Ron cv service is in 1 woord geweldig en leverd goed werk af.

Ron cv service geeft altijd goede service en goed advies. Gisteren een nieuwe cv ketel opgehangen en alles prima uitgelegd.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke taal, doorpakker, levert keurig werk af!

Alles als goed ervaren!

• Nazorg en Garantie

Blij met Ron,prima correcte service.

We zijn al meer dan 10 jaar klant en steeds zeer tevreden ,zeer deskundig advies en komt altijd de gemaakte afspraken na.

Nieuwe ketel geplaatst, netjes gewerkt, zeer vriendelijk en goeie uitleg

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima heel verzorgd werk en correcte afspraken!

Ron en medewerker waren stipt op de afspraak, voerden de werkzaamheden zeer verzorgd uit en we kregen een duidelijke toelichting voor het gebruik van ons nieuwe toestel. De kleine lekkage in een leiding van de boiler werd probleemloos en bij wijze van service gratis hersteld!

Betrouwbaar vakmanschap

Echt fijn om iemand zijn werk met zijn hart te zien doen Nog iemand die 'menselijk' en 'te vertrouwen' is, echt en correct, duidelijke uitleg dit alles samen met kwalitatief en net werk.

geweldig werk geleverd

vriendelijk correct

• Nazorg en Garantie

Ron, je bent een vakman en denkt ook aan de klant. Chapo.

Beste Ron, wij zijn heel blij met jou. Je hebt ons uitstekend geholpen. Een vakman ten top, met een luisterend oor naar de klant toe. Wij zijn heel tevreden. Je streeft naar perfectie en dat lukt heel aardig. We gaan genieten van onze nieuwe CV-ketel. Bedankt. Groet en tot de volgende onderhoudsbeurt.

Super Ron!

Heel hartelijk dank voor de goede en prettige installatie van onze nieuwe CV ketel. Ron en team zijn erg vriendelijk en kundig. Neemt echt de tijd voor de klant en alles was netjes na afloop, zelfs mijn plafond netjes gemaakt. Blije klant!

Snelle service

Cv ketel steeds in storing. ( Niet van Ron gekocht )hij keek er na en heeft ons tijdelijk geholpen tot hij onze nieuwe kon hangen. Gisteren de nieuwe opgehangen. Alles via afspraak. netjes afgewerkt. Nemen hun tijd voor de uitleg. Een aanrader

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Betrouwbaar advies en uitstekende service!!

Al meer dan 15 jaar onze cv ketel door Ron laten onderhouden en nu ook onlangs een nieuwe door hem laten installeren!

Topservice

Keurig advies en installatie. Transparant in advies.

Top service!

Top service met goede uitleg en advies.

• Nazorg en Garantie

m`n eerst ervaring is zeer positief

M n eerste ervaring is zeer positief, een nuchtere ervaren monteur met kennis van zaken.

• Nazorg en Garantie

Een hele goede vakman !!!

Een hele goede vakkundige man!! Hij neemt de moeite , als je vragen hebt , om alles uit te leggen! Heel klantvriendelijk!!

Fantastisch!!

Snelle service ( smorgens gebeld, uurtje later al aan de deur) en gelijk opgelost..!! terwijl hij eigenlijk geen tijd had. En ik geen service contract heb bij dit bedrijf. Super lief om mij te helpen.. er zijn gelukkig nog bedrijven waar je geen nummer bent. Dit zeg ik naar aanleiding dat mijn eigen cv monteur mij 9 dagen in de kou heeft gelaten! Uit wanhoop Ron cv gebeld.

Vakman

Ron komt hier al heel wat jaren voor onderhoud cv ketel. En bij problemen staat hij er zo. Net nieuwe cv ketel door hem geplaatst. En voor deze plaatsingsafspraak geen wachtlijst. Ron ga zo door.

Probleemm opgelost

Vloerverwarming werkte niet naar behoren, verschillende mensen gevraagd, maar niemand kon het oplossen. Ik kreeg Rin zijn nr. Via via. Ik belde hem en kon al snel komen. Ron kon het probleem snel oplossen. Waar wij Super blij mee zijn.

• Nazorg en Garantie

Ron heeft mij in de afgelopen jaren altijd erg goede service verleent m.b.t. de CV-ketel en het is dat ik naar een nieuwbouwwoning ga die van het gas af is anders was het wat mij betreft nog jaren zo doorgegaan. Een vakman die altijd voor je klaar staat en ook vriendelijk in de omgang is!

Geweldige service

Nieuwe ketel geplaatst, netjes gewerkt, zeer vriendelijk en goeie uitleg

Prima werk geleverd!

Voor de eerste keer onderhoud laten uitvoeren door Ron CV Service. Vriendelijke vakman. Heeft alle tijd om een duidelijke uitleg te geven over wat er uitgevoerd is. Vragen worden direct en goed beantwoord. Geeft goed advies.

Snelle eerlijke service

Cv ketel kapot gevallen savonds en de zelfde avond nog gemaakt

Diet zinnias werk perfect

Eerlijke man en klant vriendelijk doet zijn werk zoals het moet. Aan te raden Ron cv service&onderhoud

• Nazorg en Garantie

Ron is een echte vakman die perfecte service biedt

Al meer dan tien jaar zorgt Ron ervoor dat onze cv probleemloos functioneert. We hadden ooit een storing op kerstavond. Geen probleem, hij stond binnen een uur voor de deur.

• Nazorg en Garantie

Mijn ketel is weer goed verzorgd en hij doet het prima

Over Techniek Nederland