Van A tot Z in de puntjes geregeld

Begin dit jaar contact opgenomen met diverse bedrijven i.v.m. plaatsen zonnepanelen en warmtepomp. Veel reageren niet, veel zaten dat jaar al vol en Ed reageerde snel, kwam langs voor advies en gaf ruimte om vragen te stellen. Binnen 3 weken waren we eruit, leveringsproblemen en drukte waren ruimschoots aangegeven door Ed. Vanaf dag 1 tijdens installeren zonnepanelen weer een goed gevoel eind juni. Toen de binnenunit warmtepomp enkele maanden later, weer soepel en volgens afspraak. Afgelopen week gelukkig de buitenunit geïnstalleerd (leveringsproblemen zijn altijd vervelend maar ook nu ver van tevoren aangegeven en nu weer goed opgelost) weer soepel en volgens afspraak. Ik was er bijna niet meer in gaan geloven maar service, kwaliteit, vakmanschap tegen de juiste prijs BESTAAT gelukkig nog.

Prima vakwerk!

Op advies heb ik zonnepanelen met elk zijn eigen omvormer besteld. Navraag bij Eigen Huis: prima systeem. Inmiddels 2 jaar in gebruik. De panelen werken prima! Zeker aan te raden. Niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

deskundige voorlichting en plaatsing van zonnepanelen

gedegen voorbereiding van offertetraject; deskundige medewerkers bij plaatsing zonnepanelen; prima westfriese klantbenadering, weten waar je als klant aan toe bent.

Kundig en betrouwbaar

De heer Sijm heeft na een grondig adviesgesprek ons dak voorzien van nieuwe zonnepanelen. Het werk weer zeer deskundig uitgevoerd door een ploeg van Sijm. De heer Sijm is zelf regelmatig langs geweest. Het geheel is uitstekend afgewerkt in onze meterkast. Met name de vriendelijke en directe communicatie zijn aanleiding geweest om te kiezen voor Sijm. Voor onze warmtepomp kiezen we ook zeker voor Sijm.

• Nazorg en Garantie

Een geweldig, kundig en dynamisch bedrijf !!!

Wij hebben Sijm Technische Installatie als zeer prettig ervaren. Een eerlijk en kundig bedrijf dat perfect werk levert en afspraken nakomt. Geen 9 tot 5 mentaliteit, zelfs 's avonds en in de weekenden zijn ze bereikbaar om je te helpen. Een probleem met mijn wifi verbinding op mijn telefoon heeft Ed keurig opgelost, gewoon TOP Al met al een fantastisch bedrijf dat ik een ieder kan aanbevelen !!! Familie Bos Hoorn (Kersenboogerd)

• Nazorg en Garantie

No-nonsense en kwalitatief zeer goed

Fijne communicatie en een no nonsense in alle facetten van het werk.

Bedrijf met veel vakkennis

Duidelijkheid in advies en uitvoering. Afspraken werden goed nagekomen. Netjes gewerkt. Kortom aanrader.

Goed genoeg.

Geen steiger geplaatst, in goot gaan staan t.b.v. montage. Veiligheid was ok. Goot is een beetje vervormd en watert nu niet meer volledig af. Jammer.

Uitstekend!

Een nieuwe verwarmingsinstallatie geïnstalleerd in onze verbouwde boerderij. Prima en zeer vakkundig gedaan!

Vakwerk van hoge kwaliteit

Goed en vooral eerlijk advies op maat. Afspraken waren snel gemaakt en ze komen deze ook na. Levering ondanks drukte sneller dan verwacht en binnen een dag volledig uitgevoerd. Werkzaamheden betrof een Beink heteluchtinstallatie, hr cv-ketel en ventilatiesysteem. Alles keurig afgewerkt en de oude installaties afgevoerd. Absoluut de investering waard, gezien de besparingen elke maand.

Vakkundig en professioneel

September 2019 heeft de fa. Sijm na een goede voorlichting en advies zonnepanelen en een zonneboiler bij ons geplaatst. Dit gebeurde op professionele en veilige wijze. Afgezien van een kleine storing aan de zonneboiler welke keurig werd verholpen, werkt alles perfect!

• Nazorg en Garantie

Goede service en snelle degelijke installatie

We hebben gekozen voor de duurzame glas-glas zonnepanelen van Sijm Technische Installatie, niet omdat ze duurder zijn dan andere panelen, maar omdat ze duurzamer zijn. En dat vinden wij heel belangrijk. Het rendement van deze panelen is ook na 30 jaar nog steeds hoog.

probleemloos

Een jaar terug zijn bij mij zonnepanelen geplaatst door Sijm T.I. Op diverse sites is, na opgave van dakoppervlak e.d., te vinden voor hoeveel panelen er plaats is. Gelokt door het grote spandoek bij zijn woning verzocht ik de heer Sijm om offerte. Een huisbezoek volgde en bij meting bleek dat er, bij slimme plaatsing, wel plaats was voor 10 panelen. Zo geschiedde. De plaatsing, bij hevige storm, was in een ochtend klaar. Alles werkt prima, zonder problemen. Het beste review is waarschijnlijk dat ik daarna geen contact meer heb gehad. Zou niet weten waarvoor. Zo hoort het en zo moet het.

