

Super vriendelijke monteur. Er mag wel meer duidelijkheid / transparantie zijn over de kosten. Ik krijg een factuur waarop dingen staat waarvoor ik niet wist dat ik die moest betalen. De monteur heeft inderdaad die dingen gedaan, maar ik wist niet dat dit deze kosten waren. Wellicht had ik andere keuzes gemaakt als ik dit had geweten. Een vulslang bijv kan ik ook prima zelf kopen of lenen bij iemand. Natuurlijk heb ik op het einde digitaal getekend, maar daar zie je op het scherm niet te kosten. De volgende keer zal ik daarop doorvragen, maar het is een gedeelde verantwoordelijkheid.
De mail met de factuur ontvangen we dubbel. Dagtekening factuur is 31-12-2024 en we ontvangen deze (per mail) pas op 13-01-2025. Bij vragen of onjuistheden van de factuur moet er binnen 8 dagen contact op worden genomen. Daarnaast moet de factuur binnen 14 dagen na factuurdatum worden betaald. De termijnen zijn dus al verstreken op het moment dat we de factuur ontvangen. Een verbetering zou zijn om de factuur ook op de factuurdatum te verzenden of de factuurdatum aan te passen. Op de prijsopgave waarvoor akkoord wordt gevraagd staat het volgende vanNefit gasregelblok ProLine Eco/NxT 24/30 € 136.73. Op de factuur staat echter een bedrag van € 213,14. Geen uitleg bij de factuur waar dit verschil in zit. Wanneer de prijsopgave exclusief BTW zijn, vermeldt dit dan ook duidelijk. Iedere 2 jaar zou er een onderhoudsbeurt moeten plaatsvinden. Jammer dat hier niet spontaan een afspraak voor stond ingepland en dat we hier zelf achteraan moesten. Tot slot: Een hele vriendelijke, rustige monteur die e.e.a. snel heeft geregeld. Daarnaast komen de monteurs altijd prima op tijd / volgens afspraak; top!
Beste, De factuurdatum was 31 december 2024, met verzoek binnen 14 dagen na factuurdatum te betalen. Echter ik ontving mail en factuur pas vandaag, oftewel 15 januari 2025. Lastig dan binnen 14 dagen betalen... Niet zo heel erg netjes eigenlijk. Maar ik heb meteen betaald! Doe er jullie voordeel mee.
Guter Service und sehr nette Monteure
Opeenstapeling van aanwijsbare tekortkomingen, traagheid, verkeerde bestelling, onterechte factuur (niet geleverde en geïnstalleerde producten / opgevoerde kosten) en verkwanselde nazorg. Het personeel is wél beleefd en empathisch tijdens de vele telefoongesprekken. Graag persoonlijk contact met lid van het managementteam om ontevredenheid toe te lichten. Wellicht kan lering worden getrokken uit dit relaas. Ik vind het spijtig om een lid van Techniek Nederland zo te recenseren, maar het is wel een oprechte ervaring. Al ruim 20 jaar klant, eerder geen opmerkingen.
Kundige medewerkers. Klantvriendelijk. Beleefd. Harde werkers. Op zulke mensen moet je zuinig zijn!
Klantvriendelijk, van administratie tot afdeling Planning tot degene die het technische werk uitvoerde (Marcel). Deskundig, goede service ook (bv. het gedurende de werkzaamheden gebruik kunnen maken van een door hem meegenomen kacheltje) + heel duidelijke instructie. Ik beveel Romijnders van harte aan!
Netjes, vriendelijk en vakkundig gewerkt .
Vorige week begaf na 24 jaar onze cv-ketel het. Na contact met Romijnders werd er direct een spoed plaatsing voor een nieuwe cv-ketel ingepland. De monteur (Marcel) die hem zou plaatsen kwam direct de situatie thuis bekijken (bereikbaarheid dak) en leverde ons voor het komende weekend twee tijdelijke kacheltjes. Hebben wij zeer op prijs gesteld. Vandaag is de nieuwe ketel geïnstalleerd door Marcel. Zeer vakkundig, plezierig en enthousiast heeft hij dit uitgevoerd.
Mijn ketel en lucht verwarming is snel en vakkundig gemonteerd door Marcel. Netjes en zorgvuldig te werk gegaan
Prima ervaring.
De vriendelijke medewerker komt op de afgesproken tijd en kent het apparaat al jaren. Dit geeft een vertrouwde en veilige indruk.
deze keer meteen 1e keer op geplande datum en tijd , voorgaande keren telkens verzet naar andere datum ga zo door kom op afgesproken datum en tijd dan volgende keer nog hogere waardering
Ondanks een op mij wat nonchalant overkomend verkoopproces (ik moest zelf het fout type CV corrigeren op een handgeschreven notitie/"offerte"), maakte de monteur dit tijdens de montage helemaal goed met zijn erg deskundige indruk. Ongevraagd werd de lay-out van de bestaande installatie (15 jr geleden geleverd door Cevesin/Romijnders) zelfs verbeterd door deze bescheiden, klantvriendelijke en erg hardwerkende Alex.
Top
Zeer beleefde hard werkende mensen , die bij aankomst je een hand geven en recht in de ogen kijken. Veel kennis die ook gedeeld wordt en er werd keurig opgeruimd
Marcel (en Thomas) kwam bij ons een nieuwe verwarmingsketel installeren. Hij arriveerde op tijd. Hij werkte het expansievat mooi weg. Ze namen de oude ketel netjes mee en lieten de plek netjes achter. Werkte aan een stuk door en legde heel netjes en vriendelijk uit hoe het werkte. Prima!
Prettige omgang en uitleg. Heeft bestaande installatie welke onpraktisch was aangesloten op keurige en nette manier omgezet op de nieuwe cv ketel.
Keurig aan afspraken houden, heel correct en netjes. Meteen actie ondernomen Zeker aan te raden
Zeer informatieve en klantvriendelijke servicemonteur die nauwkeurig en precies te werk ging.
De installateurs zijn uren langer doorgegaan op de vrijdag om ons warm water te garanderen en de volgende maandag ochtend stond er snel weer een collega klaar toen bleek dat de verwarming het nog niet deed. Keurig opgelost! Geweldig bedankt voor de top service!
Technisch is tussen 6 en eind mei dit jaar een en ander opgelost (er was een verkeerde kraan geplaatst, waarvoor ik o.a. excuses ontving). Binnen het bedrijf kan een aantal medewerkers ervan op de hoogte zijn dat ik vragen die ik stelde, recent nog, in mail zelfs meermaals herhaalde, niet als beantwoord ervaar. Omdat dit niet nader te verwachten is, plaats ik heden (na betaling) een beoordeling. Het bedrijf vermeldt bij de 30 mei ontvangen nota feedback op prijs te stellen.
Helaas gaat niet alles de eerste keer goed, maar uiteindelijk wordt alles naar tevredenheid opgelost.
Gebeld voor storing. Monteur xou smiddags langskomen. Door omstandigheden werd het de volgende ochtend. Kundige, vriendelijke mon die de storing heeft verholpen.
Goede instalateurs en vriendelijk
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.