Onze CV ketel is slechts 4 jaar geleden geïnstalleerd en functioneerde 1460 dagen perfect tot de dag dat de monteur van Romijnders langs kwam voor de onderhoudsbeurt. De onderhoudsmonteur heeft de ketel uit elkaar gehaald en vervolgens goedgekeurd, er waren geen gebreken. Direct na dit bezoek, treedt er echter een defect op. De ketel maakt een enorm lawaai als er warm water wordt gebruikt. De storingsmonteur heeft geconcludeerd dat het geluid vanuit de ventilator komt en dat de ventilator vervangen moet worden. De kosten hiervan bedragen 400 euro! Romijnders weigert de kosten voor hun rekening te nemen. Terwijl het defect direct na demonteren door hun monteur ontstaan is en deze monteur de ketel zojuist goedgekeurd had. Ze hanteren dus geen enkele garantie op hun onderhoudsbeurt.
Leerlingmonteur Sven en leermeester Marcel zijn net weg. Was gezellig en ze laten nog mooi vakwerk achter ook . Top ...en bedankt mannen !!
Mijn ervaring met Romijnders Service is uitstekend..
Monteur die erg goed meedenkt! Zeer tevreden!!
De mensen van Romijnders werken snel en stipt, en denken mee als er onverwacht problemen naar voren komen.
Goed geadviseerd, nette prijs, deskundig uitgevoerd
We hebben een onderhoudscontract gehad met dit bedrijf. Vanwege een cv-ketel storing hebben we een afspraak gemaakt. De monteur heeft letterlijk onze werkende cv-ketel kapot gemaakt. Er was geen optie meer en we moesten een nieuwe ketel bestellen. Ze hebben ons beloofd dat we na 3 werkdagen een nieuwe ketel zal ontvangen. Met een grote verwarring na 3 dagen heb ik ze gebeld en ze zeiden dat er een miscommunicatie was tussen de monteur en het bedrijf en ze hebben geen cv-ketel op voorraad en ze moeten voor ons een ketel bestellen. Ik heb dan per direct mijn opdracht geannuleerd en mijn onderhoudscontract opgezegd. We hadden voor 10 dagen geen warm water en geen verwarming en ze hebben ook niet eens een excuus aangeboden. Ik vind dit bedrijf zeer onbetrouwbaar, onvriendelijk, onprofessioneel.
Beste Afsaneh, Allereerst bedankt voor je feedback. We hebben jouw klacht intern besproken en er is inderdaad iets mis gegaan bij het met spoed bestellen van een nieuwe cv-ketel. Uiteraard proberen wij onze klanten naar 100% tevredenheid te helpen, soms lukt dat niet door drukte en onderbezetting door Covid. Onze welgemeende excuses hiervoor, dit had niet mogen gebeuren. Jammer dat je het onderhoudscontract hebt opgezegd, maar wij begrijpen de teleurstelling. Bedankt voor het vertrouwen in de afgelopen jaren. Mocht je in de toekomst toch nog een keer gebruik van onze diensten willen maken, dan staan wij uiteraard graag weer voor jullie klaar. Met warme groet, Team Wonen
Weliswaar lange levertijd (corona), maar prima werk geleverd.
Het onderhoud is correct en volledig, als de monteur iets opmerkt wat verbetering behoeft geeft hij dat ook direct aan.
Uitstekende service
JESSE is een gouden kracht die heel geconcentreerd en zorgvuldig werkt
Al jaren de service van Romijnders altijd goed , vriendelijke monteurs dat geeft vertrouwen als je door de jaren heen voorr het onderhoud komen. Dank daarvoor.
Fijne en vriendelijke monteur, goede communicatie over kosten en onderhoud
Prima bedrijf voor ketel onderhoud, maar communicatie naar klanten kan beter moet veel achteraan bellen.
Heb bij jullie al vele jaren een onderhouds contract,naar tevredenheid, krijg nu een rekening voor verrichte werkzaamheden . Het werk is goed gebeurd,maar er wordt voorrij kosten berekend en ook nog installatie monteur tarief. dit is naar mijn mening wat te veel van het goede,maar....!
Gemelde storing zelf opgelost. Half uur na melding heb ik Romijnders hiervan op de hoogte gesteld. Zou de melding dus annuleren. Er is dus geen service monteur aan de deur geweest. Gang van zaken is zeer irritant te noemen.
Een jaar na installatie nieuwe ketel meer gasverbruik. Dit was vreemd, tegen alle verwachting in. Een dag na melding een monteur in huis die zeer kundig alles naliep en bijstelde (eco-stand en warmwaterpomp) Ook een schakelaar plaatste tussen Electr.bron en pomp vloerverwarming. Hierover zeer tevreden ! Ik vraag me wel af waarom bij installatie dit niet meteen zo gedaan is ?
Communicatie met dit bedrijf luidt en duidelijk. Ook een vriendelijke en beleefde monteur.
We hebben een contract (service-plus), maar als de monteur is geweest voor jaarlijkse controle is er altijd wat. De monteur moet dan weer terugkomen. Ook krijgen we facturen terwijl we een service-plus contract hebben, dat o.a. inhoud dat er geen arbeidsuren worden berekend!!
Het heeft een half jaar geduurd voordat ze mijn verwarming hebben gemaakt, heb er continue achteraan moeten bellen en mailen anders had het nog zeker een half haar tot een jaar langer geduurd. Heb maanden lang in de kou gezeten, echt belachelijk voor woorden. Uiteindelijk hebben ze het prima gemaakt, al hebben ze met geen woord gerept over terug plaatsing vd schotten, daar ben ik zelf achter gekomen. maar goed de weg er naartoe was een regelrechte ramp, te schoftig voor woorden.
Kundige advisering en analyse van een probleem. En professioneel opgelost.
S,morgens gebeld en in de middag binnen een kwartier geholpen en klaar was de cv.
Prima
Deze monteur was nieuw voor ons maar hij heeft een probleem opgelost waar we al lange tijd tegen aan liepen. We zijn er superblij mee!
Onze aannemer Boerboom had geen gelegenheid om radiator en laaghangend toiletreservoir te vervangen en adviseerde contact met Romijnders Service BV. Snelle reactie van dit bedrijf en prima vakmanschap. Complimenten!
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.