We zijn heel content !

We zijn heel content ! Niet alleen over uw duidelijke en open informatieve toelichting van enkele weken voordat de werkzaamheden uitgevoerd gaan worden, de soepele manier van werken, maar zeker ook de correctheid van uw medewerker die hier alles prima heeft geïnstalleerd. We moeten weliswaar nog een tijdje wachten tot we de laadpaal kunnen gaan gebruiken voor onze nieuwe auto, maar hebben er alle vertrouwen in. Adrie, Borne.................en dus; lekker dichtbij !

Wat een service!

Denkend een storing te hebben, proberen het zelf op te lossen: helaas, lukt niet. Gebeld met Snippe, dezelfde ochtend staat er al een monteur op de stoep die binnen een minuut mijn probleem verhelpt. Met een lach verlaat de monteur mijn huis en levert zonder een factuur deze service (van de zaak). Geweldig! Dankjewel!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettig contact, komt afspraken na.

Voor een kleine klus zocht ik een electricien. Nadat een eerste bedrijf dat door mij benaderd was niet eens de moeite nam om met mij contact op te nemen stond Snippe mij direct keurig te woord. Ondanks drukte kon ik op korte termijn geholpen worden. De monteur kwam op de afgesproken tijd en heeft keurig werk geleverd. Als een klein klusje al met zo veel zorg wordt opgepakt weet ik ook waarbij ik voortaan met grotere klussen naar toe ga!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Ongekende kwaliteit en perfectie tot in de puntjes.

Je raakt er aangewend in de bouwsector dat men afspraken niet nakomen. Maar Snippe is anders dan anders. Daar staat service en kwaliteit hoog in het vaandel. Afspraak is ook echt afspraak. De communicatie is van begin tot het eind helder en goed. De werkzaamheden zijn ongewoon strak uitgevoerd. Bij een project met Snippe zijn er alleen maar winnaars. Een goede prijs en een mega kwaliteit.

• Nazorg en Garantie

De monteur heeft met alle geduld net zo lang de oorzaak van de storing gezocht tot deze gevonden was

Stroomstoring in de schuur..2 dagen nodig gehad om de storing te vinden, maar het is gelukt!! Alles weer keurig achter gelaten. Top monteur!

• Nazorg en Garantie

Super snel en erg vakkundig

Super gewoon!!!

Gewoon goed!!

Prima geregeld.

Professioneel

Offerte op tijd binnen , prijs goed. Men houdt zich aan de afspraken qua levertijd en uitvoering.

Uitstekend vakkundig installatiewerk!

Zeer vriendelijke en betrokken mensen. Denken mee en zien al snel wat er mankeert aan een installatie. Ben erg tevreden!

Over Techniek Nederland