Duidelijk, vriendelijk en nuchter

Bij de eerste kennismaking hadden wij er al een goed gevoel bij. We kregen een duidelijke uitleg over de (on)mogelijkheden. Naast zonnepanelen wilden wij ook een nieuwe verwarmingsketel. Ook hier enkele voorstellen voor gekregen met voors en tegens. Eenmaal gekozen en besteld was de communicatie helder. Het plaatsen ging super. Leuke, gezellige mannen en alles netjes afgewerkt. Wij zijn er blij mee!

• Nazorg en Garantie

Goede voorlichting, offerte, en uitvoering van de installatie.

Een prima Prijs en Kwaliteit zijn gepaard gegaan met een goede uitvoering. Nazorg heb ik nog ervaring geen ervaring mee, maar daar verwacht ik ook alleen maar een goed resultaat.

• Nazorg en Garantie

Sijm Technische Installaties: betrouwbaar en zorgvuldig.

Via Sijm Technische Installaties heb ik 14 Duitse zonnepanelen met een lange garantieperiode aangeschaft. Vooraf werd ik zowel mondeling als schriftelijk goed geïnformeerd over de verschillende merken en geadviseerd over de beste keuze in mijn situatie. De plaatsing van de panelen op het dak, het maken van de aansluitingen en de aanpassingen in de meterkast verliepen probleemloos in 1 dag. Ook de nazorg is bij dit bedrijf in goede handen, want nog enkele bestaande vragen na de inbedrijfstelling werden via de telefoon of de mail snel en duidelijk beantwoord.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende vakman met kennis van zaken.

Onze ervaring met Ed Sijm Installatietechniek is dat hij je goed weet te adviseren over zonnepanelen. De installatie van onze nieuwe luchtverwarming met ventilatiebox, en later de plaatsing van zonnepanelen, is allemaal tot onze volle tevredenheid uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

een goed en vertrouwd adres voor zonnepanelen

In 1 dagdeel werden 10 zonnepanelen vakkundig geplaatst en konden wij dezelfde dag gebruik maken van een app om de energie opbrengst te volgen.

• Nazorg en Garantie

Korte lijnen en duidelijk advies.

Blij met onze aanschaf door ons van te voren goed hebben laten adviseren.

• Nazorg en Garantie

Het systeem werkt als een zonnetje

Zeer goede ervaring met Sijm Techniek, hij komt altijd zijn afspraken na en levert vakwerk af. Na vakkundig advies hebben wij goedgeinformeerd een systeem gekozen met micro-omvormers. Dhr Sijm is daarna bij ons op het dak wezen kijken om de optimale opstelling te bepalen. In tegenstelling tot een andere partij welke alles via satellietbeelden wilden oplossen en een veel duurdere opstelling voorstelde. Systeem draait nu ruim 6 maanden als een zonnetje, zowel de panelen als ook het uitlezen via de App via het internet.

• Nazorg en Garantie

Goed advies, montage volgens afspraak en goede resultaten

Aanvraag voor extra cv radiator is echter niet opgevolgd.

Veel kennis en ervaring

In Februari 2017 bij Ed Sijm op een open dag geweest. In 2018 een ander huis gekocht en bij Ed advies gevraagd om de energiekosten om laag te brengen. Conclusie was de aanschaf van een hybride warmtepomp en 16 zonnepanelen. In 2019 en 2020 zijn er ieder naar nog 12 zonnepanelen bijgeplaatst door Ed. Nu liggen er aan de Oost-, West- en Zuidzijde zonnepanelen op het dak. Ieder contact moment is prettig en er komt altijd een oplossing of advies.

• Nazorg en Garantie

Vakbekwaam in techniese installaties zowel Zonnepanelen als warmtepompen

Ed heeft bij ons zowel een warmtepomp, vloerverwarming en extra zonnepanelen geïnstalleerd. De installatie is keurig en vakkundig geïnstalleerd. Wij zijn dan ook erg tevreden. Hij heeft de leidingen en kabels keurig weggewerkt zowel binnen als buiten. De warmtepomp werkt goed en doet wat er is beloofd.

komen afspraken na

Vriendelijke personen die vakbekwaam zijn en afspraken nakomen. Bij storing wordt er snel gehandeld

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden over het geleverde werk!!

Net voordat het echt koud begon te worden kreeg ik mijn nieuwe ketel. Ik ben er zeer tevreden over. De afspraak werd keurig nagekomen en alles was snel geregeld. Ik ben blij da ik voor Sijm techniek heb gekozen. Ze hebben ook diverse ketels bij mijn buren in straat vervangen en daarom koos ik voor Sijm.

Over Techniek Nederland