betrouwbare en vakkundige mensen die goed meedenken

Het bouwen van een huis is zo veelomvattend dat je specialisten nodig hebt voor verschillende onderdelen. De elektrische installatie en alles wat daarbij hoort (lichtplan, zonnepanelen, alarminstallatie, beveiligingscamera's etc) heb ik aan Beyer uit handen gegeven en dat is een verstandige keuze geweest. Pro-actief meedenken en op tijd het werk uitvoeren zijn onmisbaar in het bouwproces. Wij zijn heel blij dat Beyer dit voor ons heeft gedaan.

• Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid