

Na jarenlange redelijk tot goede ervaringen met de onderhoudsmonteur bleek bij een storing afgelopen oktober dat er wat vervangen zou moeten worden. Om tot een afspraak te komen hiervoor diende elke keer het initiatief van ons uit te moeten komen en heeft het een 6 tal mails en even zoveel telefoontjes gekost waarin doodleuk werd verteld dat het niet ingepland kon worden en er ook geen idee was wanneer dit wel kon plaatsvinden. Totaal geen afstemming tussen de onderdelen onderhoud en installatie die elkaar de schuld geven en dus niet met de klant communiceren. Uiteindelijk is het dan vorige week na ruim 4 maanden verholpen.
Duidelijke communicatie van offerte tot het installeren van de nieuwe CV keten en een nazorg zoals je graag wilt. Installatie werd gedaan door een vriendelijk team die netjes en professioneel te werk ging. Alle troep werd netjes opgeruimd en de ruimte werd schoon achtergelaten. Ook werd er een goede uitleg geven. Helaas ging de ketel begin van de avond in storing maar na een telefoontje werd er direct actie ondernomen en was er binnen een uur een monteur die de storing kon oplossen. Sindsdien geen problemen meer.
correcte afhandeling bij een storing (lekkage cv ketel. Maken afspraak in winterperiode ( drukte storingen) Gemaakte afspraak correct nagekomen ( plaatsing nieuwe ketel)
Afgesproken om de ketel en hybride warmtepomp te onderhouden. Komt er een monteur die de verwarmingsketel schoonmaakt maar niet de hybrideverwarming, daar komt weer iemand anders voor??? En ik heb een rekening gekregen voor het onderhoud, maar ik heb een contract, daar betaal ik al maandelijks aan u. Vreemd!! Graag een reactie Vriendelijke groet Karel van Santen
de monteur was zeer klantvriendelijk en had eigenlijk direct al in de gaten wat het probleem was en kon dat eigenlijk vrij snel afhandelen
Snel ter plaatse na storingsmelding. Deskundig personeel.
altijd volgens afspraak, als het niet door gaat wordt je gebeld voor een andere afspraak. en een bevesteging via de e-mail
Er was duidelijk sprake van een lekkage maar niet kunnen vinden, toen monteur weg was heb ik de lekkage wel kunnen vinden: een gaatje in een kunstsof cv leiding op de verdieping bij de verdeler boven meterkast. Bij het onderzoek hebben we door tikken op het exp.vat duidelijk twee geluidniveau waargenomen dus conclusie exp.vat was in orde maar heeft monteur toch maar vervangen ....
Keurig op tijd arriveerden de werkers. Met 2 mannen sterk. Perfect werk afgeleverd. |
Snel gereageerd op storing snel verholpen zeer correcte medewerkers
Het bedrijf komt zijn afspraken na. En hoewel de monteur erg jong was en pas een paar maanden aan het werk, was het een topper. Deed zijn werk heel goed, en vroeg om hulp bij het bedrijf bij een klein probleem. Dat vind ik nou een compliment waard. Kortom erg tevreden! Thomas je bent goud waard.
De monteur was al voor 7.30 uur bij mij. Een vriendelijke en correcte persoon. Ook een vakkundige monteur, die plezier in zijn werk heeft. Al vele jaren bij jullie werkt.
De installateur verscheen netjes op het afgesproken tijdstip en heeft vakkundig de nieuwe CV en warmwaterketel geplaatst. Voor vertrek heeft hij netjes de werkplek opgeruimd en mij summier, maar afdoende, de nieuwe kamerthermostaat uitgelegd. En alles werkt naar behoren. Ik ben al bijna 30 jaar een tevreden klant van Romijnders en zie dat voorlopig ook zo blijven.
Het was een prettig contact. De monteur liet tijdig weten dat hij wat later zou komen ivm files.
Zeer positief
Bijlagen, gescand door Gmail zijn door mij niet te openen. Daarom zou ik u vriendelijk willen verzoeken dit soort bijlagen niet meer naar mij te sturen. Met vriendelijke groeten, Mevrouw I. Diepen
Vandaag kreeg ik Francis Orth aan de lijn omdat er iets niet klopte in de facturering. Zij was heel hulpvaardig en helder. Ze loste het probleem meteen daadkrachtig op. Zeer prettig contact, geeft vertrouwen in het bedrijf.
Niet alleen het maken van de offerte voor een nieuwe CV-ketel ging snel, maar ook de plaatsing. Een leuke en gezellige monteur die alles prima fikste!
We wilden klant worden, onze oude ketel ging kapot en ondanks grote winterdrukte werd er binnen 1 week een nieuwe ketel geïnstalleerd. Thomas, de jongeman die hiervoor kwam, had nogal wat tegenslagen (verkeerde en ontbrekende spullen). Hij moest meerdere keren rijden om spullen aan te schaffen. Zijn vrijdag verliep nogal frustrerend. Maar hij bleef zeer vriendelijk, legde alles uit, werkte door totdat het helemaal in orde was en ruimde daarna ook alles heel netjes op. Zeer tevreden dus. Ook met de nieuwe ketel.
Teveel slechte ervaringen gehad, apart mails voor gestuurd. Wij stoppen als klant
De monteur heeft onderhoud uitgevoerd op een rustige en vakkundige manier. Vragen beantwoord en alles schoon achtergelaten.
Mijn ervaring is goed
Ik heb een jaarlijks onderhouds contract van 166.euro. controle van ongeveer een half uur. Al 10 jaar of langer. Maar nu er onderhoud gepleegd moet worden moet je voorrijkosten betalen plus de monteur. Onderdelen begrijp ik dat je die moet betalen. Ik ga er vanuit dat ik alleen de kamerthermometer hoef betalen. Anders heeft een onderhoudscontract geen enkele zin. Er is nog meer fou gegaan met afspreken. Graag antwoord hoe dit opgelost gaat worden
Goede monteur,net en vlug àlles afgewerkt.
Ik heb 2 minpunten De afspraak was om 7.30 maar kwamen om 8.45 Na 5 dagen lekkage in de ketel toen ik bede naar de storingsdienst toen heb ik bijna een uur in de wacht gestaan Ook had ik afgesproken met Nick over een thermostaat maar heb ook deze niet gekregen zelfs nog gemaild Vriendelijke gr Patricia vernes
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.