Verrichten uitstekend werk.

Deze firma is aan te bevelen. Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Nog een bedrijf wat service en vakmanschap toont.

Advies voor aanschaf was snel (geen eindeloos wachten op vertegenwoordiger aan huis) en goed. Offertes snel in huis en duidelijk. Verder overleg goed. Uitvoering door zeer ervaren en vriendelijke monteurs. Werkten heel netjes. Ben vol lof voor Switch at all !!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden

Zodra er op het gebied van elektra werkzaamheden uitgevoerd moeten worden, nemen wij contact op met Switch Elektro.

• Nazorg en Garantie

Degelijk bedrijf die hun afspraken nakomen.

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Heeft kennis van zaken en denkt mee.

Betrouwbaar en altijd servicegericht. Zeker 5 sterren waard

Betrouwbaar en servicegericht maakt Switch Elektro altijd waar.

Vakkundig

Mijn ervaringen zijn positief, meedenken naar oplossingen.

Betrokken advies

Betrokken bij verbouwing zakelijk pand. Samen met ondernemer meedenken met mogelijkheden voor toekomst, data bekabeling maar ook voorbereiding zonnepanelen demotica. Zaken die we later eventueel gaan doen maar de infrastructuur ligt er al prima voor klaar. Korte lijnen en snelle service! Dat is tegenwoordig niet meer vanzelf sprekend maar bij Switch nog wel!

Schandalig

ze zijn niet eens bij mij bezig, maar toch hebben ze schade gemaakt. Ze willen er wel een kwastje verf over doen, maar dat is een slechte reparatie, en accepteer ik dus niet. Daarna wordt er gewoon niet meer gereageerd op mijn berichten. Op eerste oog zijn ze misschien vriendelijk, maar dit is gewoon asociaal. Ik zal ze nooit werk bij mij laten uitvoeren.

• Kwaliteit N.v.t.

Over Switch Elektro B.V.

Switch Elektro B.V. is een elektrotechnisch installatiebedrijf met als doelstelling het bedienen van de Zeeuwse markt op het gebied van advies, ontwerp, aanleg, onderhoud en inspectie van elektrotechnische installaties. Met een team van 25 medewerkers biedt Switch Elektro zijn klanten een zeer ruime ervaring over de volle breedte van de elektrotechniek. Klantgerichtheid en flexibiliteit zit in ons DNA. Ook voor het opwekken van uw eigen elektriciteit middels zonnepanelen, of de overstap (Switch) van gas naar elektrisch kunt bij ons terecht. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden van een warmtepomp, infrarood verwarming of andere elektrotechnische oplossingen voor verwarming van uw woning of bedrijfspand. Switch Elektro steekt veel energie in een duurzame relatie met zijn klanten. Betaalbare kwaliteit, voor nu en voor de toekomst is ons motto. Disciplines: sterk- en zwakstroominstallaties krachtstroominstallaties verlichtingsinstallaties domotica en gebouwautomatisering datanetwerken Centrale Antenne Installaties (CAI) (brand) beveiliging camerabeveiliging zonnepanelen en warmtepompen laadpalen inspecties (NEN1010, NEN3140 en NEN-EN 50110-1) De markt: particulieren bedrijven woningbouw en renovatie kantoor- en winkelruimte hotels en restaurants utiliteitsbouw scholen recreatiebedrijven en campings overheidsgebouwen energiebesparende maatregelen

Over Techniek Nederland