Heel netjes gewerkt en vriendelijke mannenn

De oude installatie keurig weggehaald en meegenomen daarna de nieuwe geïnstalleerd. Keurig werk. Alle rotzooi opgeruimd.

Keurig uitgevoerd

Het plaatsen van onze warmtepomp en zonnepanelen is keurig netjes uitgevoerd door de werknemers van Visser. Geen haastklus, kwalitatief prima en netjes naar de klant. Compliment

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, snel en volgens afspraak is het werk uitgevoerd.

Mijn ervaring met TB Visser is positief: het werk werd volgens afspraak voltooid, binnen de eerder geschatte kosten ( offerte kon niet vooraf worden gegeven) en snel nadat ik het had aangevraagd. Het betrof een relatief eenvoudige klus, maar ook daarvoor wil men een goede service en aandacht ( groot of kleine klus) Ook positief ben ik over het feit dat TB Visser jongelui opleidt door ze als stagiere bij deze klusjes te betrekken. Met dank aan TB Visser

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van offerte tot uitvoering uitstekend

Vriendelijk in de contacten, professioneel in alle onderdelen. Vakbekwame medewerkers in alle opzichten.

• Nazorg en Garantie

Gemaakte afspraken en uitvoering correct nagekomen

De installatie monteur , klantvriendelijk en werkzaamheden heel correct en netjes uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Op woensdag begaf onze 20 jaar oude ketel het. Er kwam diezelfde dag al snel al snel een monteur langs, die vaststelde dat de ketel niet meer te repareren was. Binnen een uur offerte voor nieuwe ketel ontvangen, en op donderdagmorgen vroeg monteur aan de deur om de nieuwe ketel te plaatsen. Zeker ook gezien de buitentemperatuur in die dagen echt heel fijn dat dit zo snel geregeld kon worden. Top bedrijf en mooi werk geleverd door de monteurs, hele nette oplevering! We zijn zeer tevreden.

Snel geholpen bij een vervelende situatie

Visser kon mijn helpen met een doorgezaagde leiding. Waar anderen minimaal één maand vooruit planden, kon ik hier binnen twee weken geholpen worden. Kosten vielen ook alleszins mee. Enige verbeterpunt is de ruimte waarvan werd aangegeven welke nodig was, die werd wel heel groot ingeschat. Gelukkig kon dit in overleg ook anders en is het goed opgelost.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer snelle oplossing voor de omvangrijke vervanging van de installatie in de meterkast

Na constatering door Delta van kortsluiting en doorgebrande bedrading in de meterkast was installatie bedrijf Visser na melding binnen een uur aanwezig om aktie te ondernemen en het probleem te verhelpen door een nieuwe kast te installeren. Wij zijn daar uiteraard heel tevreden over. Zeker in deze tijd van personeelstekorten was het probleem aan Het vrinden van dag helemaal opgelost

• Nazorg en Garantie

Prettig contact, goed geïnformeerd en werkzaamheden vakkundig uitgevoerd.

Het contact over de aanschaf van zonnepanelen was prima. Samen met mijn buren werden we goed en duidelijk geïnformeerd en geadviseerd. De offerte was zoals het hoort volledig en helder. De inbedrijfstelling werd helaas vertraagd doordat de omvormer later dan gehoopt geleverd werd. Over de nazorg en garantie kan ik op dit moment nog geen oordeel geven. Gezien mijn jarenlange ervaring met het bedrijf heb ik er alle vertrouwen in dat dat goedkomt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De perfecte klantvriendelijke service gehad

Zo fantastisch bedrijf. Zo fantastisch goed geholpen. Complimenten voor dit perfecte bedrijf ik kan het iedereen aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Onze ervaring is: Prima vakwerk door klantvriendelijke mensen gedaan.

In 1 dag super veel werk verzet door gedreven mensen die ook duidelijk rekening bleven houden met de wensen van ons als klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettig bedrijf om mee samen te werken

Ik heb jaren lang ervaring met Technisch Bureau Visser. Als ik ze nodig heb staan ze altijd snel voor me klaar. Bij problemen hebben ze altijd een passende oplossing.

• Nazorg en Garantie

Al jaren voor ons het vertrouwde adres mbt. electriciteit in en rondom ons huis.

Sinds wij hier zijn komen wonen in Tholen hebben wij altijd zeer vriendelijke en vakbekwame hulp ontvangen van het kantoor en de elektriciëns.

Top.

Altijd netjes en goed geholpen door Jeanet en de monteurs van Technisch bureau Visser.

correct en op tijd

ik heb mijn buurman aangeraden een verwarmingsketel bij jullie te kopen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Rustige, degelijke en to-the-point service

De servicemonteur deed zijn werk rustig en netjes. Je merkte eigenlijk niet dat hij er was en liet de 'werkplek' keurig opgeruimd weer achter. Je kon merken dat er veel ervaring achter schuilde.

altijd tevreden geweest

Jaren klant,nooit geen klachten

100 % tevreden"

In november 2020 is een Nefit trendline combiketel met een Bosch easycontrol thermostaat geïnstalleerd en een AquaStar waterontharder. Alles werkt uitstekend! Het personeel is vakkundig en beleefd en hebben beslist geen 9 tot 5 mentaliteit. Ze heb keihard gewerkt en alles netjes achtergelaten. Ook de dames van de administratie denken mee en zorgen voor een soepel verloop van de werkzaamheden. Kan Bureau Visser van harte aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Een nieuwe Nefit ketel laten installeren na 13 jaar, binnen een 1/2 dag keurig geinstalleerd en werkt perfect. Weer zeer tevreden over Technisch Bureau Visser ook na 30 jaar al klant te zijn. Ga zo door!

Uitstekend!!

Goed advies, vriendelijke medewerkers en snelle afwikkeling. We zitten er weer warm bij!

• Nazorg en Garantie

Over Technisch Bureau Visser B.V.

Visser Installatietechniek is al 55 jaar uw totaalinstallateur voor comfortabel wonen en werken. Onze installatie- en elektromonteurs realiseren betrouwbare en energiezuinige oplossingen die het beste passen bij uw specifieke behoefte. Hoofdzakelijk zijn wij werkzaam in de omgeving van Tholen, West-Brabant en Zeeland.

Over Techniek Nederland