Vakkundig en totaal-oplossing in één hand

Schimmel Techniek gekozen vanwege het feit dat zij als hoofdaannemer het hele project in eigen beheer uitvoeren. Daarnaast in staat zijn een goede passende oplossing te bieden voor een niet alledaagse woning.

• Nazorg en Garantie

Korte lijnen en afspraak is afspraak.

Na wat informatie via de app en wat korte gesprekken met Patrick via de mobiele telefoon wisten wij welke kant we op gingen. Samen met de buren een informatie bezoek afgelegd in Barneveld bij het duurzaamheids centrum. Ook om te kunnen ervaren hoeveel geluid een warmtepomp maakt om zeker te weten dat er niemand last heeft van onze warmtepomp installatie. Na wat rekenwerk en mogelijke opties besproken te hebben was de keuze snel gemaakt. Instalatie netjes geleverd volgens afspraak en ook door vakkundige monteurs geplaatst. Verpakkingsmateriaal hebben ze meegenomen en na oplevering een goede uitleg. Na 4 maanden gebruik hebben we op afstand samen nog wat instellingen aangepast met de service planner. Kortom, wij zijn zeer tevreden en raden dit iedereen aan.

• Nazorg en Garantie

Perfect in techniek en meedenken

Na wat problemen om in contact te komen net voor en na de bouwvak vakantie , uiteindelijk gelukt Binnen de beloofde week offerte voor All electric warmtepomp en warmtepomp boiler , opdracht gegeven en installatie binnen 3 weken geregeld. In de tussentijd samen oplossing gevonden om warmtepomp boiler te laten aangaan op lage stroom prijzen ivm dynamisch energie contract. Als enige bij ons in de buurt de niet meer noodzakelijke afvoerpijp van de CV ketel verwijderd en op de schoorsteen een kap aangebracht om inregenen te voorkomen Klein detail maar heeft grote lekkage problemen voorkomen ,

Top bedrijf.

Ik heb zonnepanelen laten leggen. Het personeel was erg deskundig en ze werken erg netjes. Alle afspraken werden nagekomen. Ik ben erg tevreden.

• Nazorg en Garantie

Absoluut aan te bevelen , zeer goed geholpen

Nadat de leverancier het bestelde niet kon leveren heeft schimmel er alles aan gedaan om ons met een alternatief te helpen . Erg prettig contact met planning en monteurs . Bij een volgende verbouwing zal ik ze zeker weer benaderen . Service zoals van schimmel is zeldzaam geworden .

Doordachte oplossingen

Een reëel plan en een naadloze uitvoering. Alles wat je zoekt in een installateur vindt je bij Schimmel Techniek onder één dak. Geen eilandjes maar een totaalaanbieder die staat voor kwaliteit en een partij die bij onze problemen heeft omgebogen naar uitdagingen en vervolgende deze volledig naar wens heeft opgelost.

Ervaren en meedenkende personeel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundig, snel en vriendelijk.

De mannen van Schimmel hebben duidelijk verstand van zaken. Zij zorgen voor integraal advies en kijken over de grenzen van het traditionele heen. Onze wensen als klant stonden steeds centraal en er werd deskundig advies gegeven over wat wel en niet kan. Toen de keuze voor de installatie (hybride systeem) eenmaal gemaakt was, werd dit alles snel en in goed overleg geplaatst. Ook na het plaatsen bleef Schimmel bereid om het systeem optimaal te laten functioneren en kwamen ze daar meerdere keren voor terug. Communicatie met het kantoor verliep vlot en duidelijk. Dikke pluim voor dit bedrijf!

Degelijk vakmanschap

Uitstekende installatie van een luchtwater warmtepomp. Klein kritiekpuntje was het niet direct meeleveren van een internetmodule. Die nalevering is wat uitgelopen.

goede ervaringen

vakkundig en vriendelijk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijn bedrijf met medewerkers die meedenken en prima werk leveren

Schimmel Techniek Duurzame Installaties heeft in mijn jaren 50 huis een vraaggestuurd comfortventilatiesysteem (WTW) aangelegd waarbij natuurlijk wat compromissen nodig waren die in nieuwbouw natuurlijk niet voor hoeven te komen. Goed meegedacht hoe alle kanalen konden lopen en voor elke ruimte in huis een route kunnen vinden zonder dat dit dit in zicht is! Behalve natuurlijk de ventilatieopeningen in alle ruimten. De inblaas bleek te veel lawaai te maken; dit is echter direct verholpen met extra groot diameter inblaasventiel en extra demping. Mooi Werk! Afspraken over wat ik zelf zou doen en wat zij ook prima nagekomen en geen (financiële) verassingen achteraf.

• Nazorg en Garantie

Snel gerealiseerd en netjes geïnstalleerd.

Gebeld voor informatie en voor ik het wist hing de airco al! Goede prijs en service.

storing goed opgelost

nvt

Correct en oplossingsgericht

Een enthousiast bedrijf die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, oplossingsgericht zijn en goede kennis van zaken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Jong en dynamisch bedrijf! Uitstekende service

Persoonlijke benadering en echt meedenken van de eigenaar! Vriendelijk en net personeel, keurig werk geleverd!

Komen afspraken stipt na

Na uitgebreide selectie procedure gekozen voor Schimmel Stipte naleving van afspraken Goede en heldere communicatie

• Nazorg en Garantie

Verstand van zaken. Prettige en deskundige mensen

Top bedrijf vriendelijke vakkundige mensen

• Nazorg en Garantie

2 Airco's laten plaatsen. Eerlijk en goed geïnformeerd. Plaatsing keurig, erg vriendelijke jongens. Super blij mee.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer overwogen advies, niet altijd voor t goedkoopste, maar voor t slimste

De warmtepomp die we in 2019 hebben geplaatst is gelijk voorzien van de juiste besturing en past echt PRECIES in de daarvoor bedoelde systeemruimte . Werkt nu al ruim een jaar super! ChapeauX

Over Techniek Nederland