Vervangen ketel

Recent is onze ketel vervangen door de firma de Boer. De planning en installatie werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Professioneel bedrijf en topservice!

TIB de Boer heeft ons heel professioneel geholpen met zowel de installatie en het in bedrijf stellen van de hybride warmtepomp én de elektra-werkzaamheden in onze woning. Duidelijke communicatie en afspraken die worden nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Meedenkend. Flexibel. Lost het gewoon netjes op.

Meterkast geupgrade en kabel naar keuken getrokken voor inductie. Alles conform kostenraming en binnen afgesproken termijn terwijl we toch wat verrassingen tegenkwamen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer goede ervaring. Vriendelijk en deskundig personeel.

De lood en zinkafwerking op mijn dakterras had enkele afwijkende kenmerken. Door TIB de Boer is een creatieve goede oplossing bedacht en netjes uitgevoerd. Op verzoek zijn ook enkele meerwerken uitgevoerd en dat is netjes en tegen nette prijs uitgevoerd. Zeker aan te bevelen.

Een betrouwbaar bedrijf.

Ik ben al jarenlang klant van dit bedrijf. Altijd een prettige samenwerking met deskundig personeel.

Deskundig

Deskundig en betrouwbaar

Deskundig en betrouwbaar bedrijf, TIB de Boer

Gebaseerd op plaatsing CV installatie combiketel, service en jaarlijks onderhoud.

goede, doortastende monteur

Eigenlijk moeilijk probleem, want onduidelijk waar iets mis was met de zonnepanelen, maar monteur toch gaan kijken of hij iets kon vinden en het is gelukt het probleem te verhelpen zonder al te veel gedoe. TOP!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakkundig en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kan niet beter. Afspraken werden heel goed nagekomen. Ben al tig jaren klant. Nooit teleurgesteld. Heb de zaak al heel vaak bij vrienden en kennissen in de buurt aanbevolen.

Altijd weer een TOP ervaring met TIB

Wij zijn al jaren klant bij TIB en heel erg tevreden over het contact, advies en uiteindelijk uitvoeren van de werkzaamheden. Zeer aan te raden!

Vriendelijk en bekwaam

Ik had een probleem en de technicus had snel een oplossing. (De boven buren hadden per ongeluk een kabel doorgesnede van mij bij verbouwing) goede snelle oplossing.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en uitstekende service!

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

Cv defect (druksensor) bij thuiskomst na vakantie. 's avonds gebeld, de volgende ochtend gerepareerd en meteen een servicebeurt gegeven, die dit najaar gepland stond. Al jaren klant, alleen maar goede ervaringen.

Na de zoektocht

Na de uitgebreide zoektocht naar het ‘aardlek’ het advies gekregen om de oude stoppenkast te vervangen. Keurig gedaan en alles functioneert prima ( en alles ziet er ook nog eens strak uit)!

Helemaal goed

Al jaren prima service!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Toegewijd in al hun bezigheden

Een heel prettig bedrijf

• Nazorg en Garantie

Erg tevreden met de nette uitvoering van de klus. Hartelijk dank.

Monteur zocht goed door.

Aardlek schakelaar schoot uit. Na een actieve puzzeltocht bleek een buitenstopcontact een beetje lek..

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Je ontvangt keurig een uitnodiging voor de servicebeurt. Monteur komt op de afgesproken tijdstip. Heel fijn.

Vakkundig en netjes !

Nieuwe ketel laten plaatsen door Rob. Prima geregeld. Vakkundig en netjes.

• Nazorg en Garantie

Vakkundige, snelle en net uitgevoerde werkzaamheden door prettige vakmensen.

Ik bel TIB de Boer altijd als ik structurele verbeteringen aan mijn woning nodig heb. Vakmensen die prettig in de omgang de werkzaamheden snel en vakkundig uitvoeren.

• Nazorg en Garantie

Mijn verwarming deed het niet meer heb ‘s morgens gebeld en ze keken even of er een monteur in de buurt was en om 11 uur zat ik er weer warmpjes bij Tip de boer heb ik alleen maar zeer goede ervaringen mee altijd vriendelijk als je belt en ze bellen ook altijd netjes om een afspraak te maken voor het jaarlijks onderhoud van mijn verwarmingsketel dus raad ik Tip de Boer voor 200 procent aan ook voor zijn monteurs zee kundig Mvg Corry Hanegraaf

• Nazorg en Garantie

professioneel, klantgericht, snel, netjes, goede afspraken

Prettige en zeer profesionele vaklieden. Werken efficient en netjes. Klus in 1 dag geklaard. Nieuwe meterkast en aansluitingen komen nu betrouwbaar en degelijk over.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Staan altijd klaar en komen de afspraken na

KOMEN HEEL SNEL ALS ER STORINGEN ZIJN

• Nazorg en Garantie

keer op keer een bijzonder goede ervaring

Dit bedrijf helpt mij regelmatig bij storingen maar ook bij aanleg van nieuwe installaties naar volle tevredenheid!

Rijndijk 3

2394 AA Hazerswoude-rijndijk