

Marcel van Romijnders heeft vandaag onze nieuwe cv ketel geplaatst. Hij werkte gestructureerd en netjes. Hij gaf duidelijk aan hoe de plaatsing zou gaan, water en gas werden even afgesloten, en heeft een duidelijke instructie gegeven hoe de ketel te bedienen.
Fijn en goed overleg bij zowel aanbesteding als plaatsing van HR-ketel / CV-installatie .
CV ketel foutmelding… meerdere onderdelen aan vervanging toe dus nieuwe ketel zsm want ik heb een B&B dus gasten konden niet douchen…. Andere ochtend 07.30 al een nieuwe ketel op de stoep en geplaatst, SUPER! Ik blij en m’n gasten blij! Dank allemaal!!!!
storing snel en vakkundig verholpen door een vriendelijke monteur
Geheel tevreden over de geleverde diensten
Rekening ontvangen terwijl wij een service contract hebben van 1 uur en 45 minuten. Tip laat klanten iets tekenen na afloop van een servicebeurt om misverstanden over de duur van een onderhoud te voorkomen. Nog een tip. Wij zijn met ongeveer 9 bewoners van de Regenboog overgestapt naar Romijnders. Zorg zoveel mogelijk voor eenzelfde monteur. Voor de ene monteur is de ketel een makkie en de andere heeft er moeite mee. Dat bespaart ook jullie aan kosten. Ook voor onderdelen bv een filter is dit handig. Jesse die bij ons is geweest was blij dat ik hem het artikelnummer van de filter kon overhandigen. Filters zijn nu bij niemand vervangen. Hoop dat het een in de toekomst zal worden opgelost.
Zeer vriendelijke en kundige monteur , zeer net gewerkt , en ook verteld waar alle extra,s voor dienen . Opmerking , zeer tevreden over de geleverde diensten . M.vG , Hans Eissing .
De offerte is door de onderhoudsmonteur niet goed ingevuld. Moest telefonisch een correctie aanbrengen. Nadat de offerte is op gestuurd kreeg ik een tegenbericht waarom ik geen drukvat bij heb genomen. in de bijlage staat: BIJ EEN NIEUW GEPLAATSTE CV KETEL KOMT EEN VEILIGHEIDSPAKKET ERBIJ, waarin staat dat er een drukvat erbij zit. De onderstaande 5 sterren zijn voor de monteur. De 4 sterren voor het kantoor ,daar kan dus nog verbetering in plaats vinden.
Adequaat advies. Communicatie via e-mail. Installatie op tijd en conform afspraak.
Volgens afspraak en netjes.
Cv-ketel kapot, ouderdom. Na goed geadviseerd te zijn door een uiterst vriendelijke storingsmonteur van Romijnders, heeft monteur Marcel een nieuwe cv-ketel geplaatst. Marcel heeft keurig netjes gewerkt, met respect voor onze woning.
Er is nog geen afspraak met mij gemaakt, noch een dienst geleverd en ik krijg de rekening al toegezonden, met de tekst: "Wij hopen dat alles naar wens is verlopen." Vreemd naar mijn idee...
Hallo, Ben blij met de kachel en het onderhoud ervan tot nu toe. Schrik wel van de grote prijsstijging voor het contract. Klopt, alles wordt duurder....... alleen dit is wel een behoorlijke. Groet Ad
Vooraf goed advies, snelle levering en service. Na plaatsing uitleg van nieuwe CV ketels en werkplek netjes achter gelaten.
Snel geholpen, goede service. CV-ketel stuk en binnen 4 dagen een nieuwe CV-ketel. Complimenten. Monteurs zijn goud waard! Kan ik van harte aanbevelen. Godfried van Onna
Goede, deskundig medewerker, werkte secuur, maar was ook een prettig persoon.
Bij het zoeken naar de juiste ketel hebben we goed advies gekregen. De plaatsing is ook prima gegaan.
keurig werk geleverd, alles netjes opgeruimd, en goede uitleg gekregen. er is n nw ketel geplaatst.
We hadden een heel plezierig contact met onze monteur, Marcel. Hij was vakkundig en communiceerde op een open wijze. Zeker aan te raden.
en alles netjes afgewerkt.
Afgelopen winter ging mijn lucht verwarming stuk vrijdags avonds ,zaterdag morgen gebeld en de monteur kwam die zelfde dag en heeft het zo gemaakt dat het wel branden kon. Moesten onderdelen besteld worden en de week er op netjes gemaakt.
Ik heb nu tweemaal gebeld naar het bedrijf rond een vraag over mijn jaarcontract. Ik werd nu voor de tweede maal doorverbonden met de receptioniste. De medewerkster die de jaarcontracten behandelt houdt alle telefoons af. Dan denk ik : dit is toch een groot bedrijf. Is er maar een medewerker die me te woord kan staan ? Ik zei dat e.e.a. nogal amateuristisch op me overkwam, waarop de receptioniste zei dat ze daarin kon komen en dat ik ook kon mailen. Dit had ik echter al gedaan zonder antwoord te krijgen. Volgens mij hebben ze daar grote logistieke problemen.
Er is niemand langs geweest. Hoezo heeft u een factuur opgemaakt. Graag een afspraak.
Leon: goede en ervaren service monteur. Klant vriendelijk en meedenkend Paar maanden geleden telefonische afspraak gehad met een van de managers, betreft mogelijkheden tegen legionella. Is niet goed overgekomen denk ik. Leon wist van niets. Met vriendelijke groet Jan van den Hurk.
Onderhoud was het belangrijkste en tot zover ik kan beoordelen in orde, maar communicatie kan veel beter. Aanmelden lukte me twee keer niet (ik denk door iets met de site), bij navraag kreeg ik alleen een bevestiging dat ik was aangemeld, zonder aan te geven wat er precies mis ging. Toen ik daarna na een week nog geen telefoontje had gehad voor een eerste afspraak mailde ik wederom met de vraag wat er mogelijk was qua tijden/dagen, waarna er zonder overleg meteen een afspraak werd vastgelegd. Voor de afspraak ook geen verdere communicatie zoals een reminder via de mail of belletje van de monteur. Monteur zelf was vriendelijk en netjes.
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.