Kwaliteit met hoge servicegraad

Bij servicebeurt lekkage ontdekt achter de wisselaar ketel, direct werd fabrikant ingeschakeld en een dag later verholpen. Intussen kwamen ze elektrische kacheltjes brengen om warm te blijven. Dat is nou service…

Topservice....elke keer weer !

Wat een goed bedrijf is dit ! Vorig jaar een warmtepomp in combinatie met CV ketel laten monteren. Tijdens offerte en levering telkens prima en snel telefonisch contact, goede voorlichting en heldere (prijs)afspraken. Ook als de fabrikanten het laten afweten komen ze met goede alternatieven en ook de aftersales is top ! Ik heb nu een fijne installatie waarmee ik exact mijn stroom- en of gasverbruik kan sturen om de stookkosten te optimaliseren naar contract en prijsplafond. Bedankt ST/Warmte !

Geweldig geholpen.

De storing van een oudere ketel kon helaas niet verholpen worden omdat het onderhoud door een andere partij niet goed was gedaan. ST Warmte heeft ons perfect en super snel geholpen voor een mooie prijs. Erg blij met hun eerlijke advies en eentje handelen.

Het kan in 1 woord fantastisch

Al na ons eerste contact met Steven meteen een goed gevoel, erg vriendelijk maar vooral kundig. Alles is volgens afspraak gegaan alles nagekomen ook de complimenten voor de monteurs die alles gemaakt hebben na installatie keurig opgeruimd netjes achter gelaten echt super. Zelfs na installatie was geen vraag ze teveel Zeker een aanrader.

Perfecte service

Door lekkage van 1 van de radiatoren water verlies in de verwarmingsketel. St warmte heeft er alles aan gedaan om het lek boven te krijgen. Super vriendelijke monteurs en telefonistes.

• Nazorg en Garantie

Snel, vakkundig, vriendelijk.Service met een hoofdletter S

Mijn Nefit ketel liet mij in de steek en had zodoende geen warm water. Koud douchen is geen pretje !! Met 1 telefoontje kwm de afspraak tot stand en was het euvel verholpen.Klasse !

• Nazorg en Garantie

Geweldige vakmensen waarbij kwaliteit en klantvriendelijkheid mooi samen gaan.

ST-Warmte komt tenminste kijken voor ze een offerte maken en geven een deugdelijk advies. Doen wat ze afspreken en werken netjes. Ben nu de derde binnen kennissenkring die de zonnepanelen heeft laten installeren door ST-Warmte. Alleen maar positieve ervaringen. De airco installatie gaan ze ook nog doen. Vakkundige mensen in dienst met de juiste kennis van zaken. Monteurs geven ook nog advies over de juiste werking of installatie. Hebben een juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Goed personeel goede service

Het is super geregeld airco ketel en zonen panelen laten instaleren. Als er wat is word het gelijk opgelost. Heel goed bedrijf een aanrader.

Persoonlijk en eerlijk!

Bij ons geen enkele twijfel om ST/Warmte zonnepanelen te laten leveren en plaatsen. Al jaren klant met onze CV-ketel. Altijd goed bereikbaar, persoonlijk, eerlijk en transparant. Panelen zoals afgesproken geplaatst met duidelijke uitleg naderhand.

Uitmuntend

Nieuwe cv ketel en airco vakkundig geplaatst. Na een duidelijke offerte en goed advies is de installatie prima verlopen, goede uitleg en alles keurig schoon achter gelaten. alles top een grote pluim!

In één woord: vakmanschap

We zijn al jaren tevreden klant voor onze CV. Toen wij rondkeken voor zonnepanelen vroegen wij uiteraard ST/Warmte om een offerte. Na onze aanvraag volgde een snel en vakkundige advies. Onze keus was dan ook snel gemaakt. De zonnepanelen zijn keurig volgens afspraak geleverd en netjes gemonteerd. ST/Warmte levert goede kwaliteit produkten, misschien niet de allergoedkoopste maar wel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook de service is perfect.

• Nazorg en Garantie

vakkundig advies, vakkundige montage, goede kwaliteit en goede service

We zijn al jaren tevreden klant voor CV en hoefden niet lang rod=nd te kijken toen we het plan hadden om zonnepanelen te plaatsen. Na onze aanvraag volgde een snel en vakkundige advies, gevolgd door een snelle levering en nette montage . ST/Warmte Levert goede kwaliteit produkten, misschien niet de allergoedkoopste maar degelijke kwaliteit betaalt zich op de lange duur uit, Ik beveel dit bedrijf van harte aan

Betrouwbaar bedrijf

We zijn al jaren klant en zeer tevreden. Fijn personeel en goede service.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, vakkundig en goede service!!

Al jaren zeer tevreden over dit bedrijf

TOP bedrijf!

Al jarenlang profiteren wij van de deskundigheid en service van dit bedrijf. Duidelijk in de communicatie en altijd meedenkend met de klant. Wij zijn klant voor het leven.

• Nazorg en Garantie

Nette mensen! Leveren goed werk af!

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk, betrouwbaar en zeer kundig!

Top service!

Al heel veel jaren tevreden over de kwaliteit en service welke geleverd wordt. Top bedrijf en zeer klantvriendelijk!

Over Techniek Nederland