Mooi en netjes werken. Zeer tevreden met het resultaat.
Grootste prutspartij die er is en dan maken ze een fout en dan verschuilen ze zich achter zelfverzonnen algemene voorwaarden. Want als je in de algemene voorwaarden kijkt, staan de bepalingen waar ze zich op beroepen er niet eens in. Ik heb een ketel van slechts 7 jaar oud, waar een grote reparatie aan moest worden verricht, omdat Romijnders helemaal niet goed kijkt bij het onderhoud. Als je hierover belt, wordt gezegd: wij doen alleen een soort APK, geen onderhoud. Toch vreemd met een onderhoudscontract. Zeker als je bedenkt dat op de website staat dat ze bij de eerste onderhoudsbeurt ook de installatie checken. Via via weet ik wat de inkoopprijs is bij de partij waar Romijnders de spullen inkoopt. Even een wake-up call voor iedereen: Romijnders gooit er maarliefst 40% bovenop. Schofterig als je een onderhoudscontract hebt en het ook nog nalatigheid van Romijnders is. Dan bel je voor een oplossing en hebben ze ook nog het lef om te zeggen: tjah maar nu heeft iemand anders er naar gekeken en komen wij je niet tegemoet. Daarbij zeggen ze dan ook doodleuk: als die ander niet had gekeken, dan hadden we alles gratis gedaan. Gekeken, we hebben niets laten repareren. Echt omgekeerde wereld en grootste prutspartij in de wereld. Voor de mensen die dit nog niet wisten: de Romijndersgroep is ***. Ze hebben alleen Wijchen overeind gelaten. Hadden ze niet moeten doen, maar je snapt waarom de groep het niet heeft overleefd. Klantonvriendelijk, ondeskundig en laten je zonder problemen weken in de kou zitten. Laten we hopen dat ook deze vestiging snel *** is.
Netjes gerepareed
Al vele jaren klant. Bij verplichte vervanging van het rookgaskanaal van mijn CV installatie is niet conform wettelijke voorschriften gehandeld. De installatie werd niet gebeugeld, hoewel dit wettelijk voorgeschreven was. Na geruime tijd kwam uw bedrijf daar achter. Voor zo'n EUR 300,- bood u aan de zaak in orde te maken, terwijl de vervanging van het rookgaskanaal al zo'n EUR 1000,- gekost had. Met heel veel moeite bood u aan geen voorrijkosten in rekening te brengen. De hele zaak heeft mij alles bij elkaar nog altijd EUR 199,- gekost, terwijl de beugels gewoon bij de vervanging van het rookgaskanaal meteen aangebracht hadden moeten worden. Ik ben daar zeker niet blij mee.
Op tijd en netjes gewerkt.
Sehr gute Arbeit
Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf alleen is er niet altijd iemand aanwezig vanaf 16.00 uur. Ook niet als het om financiële vragen gaat. Tot nu toe heb ik aardige en behulpzame mensen aan de telefoon gehad wanneer ik wel contact kreeg. Meestal is dit vroeg in de ochtend gelukkig wel het geval. Ik heb al wel twee keer ervaring gehad met een factuur die niet klopte, maar die wel steeds goed werd gecorrigeerd. Misschien iets beter nakijken voordat een factuur verzonden wordt?
Netjes tekst en uitleg over de nieuwe elektrische boiler gekregen van jullie. Ik had nog een gasboiler en die ging stuk, het water kwam er boven aan uit .Dus daar moest wat anders komen. Ben heel erg tevreden hoe netjes ze gewerkt hebben.
alleen een beugel van 82,64 euro en de voorrijkosten van 80,00 euro vinden we erg aan de prijs.
Uw monteurs Alex en Youssef hebben hun werk keurig netjes gedaan.
Uitstekende dienstverlening
De monteur was vriendelijk-duidelijk- deskundig.
De hoge score hebben jullie verdient door Alex de monteur uit Eritrea . Geweldig hoe hij met zijn vak bezig is geef hem nogmaals de complimenten van ons. Groeten Jan Croonen
Wat vervangen moest worden is snel geregeld
19 februari gebeld met verzoek plaatsing nieuwe themostatische kraan. (17 februari werd er telefonisch gezegd dat er alleen mensen in de kou werden geholpen, ivm grote drukte) We worden niet teruggebeld voor inplanning. 9 april weer gebeld. Excuses er is iets mis gegaan. Foto's gestuurd en offerte gekregen. 10 april offerte geantwoord. bevestiging gekregen. 14 april kraan geplaatst. 13 mei rekening ontvangen
De controle werd goed en vakkundig uitgevoerd door deskundige en vriendelijke monteur. Het enigste minpunt was dat de afspraak voor de middag stond gepland en hij kwam pas n de middag.
Het slechte cijfer is niet voor de monteurs maar voor de organisatie. Tot 4 keer toe een afspraak tot reparatie gemaakt en er komt niemand opdagen. Elke keer hierover gebeld en blijkt dat de materialen niet binnen waren gekomen. Niemand die dan even belt dat de afspraak niet doorgaat. Uiteindelijk wordt er na mijn zoveelste belletje dat er weer niemand is komen opdagen een monteur gestuurd om de boel te repareren zonder dat dit op zijn planning stond en wat blijkt: in het reparatiesetje ontbreekt de lijm. Niemand binnen het bedrijf blijkt op de hoogte te zijn dat de leverancier dit niet meer insluit maar dat het apart besteld dient te worden. Dit duurt nogmaals 5 weken en wat gebeurt er: 's ochtends wordt ik gebeld dat de lijm wederom niet geleverd is. Later blijkt deze toch binnen te zijn. Bij Romijnders gaat veel fout en communicatie binnen het bedrijf is er blijkbaar niet.
Vriendelijke en beleefde monteurs. Leggen uit wat ze doen en waarom. Ze werken netjes en ruimen alles op. Wij zijn helemaal tevreden.
Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon, mail, als aan huis. Komen afspraken na. Eerlijke informatie en leveren vakkundig werk af.
Het jaarlijkse onderhoud werd goed en op tijd uitgevoerd. Duidelijke uitleg gekregen. PS Jammer dat Romijnders er voor ons in Harderwijk mee stopt.
Er was iets mis gegaan met het aanmelden en doorgeven van het plaatsen van de aansluiting . Dit hebben ze alsnog snel een kundig opgepakt.
De aanwezigheid van de monteur (Alex) was aangenaam en het door hem geleverde werk prima. Belangrijk is dat we veel vertrouwen hebben in het door hem geleverde werk.
De monteur werkt door, werkt netjes en heeft aan het eind een duidelijke uitleg gegeven.
De monteur Johan heeft ook deze keer ondanks alle tegenslagen zeer goed werk afgeleverd. Ik ben ontzettend blij met jullie prettige samenwerking. En ook met de uitleg of adviezen, die ik regelmatig krijg. Hartelijk dank!
Snelle reactie, deskundig, behulpzaam.
Vijverlaan 9
6602 CX Wijchen
Romijnders Service is een landelijk installatie- en fullservicebedrijf en voornamelijk actief in de utiliteit, retail, woningcorporaties en voor particulieren. Binnen onze organisatie werken zo’n 90 medewerkers met een groot enthousiasme en vakmanschap aan het succes van de organisatie, wat zich kenmerkt door professionaliteit en een hoog serviceniveau. Tevens zijn wij continu op zoek naar nieuwe kansen, mogelijkheden en innovaties om een gezonde en vooruitstrevende blik op de toekomst te kunnen blijven werpen.
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.