Goed contact, nette afhandeling

Goed contact, nette afhandeling

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zonnepanelen lagen binnen een week al op het dak, Zeer vakkundig advies.

Na verschillende offertes te hebben vergeleken zijn we uitgekomen op Ronald Snijders. De zonnepanelen lagen al binnen een week op het dak. Zeer vakkundig advies en erg fijne service. Ik kan me vinden in de rest van de positieve reviews die ik heb gelezen op de website. Ik beveel ze ter harte aan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uiterst professioneel en doortastend in de aanpak.

Ik woon in een appartement met een plat dak. Ben al in 2018 begonnen om zonnepanelen op het dak te realiseren en had de moed bijna verloren tot ik in 2022 met Ronald Snijders in contact kwam, die mij heel professioneel voorlichtte over de mogelijkheden voor onze situatie. Dit plan uitgewerkt en groen licht verkregen op de ALV op 30 nov. 2022. Kort samengevat: Het dak vol leggen met 182 zonnepanelen. Alle eigenaren kregen de mogelijkheid om met eigen zonnepanelen “elektriciteit neutraal” te worden en hebben hier ook allemaal gebruik van gemaakt. Het restant van 35 zonnepanelen is aangewend t.b.v. de voorzieningen in het gebouw. Bovendien zijn er op eigen terrein 2 oplaadpunten voor elektrische auto’s gerealiseerd. En dit allemaal binnen de 6 maanden.

professioneel

heldere communicatie, zich houden aan afspraken

Kundige en vriendelijke elektricien

Al voordat de opdracht verstrekt was advies gekregen. Ronald Snijders is zeer kundig, denkt met je mee over oplossingen en mogelijke toekomstige opties en is vriendelijk in de omgang. Ook duidelijk in zijn communicatie. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen!

Keurig vakkundig werk

Bij mij is plafondverwarming aangebracht in de badkamer. De ervaringen met Ronald Snijders en zijn team zijn altijd goed. Ook ditmaal is weer keurig vakkundig werk afgeleverd.

• Nazorg en Garantie

Uitstekend werk met goed advies

Ronald Snijders gebeld voor het vervangen van de meterkast. Keurig uitgevoerd met gelijk een voorbereiding voor een toekomstige elektrische auto oplaadpunt.

Vakkundig, meedenkend en precies

Ronald is een vakkundig elektricien. Wij hadden een storing in een van de groepen, waar we achter het verlaagde plafond moesten zijn. Ronald is heel pragmatisch te werk gegaan en heeft met uiteindelijk 2 kleine gaten in het plafond moeten maken om het probleem op te lossen. Zeer tevreden met het geleverde werk en het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Prima vakmanschap en uitstekende adviezen

Er wordt altijd meegedacht wat heel fijn overkomt.

Goed en betrouwbaar!

Goed en betrouwbaar

Prima werk.

Al mijn verlichtingsbronnen vervangen door led verlichting. Er moeten nog een paar dimmers en omvormers geplaatst worden, maar Ronald Snijders heeft alles naar tevredenheid opgelost.

Prima en netjes werk.

Fijn om ook wat toelichting te horen op vragen.

Vriendelijke, vakkundige service.

In goed overleg worden elektrotechnische zaken vakkundig uitgevoerd. Ook wordt goed meegedacht en worden deugdelijke materialen gebruikt. Er is wel een wachttijd. Maar uiteindelijk wordt het werk wel goed gedaan. Voor bloedspoed is gelukkig meestal wel tijd. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Staan altijd direct klaar voor professionele hulp

Als er een probleem is met de electra, en ik benader Ronald Snijders, krijg ik altijd heel snel, of direct, antwoord. Zo nodig konen ze dezelfde dag langs om te helpen. Ik ben zeer blij met de dienstverlening en super aardige en nette mensen binnen dit bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Prettig bedrijf met vakkundig personeel en dat meedenkt met haar klanten.

Prettig bedrijf met vakkundig personeel en dat meedenkt met haar klanten.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk en werken hard door

Electra werkzaamheden kosten nu eenmaal tijd maar ze werken goed en snel

• Nazorg en Garantie

Prima werk afgeleverd en er wordt heel goed meegedacht

Dit bedrijf komt professioneel over. Vooral de suggesties om tot een beter resultaat te komen worden door ons erg gewaardeerd. Over nazorg kan ik nog niets zeggen, tot nu toe geen issues gehad.

Wederom net werk geleverd conform afspraak

Wederom net werk geleverd conform afspraak

Snel en goed werk

Het contact was zeer prettig. We kregen op korte termijn adequaat advies en de klus was daarna snel geklaard. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service en deskundig advies en installatie

Ronald reageert snel op bellen en mail. De uitgebreide offerte met deskundig advies had ik met een paar dagen binnen. Na akkoord, werd Het laadpunt voor de elektrische auto, in overleg, binnen anderhalve week vakkundig gemonteerd. Nazorg voor de bijbehorende app was ook dik in orde.

komt afspraken na... vakwerk

Vakmensen die het werk conform afspraak netjes uitvoeren!

• Nazorg en Garantie

Service en kwaliteit staan centraal

Uitstekende ervaring met deze professionals. Bij het vervangen van de groepenkast en het aanleggen van een kookgroep werden vooraf heldere afspraken gemaakt. Hierbij werd ook al rekening gehouden met de mogelijkheden voor zonnepanelen en een warmtepomp. Fijn dat er meegedacht wordt.

service

Goede service komen hun afspraken na.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig werk, vriendelijke monteur, goede communicatie

Diverse stopcontacten gemonteerd, lichtpunten gemaakt en groepenkast vervangen.

Alles prima verlopen

Alles is prima verlopen. We zijn tevreden met het bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Ronald Snijders Elektrotechniek B.V.

Ronald Snijders Elektrotechniek is een dynamisch elektrotechnisch installatiebedrijf uit Noordwijk, die de wensen van de opdrachtgever centraal zet. Door onze persoonlijke benadering bieden wij passende oplossingen voor al uw wensen op elektrotechnisch gebied voor zowel nieuwbouw-, verbouw- en renovatieprojecten. Zowel bedrijven als particulieren kunnen bij ons terecht voor alle voorkomende elektrotechnische werkzaamheden.

Over Techniek Nederland