe het systeem werkte en hoe de instelling te wijzigen, zodat het weer werkt.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Goede vakman langs huis gekregen

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Zoals gewoonlijk weer helemaal perfect: snel, accuraat en betrouwbaar.

Op zondag plotselinge uitval van de CV-ketel, terwijl het ijzig koud is buiten. Maandagmiddag vóór 13 uur stond de ons inmiddels vertrouwde installateur voor de deur en twee uur later was alles gefikst. Hij heeft in die twee uur wel zo'n beetje het hele apparaat uit elkaar gehaald. Wij zijn erg blij.

• Nazorg en Garantie

Echt super werk afgeleverd echt een aanrader

Echt super werk afgeleverd. Echt een aanrader.

Altijd prettig samenwerken!

Komen afspraken altijd snel en goed na. Na diagnose CV ketel bleek er een "draadje " los te zitten. En...... een net/eerlijk factuur, want draadje wordt vast gezet en er worden geen "niet gebruikte onderdelen" berekend! (wat helaas elders nog wel eens voorkomt. Daar worden wij blij van!

vakkundig, betrouwbaar, redelijk geprijsd

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf. |Klantgericht, eerlijk advies en redelijke prijzen!

• Nazorg en Garantie

Geweldige goede service van Frans !!!

Frans is zeeer klantgericht. In mijn moeders huis Mevr Yap Leiderdorp heeft hij motor 3weg klep vervangen. Heb hem de sleutel van het huis gegeven en hij heeft de reparatie gedaan. Jullie zijn altijd heel service gericht en praktisch! Groetjes Koen Yap

snelle en accurate service

De CV-ketel liet het afweten op vrijdag laat in de middag. Hoewel het tegenviel dat er in het weekend en de maandag erna geen service kon worden geboden, waardoor wij het hele weekend en de daarop volgende dagen niet konden douchen en truien aan moesten doen om warm te kunnen blijven, was het leed binnen twee dagen geleden (en vergeten) toen de ervaren en vriendelijke monteur eenmaal was verschenen. Hulde voor die man.

Deskundig, vriendelijk en meedenkend

Wij wilden een extra groep voor de aansluiting van een extra kookplaat en een paar nieuwe stopcontacten. Michael begreep snel wat de bedoeling was en deed nog enkele suggesties. Het werk zelf ging vlot en zonder problemen. Na afloop hielp Michael de spullen weer op hun plaats te zetten. Wij zijn blij met de aanpassing en zijn zeer tevreden over het geleverde werk en de plezierige contacten.

Over Techniek Nederland