Ervaringen zijn goed.

Ondanks dat het een klein klusje was, toch snel en adequaat geholpen, komt niet veel meer voor.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Ben zeer tevreden over de firma Spaans!

Vanaf het eerste contact, tot en met het plaatsen van de kranen, één en al lof. Vriendelijke benadering, voldoende tijd tijdens het huisbezoek om kranen uit te zoeken, en medewerker die de kranen kwam vervangen was professioneel, werkte netjes.

Top vakmannen met service

De gebroeders Spaans zijn vakmannen en staan zowel zakelijk een privé altijd ons klaar. Ze zijn sterk in het leveren van kwaliteit en denken graag met je mee. Heel sterk vind ik dat ze denken in oplossingen en niet in problemen. Kortom: vakmannen

Snelle en adequate service

Lekkage in de goot is deskundig en snel gerepareerd.

Goed vakmanschap

Uitstekend werk

• Nazorg en Garantie

Als architect wil ik zeggen dat er consistent aan project is gewerkt.

Uit eerdere ervaring weet ik dat Spaans een erg goede loodgieter is. Dat is bij de afronding van de werkzaamheden van een heel lange verbouwing aan ons huis uit 1880 alleen maar bevestigd. Een 100 jaar oud fonteintje is opnieuw netjes geïnstalleerd met een rubberen aansluiting, waardoor water bij verstopt riool niet over houten vloer loopt. Ons huis ligt lager dan de straat. Door de rubber verbinding is het nog wel mogelijk om verstoppingen in de grondleiding te verwijderen. Loodslabben zijn opnieuw aangebracht met een onderlinge gevouwen verbinding, waardoor lood minder snel zal loskomen, bewegen en uiteindelijk gaat scheuren. Verwarmingen aangebracht in een garage met strak leidingwerk in het zicht tussen van alles door aan de balklaag met op de hoogste punten ontluchters. Er wordt ook goed afgestemd op de klant. Spaans gaat verder dan gevraagd, maar dat is wel het vakmanschap wat er voor zorgt dat de kans op problemen later geminimaliseerd worden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service, Top bedrijf.

Wij zijn zeer blij met de firma Spaans Loodgieters. Gister hadden we waterlekkage. Er bleek een waterleiding te lekken maar waar, geen idee. Toen hebben we Spaans loodgieters gebeld. Deze topmannen kwamen binnen een uur kijken wat eraan de hand was. Ze hadden de lekkage snel gevonden en er werd even een plan gemaakt omdat de lekkage onder de vloer zat waar je niet zomaar bij kon komen. Een paar uur later was alles weer gerepareerd. Nou dat is pas service. Heren bedankt voor jullie snelle en vakkundige optreden.

op tijd, correcte afspraken, goede prijs kwaliteit verhouding

op tijd, correcte afspraken, goede prijs kwaliteit verhouding

• Nazorg en Garantie

Sympathieke mannen, dito prijzen en komen hun woord na.

Een heel lange ervaring met Spaans Loodgieters, dus dat moet toch altijd goed bevallen zijn. Vriendelijk, niet overdreven en service gevoelig. Wat wil je nog meer?

Snelle actie

Goed en snel na onze melding opgelost!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed aanspreekbaar, vriendelijk en vakkundig.

Goed aanspreekbaar, vriendelijk en erg vakkundig.

Over Techniek Nederland