solide, zorgvuldig, betrouwbaar

Uitstekend werk geleverd bij installatie nieuw verwarmingssysteem. Geheel volgens afspraak en met de beste materialen door deskundige vakmensen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kwaliteit, service en vakbekwame personeel uitstekend.

Als ik met problemen zat op technisch gebied, dan belde ik ze op en dan was het meteen opgelost.

goede snelle service

zeer tevreden

• Nazorg en Garantie

Op tijd, goeie kwaliteit, helemaal top

Verplaatsing wasmachine van badkamer naar zolder. monteur kwam op afgesproken tijd met de juiste spullen. Monteur maakte nette aansluiting voor water en afvoer. Adviseerde tenslotte de hoofdkraan te laten nakijken ivm slechte werking. (Bleek noodzakelijk die te laten vervangen door Oasen). Monteur sjouwde een zijn eentje de wasmachine omhoog. Klasse.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super, komen altijd heel snel en houden zich aan de afspraken

Wij verhuren 10 appartementen en hebben ook ons eigen huis bij de de Tib voor onderhoud aan de cv ketels. Er wordt altijd goed rekening gehouden om dingen op 1 dag te doen. Tevens als er ergens lekkage is of stankoverlast, of wat dan ook dan worden wij altijd weer heel snel en vakkundig geholpen, echt een TOP bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Nemen het werk serieus met vriendelijk vakbekwaam personeel, en een geweldige service.

Mijn Remeha Tzerra cv keten was binnen 13 maanden stuk, niet gekocht bij T.I.B. of laten plaatsen. Zelf conclusie getrokken dat er iets serieus mis is met de ketel. T.I.B. gebeld en half vijf stond de monteur op de stoep. Aangezien er nieuwe onderdelen nodig waren welke niet op voorraad waren afspraak gemaakt voor de maandag. Monteur was keurig op tijd aanwezig en heeft de onderdelen vervangen. T.I.B. heeft alles verder geregeld en het onderdeel op garantie vervangen. Geweldige service dat ze ook de garantieregeling oppakken.

• Nazorg en Garantie

Snel, betrouwbaar en betaalbaar!!!

Prima service!!! Vriendelijk vakbekwaam personeel. Snelle service en prima betaalbaar. Een absolute aanrader!!!

Over Techniek Nederland

Over Technisch Installatiebedrijf de Boer Hazerswoude B.V.